neděle 7. července 2013

Na kolejích - Robert 2

"Si nějak vyskakuješ," rozesmál se a roztáhl nohy. 

"Dokud mi to dovolíš..." Usmál jsem se taky a pak jsem ho zlehka pleskl přes péro. "To je ono, potřebuješ vyšukat jazykem, co?" Zavrčel jsem na něj. 

"Hm... Vysvětli mi, proč to ještě neděláš?" Ušklíbl se. Jeho díra se na mě vyloženě smála.

"Ty seš ale nadržená děvka, možná si to rozmyslím a vymrdám já tebe," zavrčel jsem, pak jsem zabořil hlavu mezi jeho půlky a začal ho lízat. Jednou rukou jsem mu svíral péro u kořene a druhou rukou jsem mu ho zlehoulinka fackoval. 

"Ty hajzle," zaprotestoval spokojeně a zabořil hlavu do polštáře. 

Lízal jsem ho a chvílema ho promrdával jazykem. "Máš díru ještě luxusnější než péro, čubko," zavrčel jsem spokojeným tónem a dál jsem si hrál i s jeho čurákem, držel jsem mu ho a druhou rukou jsem mu promačkával žaluda mezi prsty, zlehounka ho fackoval, stahoval předkožku. Hekal a svíjel se, zjevně to byl i na něj dost intenzivní zážitek, ale snažil se to vydržet. 

"Já ti dám takovou čubku, kundo, počkej, až ho do tebe budu zasouvat!" Zaskučel. 

"Hm, spíš by mě zajímalo, jestli ti ten ocas bude taky takhle stát, až do tebe vrazím péro já, frajere," zamručel jsem u jeho díry a zase jsem ji začal šukat jazykem, nehtama jsem mu pěkně jezdil po péru a po žaludu. 

"Rozhodně víc než tvý, až si tě narazím." Odsekl mi a přitiskl si moji hlavu víc na díru. 

"Tolik řečí o mrdání a teď tady ležíš s nohama do praku a hekáš jak děvka... Fakt si mě troufneš mrdat, jo?" Provokoval jsem ho a zase jsem pěkně zabořil tlamu do jeho prdele, snažil jsem se mu ji pořádně projet jazykem. 

Usmál se. "Takže už jsi jako skončil a můžu se chopit iniciativy já, jo? Nebo si ještě děláš co chceš a já ti to mám tiše trpět?" 

"Jenom lež, čubko," usmál jsem se taky, pustil jsem mu péro a sjel jsem prstama k díře, pěkně jsem kolem ní kroužil. Druhou rukou jsem se zase začal věnovat jeho bradavkám a do toho jsem mu jemně okusoval ocas. 

"Tu čubku mi ještě zaplatíš, baby," zavrčel a pak už jenom slastně vydechl. 

"Fakt se bojím, takovejch rádobyaktivních frajerů jsem už potkal... A jak se jim nakonec líbil ocas v díře," provokoval jsem dál, začal jsem ho zase pořádně hulit a prstem jsem mu lehce zajel do díry. 

"A kdo tu kdy říkal, že se mi ocas v díře nelíbí?" Ušklíbl se. "Ovšem, to by ten ocas za to musel stát, chlapče..." 

"No, ze začátku to tak působilo," usmál jsem se. "Nenutím tě, kámo, mi bude úplně stačit, když vyšukáš ty mě." Zasmál jsem se a začal mu díru projíždět prstem. "Ale chápu, že právě teď myslíš víc dírou než ocasem," ušklíbl jsme se a začal jsem mu zase lehce profackovávat ocas. 

"Neseer," zamručel a zakroutil se v bocích. 

"Která část se ti nelíbí? Tadle?" A vlepil jsem mu silnější facku přes péro. "Anebo tadle?" A hluboko jsem mu zarazil prst do díry. 

U obou sebou cukl, ale jenom lehce. "Nutíš mě ukončit režim tolerance," zavrčel s úsměvem. 

"Jsem si kurva říkal, jak dlouho ti to tak ještě vydrží," ušklíbl jsem se, honem jsem mu zajel do díry i druhým prstem a zase jsem ho silněji plácnul přes péro. 

"Zatím se ještě držím, ale co není, může být," přimhouřil oči, těžko říct, jak moc vážně to myslel. 

"Musel by ses hodně snažit, abys mě překvapil," usmál jsem se, zakroužil jsem mu v díře prstama a zase jsem se narazil hubou na jeho ocas a přitom mu zlehka propleskával koule. Zasmál se a přitlačil si mě rukou víc na péro. Lehce mě to přidusilo, ale nestěžoval jsem si, trochu jsem se zakuckal, ale nesnažil jsem se ucuknout. O to víc jsem ho ale prstil. Držel mě za hlavu a začal mi pusu prošukávat pořádně. Snažil jsem se to zvládnout, a i když jsem ho měl v puse celý jenom minimálně, i tak jsem se slušně dávil. Ale jeho to zjevně bavilo a já bych mu rozhodně nechtěl kazit radost. 

Držel mě za vlasy a konečně si mě stáhnul z péra. "Snaž se, kurva, zatím je to jako mrd do melounu, máš snad na víc, ne?" Plivl po mně, pak si mě přitáhl k sobě, zvedl hlavu, slízl mi tu slinu z tváře, usmál se a vrátil si mě na péro. 

Podíval jsem se na něj vyloženě obdivně, ten kluk fakticky věděl, co a jak chce. Ale sebevědomej byl už tak dost, tak jsem se jenom ušklíbl. "Vole, kdybys uměl hulit z poloviny tak dobře jako já, tak seš šťastnej!" Chytil jsem ho za péro, flusnul jsem mu na ně a pak jsem ho vzal do pusy. Pořádně. A začal jsem se na něm pěkně šukat a sát a přitom jsem mu prstama kroužil v díře. 

"No, v tvým případě mi bude možná polovina stačit," ušklíbl se, zamručel, přidržoval si mě za vlasy, občas mi sjel rukou na záda, pěkně stahoval díru kolem mých prstů. "No vidíš, konečně se začínáš aspoň trochu snažit." Zasténal. Začal jsem ho pravidelně promrdávat prstama a přitom jsem se co nejvíc narážel na jeho péro. Na tu poznámku jsem zareagoval jenom jemným plesknutím přes koule, nechtělo se mi pouštět ten jeho ocas z pusy. 

Syknul, ale usmíval se, vyloženě ho to bavilo. A já jsem se bavil taky. Otočil jsem se, ať se aspoň dotýkám čurákem jeho nohy, zkoušel jsem mu pomalu roztahovat díru těma dvěma prstama a přitom jsem se co nejvíc narážel na jeho péro, snažil jsem je na něm vydržet co nejdýl a pěkně jsem u toho polykal, abych mu ho sevřel. 

"Joo, ty kurvo," zaskučel jenom. Joo, nemohl tušit, jak mám takové věci rád. Pořádně jsem sevřel péro v puse, trochu jsem ho do něj kousnul a pak jsem ho zase začal sát. "Přesně," zavrněl a pleskl mě přes zadek. Spokojeně jsem zakňučel, přejel jsem mu po péru zubama a pak ho zase chvilku lízal, abych se vzpamatoval. 

A pak už to opravdu nevydržel. Předklonil se, chytil mě a skoro si mě na sebe hodil. Byla to 69 jako když vyšije. S hlavou na polštáři se vrhl rukama na moje půlky a začal je pořádně propleskávat. "Tak dělej, kurva, čubko, pořádně si připrav to péro, cítíš, jak se na tebe těší? Jak se chvěje touhou ti natrhnout tudle prdel?" Pleskl mě znovu a pak mi roztáhl půlky, flusl na díru a zabořil se lačně mezi ně. 

"Ovládej se, vole!" zavrčel jsem pobaveně, ale okamžitě jsem zase začal hulit. 

"Sorry, právě jsem přestal, kundo!" Zazubil se a znovu mi začal neskutečně vášnivě lízat díru i koule, jen ptáka se zatím ani nedotkl. Prsty mi zabořil do půlek a občas mě přes ně plesknul. Roztahoval jsem prdel a přirážel jsem proti němu, tisknul jsem se na něj, péro jsem mu hulil už jenom tak symbolicky, o to víc jsem si ale hrál s jeho koulema. Přejížděl mi prsty mezi zaslintanýma půlkama a dráždil mi díru. Pak sjel pusou níž a začal mi oplácet ty koule. Lízal mi je, sál, lehce je kousal a napínal v puse, a do toho mi začal zajíždět do díry prstama. Jenom jsem zasténal a prohnul jsem se, mazlil jsem se s jeho pérem, třel jsem se o něj tváří a povoloval jsem díru. 

Po chvilce vyjel prstama z díry ven a hezky mi nehtama sjížděl pomalu od díry ke koulím. Začal mě na nich škrábat a pak, bez varování, si zarazil do pusy můj ocas. "Aaaaaa," vydechl jsem, prohnul jsem se a pak jsem mu pořádně přirazil do pusy, "Joo, hul, kurva!" 

Nezaváhal ani chvilku a rozjel pěknou hlubokou kuřbu. Nehty mi lehce zarýval do koulí, napínal je, prsty se vracel do díry a začal mi ji poměrně drsně mrdat. Nadzvedl jsem se a začal jsem mu stejně drsně šukat pusu. "Joo děvko, pěkně nastav tlamu!" Nevzdával se a hezky se mi snažil všechno vrátit. Nechával mě, ať mu zajíždím až do krku, trochu u toho slintal, ale dál mi prstil díru a lehce mi zatočil natažený koule. "Uuuuuum," zasténal jsem spokojeně a s napjatejma koulema jsem mu projížděl pusu o něco jemněji. O to intenzivněji do mě ale zajížděl on, občas zapojil do hry i zuby. "Tyy, hajzle," zaskučel jsem spokojeně, zase jsem se sklonil nad jeho ocasem a začal jsem ho hulit. 

Usmál se a ještě nějakou chvíli sál moje péro. Pak mě pustil a zajel oběma ukazovákama do mojí díry, zahákl je a táhl pěkně od sebe. "Todle je aspoň kunda," zamručel pochvalně a vnořil se mezi prsty jazykem. Hezky hluboko. 

Zasténal jsem a úplně jsem přestal myslet na hulení i na cokoliv jiného. "Tyy vole, jooo," vydechl jsem jenom, přitiskl jsem se k němu a chytil jsem ho rukama. Jenom jsem držel vystrčenou prdel, způsob, jakým mi ji protahoval, mě doopravdy dostal. Živelně mě lízal, promrdával jazykem a jak se mi díra uvolňovala, dostával se hlouběji a hlouběji, prstama ještě na střídačku zajížděl do díry, aniž by povolil tah. 

"Tyy vole, tyy vole," sténal jsem a svíjel jsem se, takové protahování díry jsem snad ještě nezažil. Ten kluk fakt věděl, jak díru pro to svoje péro nachystat. Jenom jsem se k němu tisknul obličejem, lízal mu stehno a přerývaně ho hladil. Plivl mi na díru, vytáhl prsty a roztíral to kolem, pak zase prstama zajížděl do uvolněné díry. Vklouzl do ní ukazováčkama, postupně ji zase roztahoval a lízal. Pak přidal prostředníčky, což mu sice trochu omezilo přístup jazykem, ale i tak se nevzdával. 

"Heej," zasténal jsem a uvědomil jsem si, že vlastně ani nevím, jak se ten kluk jmenuje. To co předváděl s mojí dírou bylo šílené. Pevně jsem se ho držel a křečovitě ho lízal, nedokázal jsem ten intenzivní pocit vstřebat. On ale jako by mě ani neslyšel. Znovu mě promrdával prsty, plival a lízal, kolem díry, ale i hluboko do ní, jak se čím dál víc povolovala, dostával se i jazykem hlouběji a hlouběji a krásně jsem ho cítil v sobě. Choval se jako šílený. Jako kdyby neexistovalo nic než moje díra. 

Konečně jsem se vzpamatoval a zvedl jsem se. "Ty vole, přestaň, to je šílený..." 

Zastavil se a usmál se. Pomalu vytáhl prsty a pleskl mě přes zadek. "Copak?" 

Oddechl jsem si. "Nic. Je to šílený, fakticky," sotva jsem popadal dech. 

"Vím. A proto to dělám," pousmál se, pohladil mě po zadku a pak mě přes něj zlehka pleskl. 

Přetočil jsem se na záda, zvedl jsem nohy, roztáhnul je a držel jsem si je nahoře, zadek pěkně u něj. 

Sklonil se nade mnou a políbil mě na prsa. "V pohodě?" 

"Pohoda je slabý slovo. Pojď, pokračuj kurva, ty mrdáku. Takhle to děláš s každým?" Usmál jsem se na něj. 

"Ne, s každým ne, každej není tak vytrvalej jako ty!" Zasmál se. 

"Vytrvalej, jo?" Ušklíbnul jsem se. "Přítel o mně normálně říká, že jsem děvka, takže si nemusíš brát servítky." 

"Jsem se nechtěl dotknout tvýho něžnýho ega," zazubil se a pomalu vnořil prsty zpět do díry. 

"Zato o díru starost nemáš," ušklíbl jsem se a spokojeně jsem zasténal, víc jsem se narazil na jeho prsty. 

Upustil slinu mezi prsty a nechal ji vtéct dovnitř. "Vadí to?" Podíval se na mě, sklonil se, nabral do pusy mého čuráka a začal mě hulit a současně prstit čtyřma prstama. 

"Ozval bych se," usmál jsem se. "Hele... myslíš... že bys mi ho tam už mohl konečně vrazit? Prosííím." 

Žádné komentáře:

Okomentovat