úterý 11. prosince 2012

Na kolejích - První mrd s Lukem

Honza pokračoval v prstění Toma a ten mně s hekáním a skučením olizoval koule.

Tom po chvilce zvedl hlavu a podíval se na mě. "No prostě jsem se trochu zamiloval, víš? A trvalo mi půl roku, než mi došlo, že má ocas v díře stejně rád jako já. Ten půlrok teda za moc nestál, ale teď je to fakt super!" Pak vzal zase moje koule do pusy a přirazil zadkem proti Honzově ruce.

Koukl jsem na Honzu, ten se usmál a zřejmě usoudil, že je Tom připravený. Mrkl na mě, pokrčil rameny, promazal si péro, ještě trochu ho nahonil a pak přitiskl žalud na Tomovu díru. Oplatil jsem mu úsměv a vrazil jsem Tomovi do pusy svoje péro. Honza ve stejnou chvíli zarazil svůj ocas do jeho díry, takže jsme si tu děvku parádně napíchli oba.



Tomáš jenom vyhekl, ale pěkně držel, oba jsme do něj přiráželi a líbali se nad ním. Honza ho prošoustával pěkně dlouze, celou délkou ptáka, vzájemně jsme si jazykama projížděli pusy a dráždili si bradavky, Tom do toho hekal a hladil nás.

"To je paráda," zasténal Honza a já s ním musel jenom souhlasit. Tom se ušklíbl, sjel rukou na Honzův zadek a začal mu prstem dráždit díru. Honza se trochu zarazil, když mu Tomův prst vklouzl do díry, ale pak se uvolnil a začal přirážet rychleji. Zakousl jsem se jemně do jeho bradavky a Honza začal parádně skučet. Tom si nebral servítky, celkem tvrdě mu projížděl díru třema prstama. "Uuuuuuu, jooooo, ty zmrde...," skučel Honza hlasitě a bezmyšlenkovitě mi projížděl rukama vlasy.

Najednou Tom uhnul z mého péra. "Hej, Luki, vraž mu ho tam, potřebuje pěkně tvrdě vymrdat!" Vyrážel ze sebe v rytmu Honzova mrdání.

Koukl jsem trochu překvapeně na Honzu, ale ten vyklouzl z Toma, otočil ho na všechny čtyři, klekl za ním a zase mu zasunul čuráka do díry. "Joo, pojď...," zavrněl na mě a začal Tomovi honit péro.

Neváhal jsem ani vteřinu, přesunul jsem se za Honzu a bez váhání vrazil ocas do jeho rozprstěné díry. Roztáhl jsem mu prdel rukama, párkrát plivnul na péro zasunutý v Honzově díře a začal jsem ho pěkně tvrdě šukat. "Aaaaaaah," zaskučel Honza, naštěstí mu Tom díru pěkně připravil prstama.

"Mrdejte, vy kurvy nadržený!" Povzbuzoval nás Tom.

"Klid, zmrde," procedil Honza mezi zuby, přizpůsobil se mému rytmu a začal zase přirážet, pěkně rytmicky pendloval mezi Tomem a mnou.

"Hej, Lukine, vzpomeň si, jak jsem mrdal tebe... Když jsem byl kvůli němu nasranej!" Ta provokace mu docela vyšla. Vzpomněl jsem si na ten víkend, vytáhl jsem péro z Honzy a zase ho do něj celý vrazil.

"Tyy vole," zaskučel Honza a pak se přizpůsobil mému stylu. Mrdal Toma stejně surově, jako jsem mrdal já jeho. Bylo to, jako kdybych chtěl Honzovi rozervat díru. A on na oplátku Tomovi.

"No tak, Luki, vymrdej ho, oplať mu to!" Vyrážel ze sebe Tom mezi hlasitými stony. Vždycky měl rád tvrdší mrdačky a vyhecované situace. Došlo mi, že mě rozhodně nečeká večer plný mazlení a málem jsem z té představy stříkl do Honzovy díry.

"Drž hubu, kurvo!" Okřikl Honza Toma a vrazil mu prsty do pusy.

"Sám seš kurva," odvětil mu Tom a do prstů se mu zakousnul.

"Vy jste teda miláčci!" Rozesmál jsem se a přetáhl Honzu rukou přes prdel.

"Moc se nesměj, ještě není konec!" Odtušil Honza, otočil ke mně hlavu a políbil mě. Chytil jsem ho za prdel a přirážel jsem si ho proti sobě. "To doufám, kundičko," zašeptal jsem mu a zarážel jsem do něj péro ještě tvrději. Honza hlasitě hekal a svíral díru, já jsem začal hlasitě sténat. Přece jenom jsem se na ten pátek hodně těšil a byl jsem hodně nadržený. A todle překonalo moje představy... Zakousnul jsem se Honzovi do krku a začal jsem do něj prudce stříkat.

"Jooo," zasténal Honza spokojeně, "pěkně mi vystříkej díru!" Chytil zase do ruky Tomovo péro a začal ho prudce honit.

Tom ho ale chytil za ruku - "Nehoň mi ho!"

"A proč ne?" zasmál se Honza a dál ho mrdal.

"Protože ho chci vrazit do tvý rozjebaný píči!"

"Už?" Ušklíbl se. "Jeden mi v ní právě vymaloval!" A pokračoval ve tvrdým šukání Tomovy díry.

Vytáhl jsem péro z Honzy, pak jsem ho chytil za boky a odtáhl ho z Toma. "Pojď, Tome, je tvůj!" Plácl jsem ho po zadku. Jestli jsem tam měl být jako katalyzátor, aby se kluci mohli pěkně tvrdě navzájem vymrdat, nevadilo mi to ani trochu.

"Dělej, pojď, nádhero," zahučel Honza na čtyřech s vystrčenou prdelí.

Tom nezaváhal, přesunul se za Honzu a okamžitě do něj zarazil péro. "Je krásně rozmrdaná a mokrá, super, Luki, díky!" Bleskově mě políbil.

Přesunul jsem se před Honzu a pěkně mu začal propleskávat hubu měknoucím pérem. "Mrdej ho pořádně, kámo, dělej!" Povzbuzoval jsem Toma, zatímco Honza chňapnul po mém péru a začal mi ho pěkně lízat a potom hulit. "Koukám, že jste oba dva stejný kurvy!" Zasmál jsem se a pěkně zajel Honzovi celým pérem do huby a zase ho vytáhnul.

"Stejný ne," zavrněl Honza a zase se mi narazil na péro, nechával si ho zajíždět až do krku, pěkně si jím prošukával hubu, nemusel jsem dělat skoro vůbec nic.

"Kdo je větší?" Pohladil jsem ho jemně ve vlasech.

Honza na chvíli pustil moje péro. "Jistěže on!" Zasmál se.

"Uvidíme," pousmál jsem se. O Tomovi jsem věděl, že dokáže být neuvěřitelná děvka, ale Honza vypadal, že mu nebude moc dlužný. Vrazil jsem mu ocas zpátky do huby, druhou rukou jsem ho objal a prst druhé ruky jsem mu zasunul do díry k Tomovu ocasu. Zasténal a vzápětí jsem ucítil jeho prsty ve své díře. Neudržel jsem se a zasténal jsem taky a pak jsem začal proti jeho ruce přirážet.

Tom chytil Honzu za koule a zrychlil přírazy. "Zařvi si, zmrde!"

Honza jenom zahučel s mým pérem v hubě, pak ho pustil a vykřikl - "Chci vás tam oba!"

Tom mu pořádně zmáčknul koule, hlasitě zasténal a začal mu stříkat do díry. "Kdo že je větší děvka?" vyrážel ze sebe.

Honza zasténal bolestí, prohnul se v zádech jako kočka a když ucítil, jak do něj Tomáš stříká, zklamaně zamručel. Pak se podíval na mě. "Ty zas můžeš, co?" A honil mi ocas, zjevně ještě neměl vůbec dost.

Tom z něj vytáhl péro, pak došel ke skříni a podal mi takový latexový nástavec na čuráka s bodlinkama. "Na, to má Honza rád!" Usmíval se od ucha k uchu a hleděl přitom víc na Honzu než na mě.

"Ty svině!" Zařval Honza, vyskočil a povalil Toma pod sebe na postel. Pěkně mi nastavovali obě díry, musím říct, že to jejich dohadování mělo skutečně něco do sebe. Tom ležel pod Honzou a vůbec se nebránil, naopak se na něj usmíval. Nasadil jsem si pomalu nástavec na tvrdý péro, příjemně mi ho sevřel a jemně jsem ocas přes bodlinky pohonil. Tak todle v díře musí být teda fakticky něco, pomyslel jsem si a šel jsem ke klukům. "Hajzle," vrčel Honza pořád naštvaně na Toma.

Ten ho ale pevně objímal a líbal. "Užijeme si, miláčku..." Opravdu nevím, kdo z nich dvou je větší děvka. Jezdil jsem jim oběma ocasem mezi půlkama, vždycky když jsem přejel přes díru, škubali sebou. Neskutečně mě to rajcovalo, jezdil jsem jim po dírách a koulích čím dál tvrději.

"No počkej," zamručel Honza, ale pevně se k Tomovi přitiskl a objímal ho taky. Jo, to si teda užijete, děvky, olízl jsem se při pohledu na jejich rozmrdané díry. Pak jsem začal pomalu tlačit péro do Honzy. Ten sebou cukl, zavřel oči a křečovitě sevřel Toma, ten mu nádherně projížděl pusu jazykem.

Chvíli jsem zůstal zasunutej jenom kousek do Honzovy díry a jemně jsem tlačil, pak jsem do něj ale najednou vrazil ocas celý. Honza vykřikl a vytřeštil oči, Tom ho líbal a zarýval mu prsty do zad. Párkrát jsem Honzu tím ocasem protáhl, viditelně se u toho chvěl. Pak jsem ho vyndal a naprudko vrazil do Toma. Ten zasténal a zaryl nehty do Honzových zad, nádherně ho po nich škrábal.

Honzovi se ulevilo a usmál se na Toma. "Hajzlíku, to dáš, už jsi zvyklý, ne?" Pak ho začal líbat a já Toma dál promrdával.

"Kundo...," šeptal Tom se slzama v očích a zatnutýma zubama. Neuvěřitelně rajcovní. Vytáhl jsem z něj péro a vrazil ho zpátky do Honzy. Ne-sku-teč-ný. Honza sténal a v očích měl taky slzy, živočišně se s Tomem objímali a líbali.

"Jdeme na něj, ne?" Zasténal Tom.

"Joo," zasténal Honza se zavřenýma očima, pak je otevřel a vysmekl se z mého péra. Usmál se na mě, pak vyskočil a chytnul mě. "Jo, jdeme na něj!"

"Heeeej, vy kundy!" Smál jsem se taky a zkoušel jsem se Honzovi trochu bránit, i když ne moc, přiznávám. Navíc jsem na to neměl ani dost času, protože než jsem se trochu vzpamatoval, ucítil jsem, jak mi Tom svazuje ruce za zády...

Žádné komentáře:

Okomentovat