úterý 4. prosince 2012

Na kolejích - ... a na záchodě

Rychle jsem si zapnul džíny, Honza se omluvně usmál na kluky a šel honem za mnou, nadržený a natěšený jako ještě nikdy. Jeden z kluků to risknul a šel rovnou s náma. Jakmile zaklaply dveře, hned jsem zavelel - "Opři se rukama o stěnu a dej nohy od sebe!" Honza neřekl ani čtvrt slova a okamžitě se tak postavil.

"Dělej, Tome, pojď do mě," začal žadonit a kroutit zadkem. Rozepnul jsem mu džíny, stáhl je pod zadek a třel se mu o prdel ocasem, Honza mi vycházel svýma pohybama vstříct. Kluk na to hleděl a jenom si honil péro. Plivnul jsem si na ocas a začal ho pomalu zasouvat do Honzy.


"Líbí se ti publikum, co děvko?" Zašeptal jsem mu a kousnul ho do ucha.

Honza zavřel oči a uvolnil se. "Líbí, pane, líbí," vrněl blaženě. V tom vrzly dveře a dorazil i ten druhý kluk, prostě to nevydržel. Stáli oba těsně vedle nás, koukali na nás a honili si péra.

Chytil jsem toho prvního za ruku a přitáhl ho k nám. "Stříkni to na můj ocas a jeho prdel, pěkně nás promazej!" Honza se pomaličku nabodával na moje péro a cítil, jak mu klučina mastí svůj ocas těsně u prdele. Za chvilinku už ho kropil mrdkou, kterou vzápětí rozetřel po mém péru a Honzově prdeli. Z druhé strany přišel druhý klučina, pozoroval mrdačku a dál si honil ocas. "Pevně tu kurvu přidrž, a pak ti ho půjčím!" Řekl jsem mu.

Nezaváhal ani minutu a pevně chytil Honzovy ruce, já ho začal mrdat dlouhými přírazy. První klučina mezitím zaklekl za mě, stáhl mi džíny až na kotníky a začal mi lízat prdel. Byl zjevně dost zkušený a jazyk měl parádně mrštný.

Honza hekal se zavřenýma očima a snažil se mi co nejvíc vyždímat péro tím, jak stahoval prdel. Honil jsem mu ocas a zároveň ho mrdal, bylo mi jasné, že s jazykem v díře nemůžu dlouho vydržet. Navíc klučina neváhal, občas sklouzl jazykem i na mé koule, pěkně si s nima pohrál a pak se zase vrátil zpátky k díře. Začal jsem sténat a za chvilku už jsem stříkal do Honzy, který mi svou dírou svíral prdel.

Pomalu jsem péro vytáhl ven a otřel si ho o Honzovu prdel, ze které vytékaly kapičky mojí mrdky. "Nasaď si gumu a můžeš do něj!" Řekl jsem tomu klukovi. Ten byl okamžitě připravený a za chvilinku už zajížděl Honzovi do díry. Pomalu přitlačil, a pak pěkně zasunul.

Postavil jsem se před Honzu, chytil ho za hlavu a tlačil jsem si ho do rozroku, ten se okamžitě sklonil k mému péru. Nacpal jsem mu ho do pusy a klučina ho dál šukal. Honza mě lízal, kouřil a přitom pěkně hlasitě hekal. Hlavou narážel do mého rozkroku, v tempu přírazů toho klučiny. Hekal a nabodávál se mi na péro. Občas z něj sjel, honil ho a lízal mii koule.

Druhý kluk sledoval mrd a hladil toho prvního po zadku, pomalu si přitom přejíždel po péru. Sledoval upřeně Honzovu prdel a prstama brouzdal mezi půlkama toho kluka, co Honzu mrdal, ten jenom souhlasně zasténal. Usmál jsem se na něj. "Mu ho tam strč, ne, jste přece kámoši..."

"Vydrž, jede ti vlak nebo co?" Odtušil ten klučina a zabořil prvnímu prsty do díry.

"No víš, my jsme se tu s kámošem přišli bavit, a ne to celé promrdat," zasmál jsem se na něj a přitom jsem hladil Honzu ve vlasech. Vůbec se netvářil, že by mu něco vadilo, tak jsem byl docela spokojený. "Ale jestli trváš na tom, že chceš vymrdat mýho kámoše místo svýho, proč ne..." Nabídl jsem mu.

"No právě, tudle nabídku by nevyužil fakt jenom debil," ušklíbl se ten klučina, zajel kámošovi rukou mezi nohy, dráždil mu ocas a Honzovi péro.

Honza po mě zespodu hodil dotčený pohled stylu Nejsem žádná kurva! Usmál jsem se na něj. "Jenom dneska, miláčku, ať ta tvoje první návštěva stojí za to," poprosil jsem ho tiše. Honza jenom rezignovaně povzdechl s mým pérem v puse. "To zvládneš, že jo, miláčku?" usmíval jsem se na něj dál.

Honza to chvíli zvažoval a pak se na mě výhružně podíval, asi se mu dost nelíbilo, jakou z něho dělám kurvu, ale těžko mohl moc protestovat, když si to očividně skvěle užíval. Zvedl jsem ho ze svého péra a přitiskl ho k sobě. "Nevztekej se, někdy ti povyprávím, co na mě jednou narafičil kamarád." Hladil jsem ho a mazlil se s ním, ať se trochu zklidní a tu mrdačku si víc užije.

Opravdu se zklidnil, ale vydrželo mu to jenom do té doby, než klučina za ním pěkně vystupňoval svoje hekání a začal pořádně přirážet. Honza do mě narážel a měl docela problém se udržet na místě. "Jo, dělej, pořádně tu kundu protahuj, vystříkej mi ji, ať do ní můžu rovnou zasunout," pobízel ten druhej klučina a dráždil přitom Honzu prstama po okraji díry.

"Ty vole," zašeptal mi Honza do ramene. Neskutečně mě to rajcovalo, na Honzovi bylo vidět, že není zas až tak zvyklej na to, aby ho někdo mrdal a todle pro něj bylo dost těžký, ale držel se. Objímal jsem ho a hladil. "Už bude, miláčku, pak ještě jeden a pro dnešek stačí, slibuju!" Neodpustil jsem si škodolibě dodat.

Honza zavřel oči, zaťal zuby a něco zavrčel, pravděpodobně to byla nějaká ošklivá výhružka na moji adresu. Moc jsem si z toho nedělal, jenom jsem doufal, že se kluci už brzo vystřídají, protože mrdačka byla celkem brutální a kdyby se Honza rozhodl, že toho má dost, neudržel bych ho. A kdoví, co by následovalo.

"Kurva, snaž se, stáhni tu kundu," flákl ho klučina v rauši přes zadek. Honza překvapeně vyjekl, vyvalil oči a pořádně stáhl díru. Na zadku měl nádherný rudý otisk ruky. "Joooo!" Ozval se za ním řev a prudký příraz ho posunul o kousek dopředu.

Usmál jsem se. "Už je to skoro za tebou!" Druhej klučina už odstrkoval prvního, ještě než ten stihl v klidu dostříkat, gumu už měl dávno nasazenou a zasouval do Honzy péro. První kluk si stáhl gumu a zvedl ji Honzovi nad záda, jenom jsem se na něj usmál a přikývnul jsem.

Honza neměl čas se ani trochu vzpamatovat a už do něj bušil ten druhý odpočatý nadrženec. Jenom zasténal a zabořil mi hlavu do ramene, fakt toho na něj bylo dost. Hladil jsem ho a usmíval jsem se, jak mu první klučík kapal mrdku z gumy na záda. Bylo mi jasné, že na koleje budu muset Honzu nejspíš donést a zítra určitě nebude chodit. Ale za tu legraci mi to stálo. "Udělám z tebe luxusní děvku, fakt, věř mi..." zavrněl jsem mu do ucha.

Honza už neměl ani sílu po mně hodit ošklivý pohled, natož abu něco říkal. V koutcích očí se mu leskly slzy, mrdka mu stékala po zádech, mísila se s potem a mířila přímo mezi půlky, rovnou na péro. Křečovitě se mě držel, klučina ho sice pevně držel za boky, ale i tak měl problém to ustát. Podepíral jsem ho a líbal ho, bylo na něm vidět, že má fakticky dost, ale kluk už se každou chvíli udělá, tak jsem usoudil, že to Honza ještě snese.

"Kurva, už se udělej," sténal Honza prosebně do mého ramene a stahoval díru. Naštěstí to klukovi fakt netrvalo dlouho, za chvilku se udělal a po vzoru toho prvního vyždímal gumu na Honzova záda. Tomu se lehce podlamovala kolena a víceméně na mě jen tak visel.

"Hej, hoši, byli jste fakt super, ještě se za váma stavím!" Řekl jsem jim s úsměvem a tvářil jsem se daleko sebevědoměji, než jsem se cítil. Honza byl viditelně nasraný a kromě toho potřeboval moji péči. Mrdka mu stékala po stehnech, džíny měl samej flek.

"Jasně, dojdi, těšíme se!" Ušklíbl se jeden z těch kluků, upravili se a zmizeli z hajzlu.

Sebral jsem papírový ručník a utřel Honzovi záda a prdel. "Počkej, ať si nezasviníš triko," usmál jsem se na něj a pomohl mu natáhnout si kalhoty. "Hele, dobrý, ne?" Sondoval jsem, abych zjistil, jestli nechystá nějakou rychlou odvetu. Bylo mi jasné, že jsem to trochu přepískl a Honza určitě není nejtrpělivější člověk na světě.

"A není to už jedno?" Zmohl se Honza na unavenou odpověď a ze všech sil se snažil udržet na nohou. Díval se na mě vražedným pohledem a zachránilo mě jenom to, že na to v tu chvíli prostě neměl sílu.

"Asi je, pojď," vzal jsem ho kolem pasu a pomalu ho vedl ke stolu. "Sedej, donesu ti panáka, OK?" Usmál jsem se na něj.

"Počkej," houkl na mě, "přesunem se tam, jo?" A ukázal na stolek u zdi se dvěma barovýma stoličkama. "Postojím," zavrčel a sjel mě ledovým pohledem.

"Mně je to jedno," usmál jsem se na něj. "Dneska spíš na břiše, co?" Neodpustil jsem si ještě.

Probodl mě pohledem a rozhlížel se kolem sebe. Nejspíš to bylo dost náročné, ale hodně se snažil vypadat v pohodě, ležérně se opíral o stolek a sledoval dění v podniku. Donesl jsem dva panáky a nějaký nealko. "Omluvíš mě na minutku?"

Jenom souhlasně kývl. Sebral jsem u baru další dva panáky a vyrazil ke stolu za těma klukama. Rozloučit se, poděkovat. A vzít si telefonní čísla, pro jistotu. Bylo mi jasné, že Honzovi to na náladě nepřidá, ale chtěl jsem to mít s klukama vyřešený, ať už se potom můžu věnovat jenom jemu.

Když jsem se po chvíli celý rozesmátý vracel od kluků, Honza bezmyšlenkovitě sledoval okolí a nad něčím dumal, občas uskrl pití. Když jsem mu položil ruku kolem pasu, cuknul sebou. "V pohodě?"

"Jo, v pohodě," usmál se, skoro to vypadalo, že je rád, že jsem se vrátil.

"Hele... Já vím, že to byl trochu úlet, nezlobíš se? Slibuju, že se nic takovýho nebude opakovat. Pokud teda nebudeš chtít. Chtěl jsem ti trochu srazit hřebínek, ale zas ne tak moc," usmíval jsem se na něj trochu nesměle.

"Jo, v pohodě... Ještě to tak nějak zpracovávám, ty tvoje postupy..." Ušklíbl se na mě. "Nejradši bych tě zabil!"

Řekl to takovým tónem, že mi bylo jasné, že to opravdu vážně zvažoval a že jsem z toho vyklouzl jenom tak tak. "OK... Chceš jít na koleje, nebo tu tvoji premiéru pořádně zapijeme a dorazíme tam po čtyřech?"

Rozhlídl se kolem sebe. "Dal bych si sprchu a postel," odpověděl. "A ano, budu spát asi na břiše," předešel honem nějaké mojí další vtipné narážce.

"Promiň, to byl blbej vtip..." Usmál jsem se. "Tak panáka na cestu a jdeme, jo?"

"Jo. Jégra." Usmál se na mě a upřel na mě pohled, viditelně zvažoval, jestli mě má spíš omrdat nebo spíš zabít.

"Jasný..." Zasmál jsem se cestou k baru pro panáka. Kurva, už tomu klukovi zase posluhuju, ušklíbl jsem se v duchu.

Žádné komentáře:

Okomentovat