pondělí 1. července 2013

Na kolejích - Robert 1

Začalo léto, dovolené... A upřímně, mám(e) docela problém stíhat publikační plán... Takže na odlehčenou, jeden nezávislý příběh přes léto :)


V pátek odpoledne odjel Honza domů a přede mnou se rýsoval dlouhý víkend na kolejích. Ne že bych měl v plánu se nudit, měl jsem spoooustu práce do školy a potřeboval jsem s tím pohnout, takže jenom co za Honzou zaklaply dveře, sedl jsem k notebooku a pustil jsem se do práce. Když jsem konečně zvedl oči od práce, byla už venku tma. Záda mě pěkně bolela, připadal jsem si jako vygumovanej a tak jsem usoudil, že nemá smysl se dál trápit se školou. Oblíkl jsem se a vyrazil jsem do ulic, s žádným plánem. Trochu se projít, vydýchat se, dát si někde pizzu, prostě jen tak relaxace.

Šel jsem docela zamyšlený a tak jsem si toho kluka všiml až ve chvíli, kdy mě oslovil. Byl vysoký, dobře stavěný, nádherně bílé zuby a úsměv od ucha k uchu. "Ahoj, nevíš, prosím tě, kde se tu dá hezky zašukat s klukama?" 

Zůstal jsem stát s otevřenou pusou. Rozhodně na první pohled nepůsobím jako gay a takovádle přímá otázka mě docela zarazila. Celkem rychle jsem se ale vzpamatoval. "Vypadám jako kluk, kterej by to měl vědět?" Odpověděl jsem s úsměvem. 

"No, minimálně vypadáš, že tu otázku sneseš," zazubil se na mě ten kluk. "Tak nevíš, jo?" 

"No, nepohoršila mě. A neřekl jsem, že nevím... Takhle zkoušíš balit kluky často?" Zasmál jsem se. 

"Nebalím tě! Jenom se ptám!" Rozesmál se ten kluk upřímně. 

"Jsem nemyslel, že balíš mě, to byla obecná otázka... Ale dobře... Mohl bych ti něco doporučit - pod podmínkou, že si tam dáš se mnou panáka!" Mrknul jsem na něj. 

"Hmmm," prohlídl si mě pátravě. "Myslím, že by to šlo. Jdeme?" 

"Nejsi málo vybíravý," vyprskl jsem smíchy a kývnul hlavou ve směru. "Je to vlastně za rohem." 

"Na panáka si moc nevybírám, neboj," ušklíbl se a šel vedle mě. 

"No jsem rád, že jsem se kvalifikoval aspoň na to," ušklíbl jsem se taky a otevřel nenápadný dveře baru. 

Vklouzl dovnitř a rozhlídl se. "Jo, to není marný..." Pak se otočil na mě. "Co piješ?" 

"Hmm, no asi ferneta," zvážil jsem možnosti. 

"OK," přikývnul a než jsem se nadál, přitočil se k baru. "Dva fernety, krasavče," usmál se na barmana. Jenom jsem zavrtěl hlavou a zasmál jsem se. 

"Jasně, koťátko, tady to máš," cinkly na pult dva panáky. 

"Díky, brouku," zazubil se na barmana, popadl panáky a došel s nima ke mně, mezitím jsem si sedl ke stolu. 

"Jako, ostýchavej moc nejseš, to ti teda řeknu. Co tu děláš? Jako ve městě. Na výletě?" 

"Tak něco," usmál se, posadil se a rozhlížel se kolem. "Chodíš sem často?" 

"No pravidelnej návštěvník nejsem, ale znají mě tu, jestli se ptáš na to," usmál jsem se. 

"Jo, všiml jsem si," usmál se taky a zvedl panáka. "Tak teda dík!" 

"A čeho sis všiml?" Přiťuknul jsem si s ním. 

"No že tě tu znaj," upil a pohodlně se opřel. 

"Podle čeho se to pozná?" Usmál jsem se na něj a taky jsem se usadil pohodlně roztažený. 

"Třeba podle reakce barmana a některých lidí tu." 

"Aha. No ale opravdu jsem půlku tohodle baru neošukal," usmál jsem se zase a upřel jsem na něj ten nejupřímnějšííí pohled. 

"A to říkáš proč?" Zeptal se věcným tónem s lehkým pousmátím. 

"No jenom abych to uvedl na pravou míru, vííš?" 

"Jo, chápu. Ne polovinu, ale sedm osmin, to už je jiný poměr, co?" Rozesmál se, až mu šlo vidět všechny zuby. 

"Hrozně mi lichotíš... Ale je to od tebe milé," usmál jsem se zase. 

"Tak to víš, nevypadáš nijak nepoužitelně, takže se člověk moc nesekne," zašklebil se. 

"Aha. A teď už mě balíš?" 

"Ne. Měl bych?" Podíval se na mě tázavě. 

"Hmmm... A teď?" 

"Hmmmmmm... Ne." 

"Sakra! No nic, tak mi řekni, až začneš, jo? To víš, já jsem zvyklej, že se na mě atraktivní kluci lepí sami," ušklíbl jsem se. "Skočím zatím pro druhou rundu, OK?" 

"Může být," zasmál se a přisunul mi prázdného panáka. Chvíli mě sledoval jak mířím k baru a pak se začal rozhlížet kolem, vypadal vyloženě spokojeně. 

Vrátil jsem se se dvěma panákama. "Hele, a už jsem ti řekl, že seš to nejlepší, co dneska tendle bar nabízí?" Usadil jsem se pohodlně a nenuceně jsem pokračoval. "Hned po mně, samozřejmě, ale sám se sebou... znáš to..." 

"A teď balíš ty mě, jo?" Rozesmál se. "A jinak, už jsem se několikrát díval kolem sebe, neboj," odpověděl pobaveně. 

"Aha, čili jsem ti to vůbec nemusel říkat, jistě... A jo, balím, vadí?" 

"Ne, vůbec nevadí, ba naopak," rozvalil se spokojeně s nohama od sebe. 

Sjel jsem mu pohledem mezi nohy, vůbec jsem se to nesnažil skrývat. "Tak jakou jsi měl představu o klukovi, se kterým se tady dá zašukat?" 

"Že je aspoň trochu k světu, dá se s ním i bavit a zvládne mít v sobě mý péro," odpověděl mi klidně a upřeně se na mě díval. "Něco jako ty," dodal pak jakoby mimochodem. 

"Jak velký péro to je?" Zeptal jsem se profesionálním tónem. 

"Hmm... Řekněme, že o něm mnozí sní," ušklíbl se na mě. 

"Miluju skromný kluky. Noo, bavení nám celkem jde, že jsem trochu k světu není zas až tak úplná novinka, a s tím pérem, těžko říct..." Pokrčil jsem rameny. 

"No, takže ve většině bodů panuje shoda, super!" Zasmál se. 

"Nevypadáš jako někdo, kdo se spokojí jenom s prostou většinou," pousmál jsem se. 

"Ne, to ne. Ale další kritéria jsou neveřejná, bejby. Jdeme na to?" Podíval se na mě s lehce přimhouřenýma očima. Mezi nohama se mu pod džínama začínal rýsovat docela pěkný kousek. 

"To bylo teda rychlý!" Zasmál jsem se. "Vlastně jsem to dneska ani neměl v plánu, ale proč odmítat příležitosti, že?" 

"Je to tvoje volba, nenutím tě..." A rozhlídl se kolem sebe. 

"Hledáš plán B? Neboj, nemusíš. Takže - k tobě nebo ke mně?" 

"Super! Ke mně na hotel? No to by šlo," usmál se. 

"Anebo ke mně na koleje, spolubydla jel domů, je to na tobě..." 

"Koleje... Tam jsem už nějakou chvíli nebyl..." 

"Abys teda nebyl zklamanej, ale klidně můžeme, navíc to není daleko." 

"Tak mně je to jedno, že, já to zvládnu tam i tam." 

"Tak pojďme ke mně, budu se na domácí půdě cítit bezpečněji," usmál jsem se. 

"Se bojíš nebo co?" Zasmál se a vstal, kopl do sebe zbytek panáka. 

"Tebe?" Ušklíbl jsem se a vyrazil jsem ven první. Usmál se a spokojeně zavrněl při pohledu na můj zadek. Přesně proto jsem vyrážel jako první. Protáhl jsem ho na koleje a otevřel dveře do pokoje, s postelema sraženýma dohromady. "Tak jsme tady!" 

Pobaveně hvízdnul. "Hezký hnízdečko!" 

"No, stačí, ne?" 

"No, na šukec rozhodně," smál se a zkoušel postel. Skočil na ni a tlemil se na mě. 

"Víš co, v pár hotelových pokojích jsem už byl a todle mi přijde lepší," usmál jsem se na něj a přejel jsem pokoj pohledem. "I když je spolubydla pěknej bordelář..." Pak jsem se na něj zadíval. "Hodláš mě svádět, nebo jdeme rovnou na věc?" 

"Chceš se zdržovat?" Ušklíbl se, pomalu si rozepnul džíny a pak z nich vylovil fakt mega čuráka. Kdybych ho chytil oběma rukama, pořád by mi ještě trčel přes. Pomalu si po něm jezdil rukou a díval se na mě. 

"Ty vole... No už chápu tvý sebevědomí." Ležérně jsem si shodil triko a skopl džíny i s trenkama. Pak jsem si klekl k němu na postel. "Lehni si na záda!" Beze slova se s úsměvem položil na záda a s rukou za hlavou se na mě díval. Klekl jsem si vedle postele a vzal jsem jeho ocas do ruky. "Chlape, tak to je teda kurva kláda. To mi budeš muset hodně dobře nachystat díru, než ho do mě zasuneš." Usmál jsem se a pak jsem mu tu nádheru pomalu olíznul od koulí až k žaludu. 

"Jo, na to se už těším," zavrněl a pak se zasténáním přivřel oči. 

"No, u sebe si tím nejsem tak jistej, něco takovýho jsem v sobě fakt ještě neměl... Možná tě jenom vyhulím..." Stáhl jsem mu předkožku a začal jazykem dráždit žalud. 

"Myslím, že to zvládneš, vypadáš totiž moc šikovně," usmál se a pohladil mě po vlasech. Pak se spokojeně uvolnil a nechal mi volný prostor. 

"Todle se šikovností moc nesouvisí," usmál jsem se taky a dál mu lízal péro. "Ty vole, s takovým čurákem bych si dokázal hrát furt!" Natáhl jsem mu koule a začal je lízat, palcem jsem jezdil po mokrém žaludu. 

Jenom se usmíval a s jednou rukou za hlavou a druhou na mý hlavě mě sledoval. "Neboj se, uvidíš, že to bude v pohodě," ujistil mě a přejel mi prstem po rtu. 

Chvíli jsem mu lízal natažený koule a sledoval, jak na to reaguje. Pak jsem se sklonil nad tím ocasem a zkusil jsem ho pohulit, dostal jsem ho do pusy sotva půlku. A pak jsem ho zase honil a druhou rukou se mu probíral koulema. "Asi seš zvyklej, že todle péro bere klukům dech, co?" 

Spokojeně zavrněl. "Obvykle jo. Pokud nemají větší nebo stejný." Usmál se. 

"Těch asi moc není," ušklíbl jsem se a tváří jsem se třel o ten ocas, rukou jsem mu hladil koule a sjížděl pod ně až k díře. 

"To je fakt," zavrněl a dál mě hladil, přitom víc roztáhl nohy a spokojeně se na mě díval. 

Usmál jsem se. "Chceš vylízat díru?" 

"Jo," oplatil mi úsměv. "Ale pojď sem, mám na tebe chuť, krasavče," přitáhl si mě k sobě na postel. 

"Víš co, lež a nechej mě dělat, co chci, jo? Až tě to přestane bavit, tak se vystřídáme..." zazubil jsem se na něj a nehtem jsem mu zlehounka přejel po tom nalitém žaludu. 

"Tak dobře! Platí!" Rozesmál se a pustil mě. 

Sklonil jsem se na něj, chytil ho za boky a hladil jsem ho, vzal jsem mu do pusy jednu bradavku a jemně jsem mu ji kousal. Pak zase druhou. Pěkně jsem je střídal, občas jsem ho hladil, občas jsem si s volnou bradavkou hrál prstama. "Aaaaah..." Vydechl a zaklonil hlavu se zavřenýma očima, lehce mu začal stoupat tep. 

Usmál jsem se a sjel jsem mu rukou na koule, mnul jsem je v dlani, masíroval, natahoval. "Uvidíme, jak dlouho to vydržíš, chlapečku," ušklíbl jsem se na něj provokativně. 

"Hmm, no, nepředpokládám, že bych to vzdal," oplatil mi to sebevědomým úšklebkem. 

"Takovejch bylo," zasmál jsem se, kousnul jsem ho ještě trochu do bradavky a pak jsem se přesunul pusou k jeho péru. Začal jsem mu zubama jezdit po žaludu a přitom jsem mu pořád držel napnutý koule. Dýchal o něco rychleji, péro měl parádně nalitý, ale jinak byl docela v pohodě a pobaveně mě sledoval. Mrknul jsem na něj, usmál jsem se, natáhl jsem ruku k jeho bradavkám a narazil jsem se pusou na jeho péro, zkoušel jsem, co to půjde. Aspoň na chvilinku ho tak mít v puse celý... Celkem živočišně jsem si tím jeho pérem šukal pusu. 

"Joo, todle je ono," sténal tiše a vychutnával si ten příjemný pocit. "Seš dobrej!" Pevně jsem mu tiskl koule mezi prstama a nechával si jeho ocas zajíždět až do krku, měl ho celej poslintanej, teklo mu to po koulích, občas jsem se u toho zakuckal, ale parádně jsem si to užíval. "Tyy, vole..." Vydechl, zjevně ani on nebyl nebyl nespokojenej. Sledoval mě a musel se trochu ovládat, aby nezasáhl do děje, ale zatím mi nechával prostor. Jenom mě hladil a soustředil se na to, co jsem s ním prováděl. 

Po chvíli jsem ho přestal hulit a zlehka jsem ho pleskl po prsou. "Roztáhni nohy, ať se dostanu pořádně k tý tvojí díře!" 

Žádné komentáře:

Okomentovat