úterý 18. prosince 2012

Na kolejích - Dva jsou víc než jeden


Honza stál za Tomem a otíral se svým ocasem o něj. Líbal ho a rukou na Tomově zadku ho pobízel. "Mrdej pořádně, zaslouží si to..." Tom se poddal a mrdal mě v rytmu, který Honza určoval. Ten ho pobízel k většímu a většímu tempu. Očividně ho to skvěle rajcovalo, protože ocas už mu zase naplno stál. "Dej mu, nešetři ho, zmrda!" Šeptal Tomovi. Ten jenom hekal a poddával se jeho rytmu, očividně si užíval takové mrdání na povel. "Krása... Cítíš tu jeho díru kolem svého nádherného ptáka? Nešetři ho, projížděj ho pěkně celou délkou svého klacku... 
tvrdě přirážej, lásko, umíš to..." Honza dokázal pobízet stejně rajcovníma řečma jako Tom, navíc mu rukou zezadu masíroval koule.



"Jooo, má ji krásně horkou a mokrou od tvý mrdky. Díky, žes mi ho půjčil, zmrda." Tom tvrdě přirážel, vytahoval ocas skoro celý ven a zase ho zarážel až po koule.

"Pěkně to děláš, jenom pokračuj, tak je to správný, tak se mrdá zmrd..." šeptal mu do ucha Honza, hladil ho po zadku a olizoval mu lalůček. Ty vole, co si ti dva říkají, když mrdají spolu? Problesklo mi hlavou. Ležel jsem tam bezmocně a úpěl a skučel pod Tomovými přírazy. vůbec se s tím nepáral.

"Líbí se ti, jak ho šukám?"

"Moc, lásko, moc," odpovídal mu Honza a líbal ho, tvrdým čurákem ho projížděl mezi půlkama a masíroval mu bradavky.


"Mně se zas líbí mrdat před tebou," sténal Tom, prohýbal se a otíral se o Honzův ocas.

"Myslím, že návštěva si zaslouží jenom to nejlepší, že?" Šeptal mu Honza a brzdil jeho tempo, pomalu ho přinutil vytáhnout ocas z mojí díry.

"Oba čuráky najednou?" Vydechl Tom vzrušeně."Za chvíli. Ale ještě je tu něco, o co bychom taky neměli hosta připravit," usmál se Honza a pak Tomovi navlíkl na péro ten nástavec a pleskl ho po zadku. "Pokračuj v krasojízdě, bejku!" Zasmál se.

“Vy jste se zbláznili! Oba!” Vytřeštil jsem oči a začal s sebou marně házet. Viděl jsem, co mrd s tím nástavcem znamenal pro kluky a nehodlal jsem je v to dohánět. 

“C-c-c” lehce zakroutil hlavou Honza a pousmál se. Podíval se na mě tím svým pronikavým pohledem a já nebyl schopnej mu uhnout. “Sám bys s tím mrdal a sebe bys o ten zážitel ochudil?” vyjel mi nehty od díry ke koulím, škrabal mě na nich a pak se sklonil a kousnul mě do bradavky. Zaskučel jsem a propnul se. Kapituloval jsem. Honza mě pochválil pohledem.

Tom se pomalu otřel pérem o moji díru, Honzovu ruku měl pořád na zadku a nechal se hladit. Honza se mi díval do očí, pomalu tlačil Toma a on se do mě zasouval. Vyjeknul jsem, něco takového jsem ještě nezažil. Jak do mě Tom pronikal hlouběji, sténal jsem a svíjel jsem se, Tom mě hladil po prsou, aby mě trochu uklidnil. "Podívej, jak se mu to líbí," zašeptal Honza s pohledem upřeným stále na mě, když Tom zasunul celý péro.

"Takhle se šukáte běžně?" Zvládl jsem procedit mezi zuby.

"Sem tam," ušklíbl se Honza, přesunul se za Toma a pak do něj jedním prudkým pohybem vrazil svého čuráka.

Tom vykřikl, ale zvládl se nepohnout. "Co myslíš, za jak dlouho začne křičet?" zeptal se Honzy zvědavě a usmíval se přitom na mě.

"Za chvíli, jenom se začni pomaloučku hýbat," vybídl ho Honza a znovu si začal hrát s jeho bradavkama.

Tom si lehl na mě, objal mě a začal mě pomalu šukat. Zaťal jsem zuby a prudce jsem oddechoval se zavřenýma očima, celý napjatý jsem pod ním sténal. Tom postupně zrychloval. "Zařvi si, Luki, stejně to nevydržíš," pronikal do mě a zase se narážel na Honzu. Snažil jsem se vydržet, opravdu jsem se snažil... Honza udával tempo a Tom mě v tom rytmu promrdával, pobízený občasným štípnutím do bradavek. Zatínal jsem zuby a sténal jsem hlasitěji a hlasitěji. Honza pomalu celou délkou ocasu promrdával Toma a on přesně kopíroval ten pohyb ve mně, jako by mě mrdal přímo Honza. Pomalu zrychloval tempo a Tomáš sténal hlasitěji a hlasitěji. Měl jsem pocit, že mi díra vybuchne. Vzdal jsem to a začal jsem řvát.

"Vidíš, je to tady," zašeptal Honza Tomovi do ucha a zrychlil tempo. Prstama kmital Tomovi po stále citlivějších bradavkách.

"Aaaaach, nevydržím to, cáknu do něj!" Sténal Tom, otočil hlavu k Honzovi a líbal se s ním

"Ale vydržíš, Tomášku, vydržíš, přece ho o ten zážitek neokradeš," šeptal mu Honza do ucha. "Snaž se..."

Řval jsem bolestí i rozkoší zároveň, byl jsem celý rudý, žíly napjaté, mlátil jsem sebou na všechny strany, jak mi to provazy dovolily.

"Už ho necháme, ne? Je to na něj moc, co?" Ozval se starostlivě Tom. Nevěděl jsem, jestli chci aby přestal, nebo aby pokračoval, vůbec už jsem nedokázal myslet. Honza to rozhodl za mě.

"Nechej ho vychutnat si to až do konce," zašeptal mu do ucha. "On to ještě chvíli vydrží, neboj." Zakousl se mu do ucha, Tomáš se k němu přitiskl, poddal se jeho tempu a mrdal mě dál a dál. Křičel jsem, pak už jsem jenom chraptěl, zmítal jsem se pod ním.

A pak jsem najednou začal stříkat. Málem jsem ztratil vědomí, mrdka lítala úplně všude. Tom mi zajel jazykem do pusy a to ještě zvýšilo moji extázi. Škubal jsem sebou v neskutečném orgasmu, Tom to nevydržel a začal do mě stříkat taky, křečovitě stahoval díru. To dostalo konečně i Honzu, chytil Toma za koule a několika přírazy se do něj udělal taky. Pokojem se rozeznělo vyvrcholení tří samců a vůně čerstvé mrdky.

Pak Honza pomalu vytáhl péro z Toma a svalil se na postel, Tom se odkulil ze mě, všichni tři jsme leželi vedle sebe a popadali dech. "O toto jsi ho chtěl okrást?" Vyrážel ze sebe Honza udýchaně a nohou hladil Toma.

"Jooo, měls pravdu, podívej se, jak se udělal, zmrd!" Se smíchem mu odpověděl Tom.

"Kdo je u tebe zmrd?" zavrčel jsem na něj, nehodlal jsem se nechat lacino.

"Divíš se mu?" Odpověděl Honza se smíchem Tomovi a pak se otočil na mě. "Ale, tak pán už přišel k sobě?" A olízl mě lehce po prsou.

"Jasně, že nedivím, prostě to s chlapama umím," zašklebil se Tom a začal mě odvazovat. "Konečně se s tou kundou pěkně pomazlíme..."

"To každopádně," zasmál se Honza, a pak už mě oba hladili a líbali, Honza ze mě opatrně odlupoval zbytky vosku. "Něco na něm zůstalo ... kromě mrdky," smál se a olízl mi šťávu z břicha.

"Tak to ukliď, ať nemáme bordel v posteli," odtušil Tom se smíchem.

"Že bys mi trochu pomohl?" žduchnul do něj Honza, já jsem dokázal jenom vysíleně ležet a vnímat jejich péči a vzájemné špičkování.

"Ne, já už se tady nauklízel dost, dělej!"

Honza mi slízal mrdku z břicha a odloupal zbytky vosku. Hladil mě ve vlasech a líbal mě. "Jste mi teda dali zabrat, divoši!" Konečně jsem se zvládl na něj usmát.

"Noo, pohrát si s takovým tělíčkem je vlastně za odměnu," usmíval se na mě Honza a prstem mi jezdil po rtech.

"Hele, nemusíš ho zas tak chválit, máš přece mě!" Plácl Tomáš Honzu po zadku.

"Náhodou, Luke umí ocenit kvalitu," odvětil mu Honza a přitom se pořád zubil na mě.

"Miluju na tobě, jak seš skromnej," zavrčel Tomáš a přitulil se k nám, krátkej záchvat žárlivosti ho asi přešel.

"Vždycky," zasmál se Honza a poplácal Toma po zadku, ten jenom spokojeně zavrněl a vystrčil ho na něj. "Máš snad jiné zkušenosti?"

"Hmmm, v pohodě... Radši nebudu zkušenosti s tebou komentovat," spokojeně zamručel Tom a otíral se o nás oba.

"Jo, to je možná dobrá volba," ušklíbl se na něj Honza a pokračoval v hlazení mých prsou, odlupování posledních zbytků vosku, a zároveň v masáži Tomova zadku.

Tom se protahoval jak nadržený zvířátko. "Hmm, asi začnu chodit s Lukášem, je fakt pěknej a na rozdíl od tebe i hodnej," políbil mě, ale dál vystrkoval tu svoji prdelku na Honzu.

"Noo, pokud budeš i nadále bydlet tady a pravidelně mě uspokojovat, nemám s tím problém," zasmál se Honza a štípl ho do zadku. "Přece jenom občas potřebuješ pevnou ruku, jinak bys zvlčel!" Dodal a pleskl Toma pořádně, ten sebou jenom cukl. Přejížděl jsem pohledem z jednoho na druhého a cítil jsem, jak mi z toho jejich popichování zase tvrdne péro, mělo to neskutečně erotický náboj.

"Na uspokojování máš ten svůj harém, mě nepotřebuješ," zmohl se Tom na odpověď a zase mě políbil.

"No jedna věc je co potřebuju, a druhá věc je, co chci," pokračoval Honza zamyšleně a propleskával Tomovi půlky.

"Mně si náhodou musíš zasloužit, já nejsem jen tak pro někoho," oponoval mu Tom a přitom mi okusoval ucho.

"Máš pravdu, zasloužit nebo znásilnit," zasmál se Honza, postavil se za Toma a začal ho propleskávat přes zadek polotvrdým pérem. "Co ty se tady nedozvíš, Luke..." usmál se na mě a já mu úsměv oplatil.

"Tobě už zase stojí? Ty seš děsnej," zasténal Tom. "Žádný znásilňování nebude, Lukáš mě nedá!" Snažil se mě zatáhnout do jejich dohadování.

"To víš, nemám ten harém jen tak pro nic za nic. A Lukáš zatím nevypadá, že by měl sílu ti pomáhat. Řekl bych, že se ještě pěknou chvíli nepostaví na nohy." To Honza vystihl docela přesně.

"Se budu bránit sám, než mi přijde na pomoc!" Zavrčel Tom.

"A jak?" Rozesmál se Honza.

"Třeba takhle!" Tom ze mě najednou sklouznul, skočil na Honzu a povalil ho na postel. "Co kdybych znásilnil tebe, ty nadrženče?" Zavrčel na Honzu s přivřenýma očima a cukajícími koutky.

"No no," rozesmál se Honza, "jenom do toho dravče." A pošťuchoval se s Tomem. "Taky nemáš dost nebo co?"

Převalil jsem se na bok a sledoval jejich blbnutí, pomalu jsem si u toho honil péro a vychutnával si pocit neskutečně promrdaný díry. Tom natáhl ruku pro anální kolík, který ležel na stole, a začal ho bleskově tlačit Honzovi do díry.

Toho to trochu zaskočilo. "Heeej," zavrčel na Toma a konečně začal brát tu pranici vážně.

"Drž kundo! Vždyť je na něj tvoje píča zvyklá," provokoval ho Tom, ale to bylo taky to poslední, co udělal. Honza ho povalil a sedl si na něj. "Heej, zase zneužíváš toho, že seš silnější?" vyprskl Tom

"To se teda neví, která díra je zvyklá víc," zašklebil se Honza. "A ničeho nezneužívám," popadl kolík, který Tom ještě ani nezvládl do něj zasunout. "Jenom využívám," ušklíbl se, vrazil ho do díry Tomovi a zmáčkl mu koule. "Nějak moc kecáš, ne?" usmál se.

Tom se prohnul a zasténal, pak kousl Honzu do ruky. "Se předvádíš před Lukim, co?"

"Jistě, musí si vybrat," odtušil Honza sebevědomě.

"Je to můj kámoš," vyplázl na něj Tom jazyk, pak se natočil ke mně a políbil mě.

“Hm... Můj už taky.” Ušklíbl se Honza a podíval se majetnicky na mě. Musel jsem se rozesmát. A smál jsem se dlouho. Jeden sebevědomej hřebec promrdává kolíkem nadrženou díru druhýmu a přitom mu masíruje koule, druhej špačkuje ale drží jako přibitej... Ne, rozhodně jsem ani na chvíli nelitoval, že jsem dojel.


Ten víkend jsem vlastně celej prošoustali. Ráno, v poledne, večer, před jídlem, po jídle, v noci, nad ránem, v posteli, na zemi, na stole, ve stoje, v sedě i ve visu...A došlo i na ty dva ocasy v díře, nejenom v mojí, ale i v Tomový. Když mě kluci v neděli po obědě doprovázeli na nádr byl na nás pohled jak na žokeje po celodenním sezení v sedle koně. Ale to nám bylo jedno.

3 komentáře:

  1. wow, nejlepší stránka s gay povídkama:)) skvěle se to čte, fakt paráda!!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík za oba :) Nebo vlastně za všechny tři, v tomdle případě má největší zásluhy Lukáš :) Honza to vždycky odšoustá a pak nastoupíme my ubozí dělníci slova, kteří to musíme popsat :) Ale když se ti to líbilo, tak super a je důvod pokračovat :D

      T.

      Vymazat
    2. No, koukám, že sotva vytáhnu paty z baráku, už se tu o mě píše, že jen šoustám a zbytek odedře někdo jinej... Tsss! :D No tak teda dobře, dobře, těšte se na můj příspěvek do týdle sbírky.
      A jinak díky moc za pochvalu! Povzbudí kluky - a teď už i sebe - v pokračování.

      H.

      Vymazat