středa 26. prosince 2012

Na kolejích - MnZ III

Honza mrdání pořád odkládal, ještě měl něco v záloze... Vytáhl z batohu mrkev, přejel mi jí mezi půlkama, a pak ji začal zasouvat do díry. Jak mi po díře přejel, zase jsem zasténal. Nevěděl jsem sice, co mi tam strká, ale to nebylo podstatný. "Jooo, prosíííím..."

Honza mě začal promrdávat mrkví a jakmile si na ni díra zvykla, přidal druhou. Pérem se mi přitom třel o stehno, krásně jsem viděl jeho nalitý lesklý žalud s pramínkem předmrdky. "Joo, vymrdej si svoji děvku," sténal jsem spokojeně a sledoval jeho čuráka, prakticky mi tekly sliny z huby.

"Pořádně se uvolni, čubko, neumíš povolit kundu?" Flákl mě přes půlky, až se mi nalitý koule rozhoupaly. Dál mě tvrdě mrdal, občas vytáhl obě mrkve ven, flusl mi na díru, a pak je zase vrazil dovnitř. "Stejně mi do ní narveš, co budeš chtít..." zasténal jsem, ale snažil jsem se díru povolit, mrdačka dvěma mrkvema byla naprosto úžasná. Jako dvěma ocasama, akorát pohodlnější :)

Když Honza usoudil, že už jsem dost uvolněnej a příliš si to užívám, vytáhl mrkve a poplácal mě po zadku pěkně dlouhou a o dost tlustší okurkou. "Teď dostane ta tvoje kunda aspoň trochu zabrat... prozatím." Ušklíbl se a začal do mě okurku pomalu zasouvat. Sem tam mě u toho pleskl přes zadek. "Uvolni tu kundu, zmrde, dělej!"

"Heeej, pomalu, prosííím," zasténal jsem, prohnul se a vystrčil prdel.

"Kurva, co je, snad nemáš strach o svoji kundu, zmrde?!" štěkl po mně a přetáhl mě přes zadek odloženým řemenem. Je pravda, že ale trošku zpomalil. Jenom jsem sykl a přitiskl jsem hubu víc k podlaze. Kurva, ještě chvíli a já ty dlaždičky snad začnu lízat... Snažil jsem se soustředit na ten zásun. Okurka pomalu zajížděla do mojí díry, Honza si s ní vyloženě hrál, kousek dovnitř, kousek ven, naslinil, hladil svěrač kolem.

"Do piče, dva ocasy ti nedělají problém a zasraná okurka do tebe leze, jako kdybych znásilňoval heteráka, kurva, zmrde, snaž se nebo mě nasereš!" A zatahal mě za koule. Usmál jsem se a trochu stáhl prdel, tak jo, když heterák, tak heterák... Když to Honza uviděl, pousmál se. "Jak chceš, děvko..." zavrčel a trochu víc přitlačil a současně mě zatáhl za koule.

Zaskučel jsem. "Nech mě, prosííím."

"Drž hubu, čubko!" Štěkl po mně, ale pustil mi koule a soustředil se na pomalé promrdávání okurkou. Vytahoval ji ven a zase ji zasouval, sledoval přitom, jak mi pracuje díra, ale nedělal to silou. Navíc, všechno to pořád ještě byla jenom příprava...

Pomalu jsem přirážel proti němu a zrychloval jsem. "Aaaa... Jooo..."

"Jo, děvko, máš tu kundu fakt nenasytnou," plivl mi do prázdný díry a znovu zasunul. Už mě promrdával celkem svižně a díra si na to zacházení pomalu zvykla.

"Jo, vole, mám kundu takovou, jakou sis ji vychoval," zavrčel jsem a pak už jsem si spokojeně užíval to mrdání.

"Tak uvidíme, jestli zvládne další lekci," vytáhl ze mě Honza po chvíli okurku. Zalovil v batohu a vytáhl sáček.

"Heej, co to máš?" Vydechl jsem, díra zoufale prázdná.

Ze sáčku vylovil tak šest centimetrů dlouhý a asi dva tlustý váleček... něčeho. Nějaké zeleniny? Vypadalo to jako oloupaný brambor. "Hned uvidíš, děvko, todle tvoje kunda ještě nezažila," plivl na tu věc a sklonil se k mý díře.

Velikostně to na mě rozhodně velký dojem neudělalo. "Hele, co to je?" Zeptal jsem se zvědavě.

"Můžeš u toho myslet na kopřivy, miláčku," ušklíbl se Honza a začal to zasouvat do mojí rozmrdané díry. Brzo mě měla přejít zvědavost. Byl to oloupaný, čerstvý zázvor.

Chvíli jsem trochu napjatě čekal... A pak jsem děsně zakňučel. "Tyyy vole, co to jeeee?" Díra začínala pomalu, ale neúprosně pálit.

"Moc zdravý to je, lásko," uchechtl se Honza a přetáhl mě párkrát řemenem přes zadek. Celý jsem se prohnul a jenom skučel, neměl jsem sílu mu na to odpovědět, snažil jsem se na to zvyknout. Bylo to kurva šííílenýýýý... Honza nechal zázvor zastrčený a mlátil mě přes záda a zadek, volnou rukou si pomalu honil nalitý péro. Konečně jsem to už fakt nemohl vydržet, převalil jsem se a zaskučel. "Stačí Honzo, prosíííím."

Vlepil mi okamžitě facku. "To musím vědět já, kdy stačí, zmrde!" A přetočil mě zpátky.

"Promiň," vyhrkl jsem okamžitě.

Honza nicméně za chvilku vyndal zázvor ven, palci mi roztáhl půlky co nejvíc od sebe a pozoroval zarudlou díru. A pak do mě naráz zajel čurákem až po koule. "Kurvááá!" Zaskučel u toho.

Jenom jsem stáhl díru a zasténal jsem. "Konečně!" Honza mě začal tvrdě mrdat, až jsem se mlátil o podlahu. Díra byla neskutečně citlivá a mrd byl úplně jinej, než obvykle. Díra mě pálila, hubou jsem se třel o poslintanou podlahu mokrou od předmrdky, ale super jsem si to užíval.

Pak Honza najednou přestal, vytáhl péro ven a roztáhl mi prstama díru, co to jenom šlo. A po chvilince jsem ucítil, jak na mě chčije, jak to stříká do díry, chanky mi stékaly po zadku, koulích a zádech. Joooo, skoro jsem si o to měl říct sám, aspoň to trochu zklidnilo tu díru. Uprostřed chcaní do mě začal strkat čuráka zpátky.

"Dobytku," zvládl jsem akorát zasténat, a pak už jsem si užíval ten novej zásun.

Honza začal znovu mrdat. "Jo, kundo," sténal a pleskal mě po mokrých půlkách. Svižným tempem mi protahoval díru, zadek už jsem měl hezky rudej, samej otisk jeho ruky. Ocasem jsem se třel o pochcané dlaždičky a pěkně hlasitě jsem hekal. Honza si znovu dal krátkou chcací pauzu s ocasem venku a když do mě ocas zase zarazil, pořád ještě chcal. Krásně to čvachtalo, pevně mě držel za boky a doslova si mě narážel na ocas.

Spokojeně jsem stahoval díru. "Jooo, pojď, prosííím, mrdej..." Honz mrdal jak smyslů zbavený, hekal, nadával, mlátil mě. Byl jak bez sebe, ale to já taky, prostě takovou šílenou mrdačku jsme už fakt dlouho neměli... A pak, najednou, ze mě prudce vytáhl péro a přitáhl si moji hlavu za vlasy. Honil si péro přímo u mého obličeje a za pár vteřin začal neskutečně cákat. Snažil jsem se to chytat do pusy, jazykem, ale i tak jsem měl celou hubu od mrdky.

"Joooo," Honza se vydýchával a spokojeně se o mě otíral čurákem. Prstem stíral zbylou mrdku a strkal mi ji do pusy.

Popadal jsem dech a usmíval se na něj. "Ty seš neskutečnej, fakt!"

"Moc kecáš," usmál se taky a zasunul mi polotvrdé péro do pusy. Pečlivě jsem ho lízal a sál, on mě pořád držel za vlasy a druhou rukou sjel na moje péro. Spokojeně jsem se na něj usmál, bylo mi jasné, že bude stačit jenom chvilinka.

Začal mi ho honit a ve stejnou chvíli mi začal zase chcát do pusy. Nikdy na pissing moc nebyl, ale asi mu to dneska v tom prostředí přišlo přirozené. Taky mi to přišlo přirozený a vůbec mi to nevadilo, s lehkým úšklebkem jsem ty chcanky polykal. Honza se spokojeně usmíval, plivl mi na péro a rozjel pořádnou hoňku. Jenom jsem přimhouřil oči a zasténal, fakt už jsem moc nepotřeboval.

Pevněji mi stiskl péro, pak si nade mě klekl a zarval si můj klacek do pusy, se staženou předkožkou a pevně stisklým kořenem mi ho začal hulit. Zasténal jsem, přirazil jsem proti němu a začal jsem stříkat. Nerad, ale už to nešlo vydržet. Nadrženě a spokojeně polykal moji mrdku, vychutnával si její chuť, olizoval mi péro a mačkal mi z něj poslední kapky.

Spokojeně jsem se svíjel na zemi a usmíval jsem se. S posledním douškem mrdky se Honza přesunul nade mě a pustil mi ji do pusy. Pak se sklonil a zajel mi do pusy i jazykem...

"Hej, teda... Nemám slov..." Usmál jsem se konečně.

Pohladil mě po tváři. "Dík, Tome." A přitiskl si mě k sobě.

"Když sis to tak celý naplánoval, vzals mi doufám i náhradní hadry," ušklíbl jsem se a kousl jsem ho do ucha.

Políbil mě a začal mě rozvazovat, pak mi podal z báglu triko a kraťasy. "Na, ubrblanče," vyplázl na mě jazyk.

Trochu jsem se opláchl od chcanek a otřel jsem se papírovým ručníkem. "Ještě mi řekni, kde jsi to plánoval provést, kdybych se nezmínil o tomdle hajzlu?"

"Nooo," protáhl a sklízel u toho věci do báglu. "Měl jsem předjednaný hajzlíky v klubu," mrkl na mě.

"Hm, tak teda todle je ale o dost víc adrenalinový místo. Ale do klubu bych skočil, mám docela žízeň, víš?" Rozesmál jsem se. Vlastně by mi ani nevadilo nějaké pokračování...

"Chápu," rozesmál se Honza taky. "Ale večeři jsem výjimečně nachystal a je doma. Tak pojď," objal mě neskutečně jemně kolem pasu a přitáhl si mě k sobě.

"Rozmyslíme si to cestou, joo?" zasmál jsem se a rozhlídl se po zaneřáděném hajzlu. "A teď honem vypadnem, než to po nás někdo bude chtít uklidit!"

"No to teda!" Vybuchnul Honza smíchy a s tím jsme spořádaně vyšli na chodbu.

Žádné komentáře:

Okomentovat