sobota 20. července 2013

Na kolejích - Robert 4

Položil jsem mu ruku na záda a tlačil jsem ho do postele, chtěl jsem, aby měl vystrčenou akorát tu prdel. "Drž, ty děvko," zahučel jsem a zajel jsem do něj jazykem. Podřídil se mi a lehl si, sténal a rukama si roztahoval půlky od sebe. "Ty seš ale nadržená čubka," zasténal jsem spokojeně a zajel jsem mu prstem do díry, lehce jsem mu v ní kroužil a dál jsem ho u toho lízal, druhou rukou jsem ho přidržoval za koule.

"Vadí?" Pousmál se mezi hekáním a lehce proti mně přirážel. 

"Co myslíš, kurvičko?" Usmál jsem se a přidal jsem druhý prst. 

"Myslím, že teď nemyslím," ušklíbl se a zaskučel, jak jsem do něj zajel druhým prstem. 

"Budeš nemyslet ještě víc, až ti ho tam vrazím až po koule," ušklíbl jsem se, pustil jsem mu koule a pleskl jsem ho po zadku. "Taková kurvička si zaslouží pořádně protáhnout." 

"Joo," zachroptěl nadrženě do polštáře. Bylo to až neskutečné, jak se ten sebevědomý nabíječ dokázal během pár minut proměnit v nadrženou děvku. A dokonce i jako ta děvka byl pořád příjemně sebevědomý. 

"Nasaď mi gumu, čubko!" Pleskl jsem ho zase po zadku. 

Otočil se, rozbalil šprcku a usmál se na mě. "Tak pojď," a pak ji vzal lehce mezi zuby a sklonil se mi k péru. Pomalu ji nasadil jenom pusou, když to bylo hotovo, rukou ji akorát doupravil. 

"Todle jsi trénoval dlouho, děvko, co?" zasmál jsem se, to jsem fakt ještě neviděl. Natáhl jsem se pro náš lubrikant, namázl jsem si ocas a jemu díru. "Na záda a nohy od sebe, chci vidět, jak se tváříš, frajere!" 

"Jo, nějakej trénink už za sebou mám," ušklíbl se, byla to zjevná frajeřina a udělal to jenom proto, aby mě dostal :) Pak už se na zádech vrtěl jako kotě a šklebil se na mě. "Tak se konečně ukaž, Tome." Chytil si nohy za chodidla a nabídl mi tak nádherný prostor. 

Zaklekl jsem za něj a jezdil jsem mu žaludem po díře. "Vlastně si myslím, že máš toho tréninku docela dost," ušklíbl jsem se a zatlačil jsem, žalud pěkně vklouznul dovnitř. 

"Mmmm," zasténal s přivřenýma očima a malinko stáhl díru. "A todle ti už vadí nebo taky ne?" Pousmál se a trochu přirazil. 

"Proč by mi to mělo vadit? Spíš naopak... Líbí se mi kluci, kteří vědí, co v posteli chcou. A umí si vzít a umí i dát." Sklonil jsem se nad něj, políbil jsem ho a pak jsem pomalu začal tlačit čuráka dovnitř. 

Zasténal a ještě víc roztáhl nohy od sebe. "Joo, to je ono." 

"To si myslím, ty děvko, pár takovejch frajírků jako seš ty už jsem omrdal," ušklíbl jsem se na něj, prohnul jsem se v zádech a pěkně jsem se do něj natlačil celým čurákem. Zůstal jsem tak a rukama jsem ho tahal za bradavky, jeho díra mě doslova vtahovala dovnitř. "Seš v sedmým nebi, zmrde, co?" 

Tiše sténal a pak se na mě upřeně podíval. "A to je všechno?" Povytáhl obočí. 

Usmál jsem se a pak jsem mu jen tak zlehounka, na zkoušku, vlepil facku. "Čekám, až poprosíš, zmrde, tě neučili se chovat slušně?" 

Ušklíbl se. "Ne, mě učili, že si musím poradit jinak, pokud nechci dělat to, co se po mně chce." Pustil si nohy a objal mě jimi kolem pasu a pevně si mě přitáhl k sobě. Pánví se vrtěl na mém péru a pořádně stahoval díru. Pak mi sjel nehty od ramen přes prsa na břicho. 

"A ty nechceš dělat, co se po tobě chce, jo?" Usmál jsem se, navzdory jeho nohám jsem trochu povytáhl čuráka a pak jsem zase přirazil. 

"Řekněme, že obvykle neprosím. Ale možná udělám dneska výjimku," zasmál se a štípl mě do bradavek. 

"Možná bych tě mohl zkusit přinutit," zkusil jsem to opatrně a zase jsem zlehka přirazil. 

"Ne, ne," pousmál se a zakroutil hlavou, dál se mi narážel na péro. 

"Jasně," usmál jsem se, sklonil jsem se a políbil ho. Pak jsem se nadzvedl, přirazil jsem a začal jsem rytmicky šukat. 

"Možná někdy příště, Tome... Jo, jo, jo... Teď to udělej jak nejlíp to umíš," vysoukal ze sebe ještě a pak už jenom hekal, hladil mě, občas mě škrábl a pěkně stahoval díru v rytmu mrdu. 

Pravidelně jsem ho promrdával, hladil jsem ho po prsou a občas jsem ho štípl do bradavky. Parádně jsem si ten mrd užíval. "Na děvku seš docela vzpurnej, ale to se mi líbí." 

Přitahoval si mě nohama a nutil mě zarážet péro až nadoraz. Občas si k tomu pohonil ocas. "Dík, potěší, zvláště od takového znalce," usmál se a hekal fakticky jako nadržená děvka. 

"Hlavně, že ty seš začátečník," zasténal jsem spokojeně a začal jsem ho promrdávat pěkně dlouhýma tahama až po koule, jednou rukou jsem mu honil péro a druhou napínal koule, prstama jsem dráždil okraj jeho díry a svého čuráka. 

"Sem neřek," zaskučel a zatnul mi prsty do zadku. 

"I kdyby, stejně bych ti to nevěřil," zasténal jsem spokojeně a zrychlil jsem tempo. "Sorry, todle bude rychlý..." Nesouhlasně zamručel, ale o to víc se do toho vžil a snažil si to pořádně užít. "Parádně jsi mě rozrajcoval, děvko," vyhekl jsem ještě, pevně jsem sevřel jeho koule a začal jsem ho pěkně zprudka, krátce a hluboko a mrdat. 

"Aaahhh," sténal do rytmu, hladil mě všude možně, mačkal mi bradavky, zatínal mi prsty do zadku, nohama mě hladil po zádech a přivřenýma očima mě pořád sledoval. 

Oplácel jsem mu ten pohled, usmál jsem se a lehce jsem si olízl rty. "Tak pojď," zasténal jsem a zrychlil jsem tempo na maximum. "Joo, děvko," vyhekl jsem. Chopil se svého péra a začal si ho prudce honit. Za chvíli ještě víc stáhl díru a s hlasitým výkřikem začal kropit široké okolí mrdkou. Svíjel se a válel se pode mnou, křečovitě si mě přidržoval nohama. "Tyy vole," nečekal jsem, že tak rychle znovu stříkne, a navíc tak hodně. Ale jak sevřel díru, zavřel jsem oči, párkrát jsem přirazil, sevřel jsem mu bradavku, prohnul jsem se v zádech a stříííkal jsem, prudce jsem ho mrdal a hlasitě hekal. 

Prudce oddechoval a roztíral si mrdku po těle, zatímco si ještě pomalu honil péro. Vychutnával si tu chvíli mrdu po výstřiku, užíval si, jak ho protahuju. "Joo, seš skvělej," zasténal. Pomalu jsem z něj vytáhl péro, stáhl jsem si gumu a s lehkým úsměvem jsem mu ji podal. "To jsem si vymrdal já, jo?" Vzal si gumu a nechal z ní kapat mrdku do své pusy. 

"No, určitě si to zasloužíš," usmál jsem se, pohladil jsem ho jemně po prsou, břiše a péru a pozoroval jsem ho, jak si hraje s tou gumou. 

Jazykem z ní doloval zbytky mrdky. "Chutná dobře," usmál se na mě. 

"No ale to ty taky," sklonil jsem se k jeho bradavce a začal jsem ji lízat. "A krásně chutnáš... Chlapem... Mrdkou... Potem... Sexem..." 

"Čím ještě?" Zazubil se a přitáhl si mě blíž, pak mi zajel jazykem do pusy. 

"To ti nestačí?" Usmál jsem se na něj a oplatil jsem mu polibek. "Zůstaneš před noc?" 

"Rád bych, ale musím se sbalit a dopoledne mizím, večer odlítám," odpověděl trochu smutně. 

"Vykopnu tě hrozně brzo ráno," usmál jsem se na něj. 

Chvíli přemýšlel a srovnával si, kolik času bude potřebovat. "Hm, tak jo, ale budu muset vypadnout nechutně brzo," zamračil se. "Takže doufám, že to bude stát za to!" Plácl mě rukou po zadku a pak ji na něm nechal ležet. 

"To nezáleží jenom na mně, nemyslíš?" Usmál jsem se. "Skočím udělat něco k jídlu, chceš? Něco rychlého... Sprcha je támhle, jestli chceš, a jinak se tu klidně jen tak povaluj." 

"Super. Seš nejlepší!" Zakřenil se. "A sprcha je taky dost dobrej nápad!" Přidal na můj zadek i druhou ruku. 

"Tak mě ale musíš nechat chvíli bejt," zasmál jsem se, vysmekl jsem se mu a natáhl jsem si šortky. Pak jsem otevřel skříň a hodil mu ručník. "Tady máš čistej, to co se tu povaluje je všechno po spolubydlovi, nějak jsem ještě neměl čas po něm dneska uklidit. Nevěřil bys, co se mi stalo, šel jsem se trochu projít a potkal jsem kluka..." Křenil jsem se na něj a přetáhl jsem si triko přes hlavu. "Udělám špagety s nějakou ťabrou, to bude za čtvrt hodinky, kuchyňka je na chodbě vlevo, kdyby ti po mně bylo totálně smutno..." 

Zasmál se a vstal z postele. "No dobře, dobře..." 

Šel jsem vařit a spokojeně jsem si pískal, pohodovej kluk, pohodovej sex, škoda, že to je jenom na jeden den. Teda, sex s Honzou je taky super, ale s tímdle klukem to prostě byla pohoda. Nemusel jsem ani nad ničím přemýšlet, všechno to šlo tak samo. A určitě by ho nevytočila kdejaká krávovina. V duchu jsem se zasmál. Vole, ten Honza má pravdu, fakt seš děvka, zamiluješ se za pět minut. Škoda, že Robert jede pryč, Honzovi by se určitě líbil. Takhle se bude muset spokojit s vyprávěním a určitě si bude myslet, že přeháním. 

Vrátil jsem se na pokoj s hrncem špaget a omáčky. "Hele, omlouvám se předem, je to taková nouzovka, maso z konzervy, protlak z konzervy, jsem nepočítal s tím, že budu někoho hostit." 

Robert byl osprchovaný a pěkně nahý se rozvaloval na posteli. "V pohodě, nepočítám s žádným luxusem, jsem na kolejích, ne?" Zasmál se. 

"No jako, za normálních okolností vařím slušně, zejména návštěvám. Ale dneska to prostě nebylo v plánu. Mám ti to kydnout přímo na břicho, nebo si sedneš ke stolu a sníš to z talíře?" 

"No, pokud to budeš z mého břicha jíst ty jazykem, nejsem proti!" Zasmál se a sedl si ke stolu. 

"Bysme děsně nasvinili. Slížu ti pak mrdku, jo?" Zasmál jsem se taky a chystal jídlo na talíře. 

"OK, může bejt." Usedl s jednou nohou pod sebou a sledoval mě, jak servíruju. 

"To bych řekl, že může bejt..." Přisunul jsem mu talíř a políbil jsem ho. "Jez. Ať zas můžeme co nejdřív zalézt do postele." 

Opětoval mi polibek a pustil se do jídla. "Dobrý to máš, Tomáš!" Zakřenil jsem. 

"Děěěsně vtipný, to ještě nikdy nikoho nenapadlo... Nicméně děkuju," odpověděl jsem s plnou pusou. Jedl a díval se na mě, usmíval se, občas mi přejel nohou po noze. Dojedl jsem svou porci a otočil jsem se na něj, natáhl mu nohu do klína a zlehka jsem mu hladil péro. Beze slova pomalu dojídal a potutelně se na mě usmíval. 

Vzal jsem prázdné talíře a posbíral jsem zbytky nádobí. "Umeju to a za pět minut jsem zpět, mezitím už by ti možná mohlo stát péro, co myslíš?" 

"Co budeš pět minut dělat se dvěma talíři?" Podíval se na mě nešťastně. 

"Tak tři!" Zasmál jsem se. 

"No proto," ušklíbl se, vstal a mimoděk si prohrábl koule. "Čím dřív dojdeš, tím líp!" 

Koukl jsem mu do rozkroku. "Jo, a taky doufám, že budu mít na co nasednout," ušklíbl jsem se. 

"Neměj péči, kundičko," lehl si na záda a začal si lehce honit péro. 

"Radím ti, abys byl nachystanej," zavrčel jsem na něj ve stejném duchu a pak jsem vyběhl umýt to pitomý nádobí. Jenom se spokojeně usmál, v klidu si honil péro a koukal po pokoji. Vrátil jsem se asi za dvě minuty. "Jak to, že ještě nemáš nasazenou gumu, kurva?" zavrčel jsem na něj. 

Žádné komentáře:

Okomentovat