neděle 28. července 2013

Na kolejích - Robert 5

"Protože to je tvoje práce, děvko," zavrčel na mě úplně stejným tónem a hodil mi šprcku. 

"Co to na mě zkoušíš," ušklíbl jsem se, ale pak jsem nedočkavě rozbalil gumu a začal ji nasazovat na jeho péro. Fakticky jsem se těšil, jak si na ten ocas sednu a vymrdám se na něm svým tempem. Pobaveně mě sledoval, nadrženost mi přímo čišela z očí a on si to dost vychutnával. Ještě jsem mu ho trochu nahonil, nasadil gumu a namazal lubrikantem. Pak jsem si promázl díru, dřepnul jsem nad něj a začal jsem si nasedat. Díval jsem se mu přitom do očí. "Nemusíš se tvářit tak samolibě taky," ušklíbl jsem se na něj. Tak co jako, byl jsem nadrženej, těšil jsem se na jeho ocas a bylo to na mě nejspíš dost vidět. Ale kvůli tomu se nemusel tvářit jako mistr světa.

"V pohodě, sorry, ale když ty vypadáš tak ... mrduchtivě!" Zasmál se. 

Plácnul jsem ho po prsou a trochu jsem zčervenal. "Nemusíš hned všechno komentovat," ušklíbl jsem se. 

Jemně mě chytil za boky a hladil mě. "Dobře, už mlčím..." A pak už se soustředil na ten úžasný pocit. Nespěchal, nechával mě nasedat takovým tempem, jaké mi vyhovovalo. Ze začátku jsem se na něj spouštěl pomalu, ale pak jsem se narazil víc, přece jenom jsem měl díru docela slušně rozmrdanou. A ta trocha bolesti se vždycky snese. Konečně jsem měl v sobě ten ocas celej. "Ty vole," vydechl jsem a usmál jsem se na něj. 

Hladil mě po zadku. "Seš moc šikovnej," zavrtěl se malinko v bocích. 

"Řekl bych ti, že ty taky, ale nechci ti zbytečně zvedat už tak vysoký sebevědomí," ušklíbl jsem se a začal jsem se pomalu mrdat. 

"I tak dík," ušklíbl se a masíroval mi bradavky. 

"Joo, pěkně," zasténal jsem a hladil ho po prsou, trochu jsem se předklonil a začal jsem se na ten ocas pořádně narážet. 

"Uuuh," vyhekl jenom a začal mi pomalu honit péro a hrát si s mýma koulema. 

"Mohl by ses prosím věnovat jenom těm bradavkám?" Usmál jsem se na něj, dřepl jsem si a začal jsem na něm pořádně skákat. Zakláněl jsem hlavu, hlasitě jsem hekal, takové promrdávání díry bylo šílené! 

"Jasně," usmál se a vrátil zase ruce na moje bradavky. Mačkal mi je, mnul je, občas mě do nich štípl, občas je škrábl nehtem, jindy po nich zase jenom přejížděl bříškem prstu. 

"Tyyy vole," naklonil jsem se na něj, takové řádění se nedalo vydržet dlouho, pěkně jsem se k němu tisknul a jenom jsem se na tom péru pomalu projížděl. 

"Ty vole, chceš se zabít?" Usmíval se, ale byl spokojený, pohled na mě ho neskutečně rajcoval. Párkrát mě pleskl přes zadek a pak se zase vrátil na bradavky. 

"Proooč?" Zaskučel jsem, natáhl jsem ruku za sebe a začal jsem mu lehce mačkat koule, pak jsem mu zatlačil na kořen péra a ocas se mu pěkně ještě víc nalil. 

"No, když se tak na tebe dívám, mám pocit, že za chvíli dostaneš infarkt," usmál se, naslinil si prst a kmital mi s ním po bradavce. 

"Bez obav," ušklíbl jsem se a zmáčkl mu trochu koule. 

Spokojeně zamručel, natáhl ruce, chytil mě za hlavu a přitáhl si mě blíž. "Seš děsná děvka," usmál se a zajel mi jazykem do pusy. 

"To už tu bylo," usmál jsem se, sklouznul jsem z něj, hned jsem si klekl a vystrčil na něj prdel. "Teď ty!" 

Usmál se, vstal a pustil mi na díru slinu. Pak si nade mnou stoupl a v podřepu do mě začal zasouvat péro. "Jooo," zaskučel jsem, přitiskl se hlavou k posteli a víc jsem nadzvedl zadek. "Pěkně mě vymrdej shora, to je dokonalýýý!" 

Pomalu zasouval hlouběji a hlouběji, dokud ve mně nebyl celý. Pak mě chytil za ramena, zvedl si mě a zatlačil mě ještě víc na sebe. "Sorry," zavrčel mi do ucha a začal mě v tédle poloze divoce mrdat. 

"Ty - vo - le," vyrážel jsem ze sebe, cítil jsem ten jeho ocas snad až někde v břiše. "Kurvááá," opřel jsem se rukama o stěnu a držel jsem. Mrdal mě jak stroj, funěl mi do ucha, pleskání se neslo pokojem a on jenom mrdal a mrdal, tlačil si mě za ramena víc na sebe, nepovolil ani o píď. Líbilo se mi, jak mě pevně držel, jak byl pánem situace, jenom jsem stahoval díru a začal jsem si honit péro. 

"Jo, kurva, to je kunda," zafuněl občas a v tempu pokračoval dál. Rukou sjel na moje bradavky a pěkně mi je drtil. 

"Auu," zakňučel jsem, stáhl jsem díru a víc jsem proti němu přirazil. "Dělej, kurva, pojď! Pořádně!" Štěkal jsem po něm. 

Jak se víc a víc blížil k vrcholu, drtil mě stále usilovněji a jeho mrdání se blížilo živočišnému šílenství. Vůbec mi to nevadilo, jenom jsem hlasitě hekal, už jsem si ani nehonil péro a jenom jsem se prohnutý opíral o stěnu, abych nespadl. Stahoval jsem díru. Bradavky jsem měl v jednom ohni, ale bylo mi to fuk, stejně jako mi bylo fuk, jak jsem měl rozmrdanou díru. Bylo to dokonalý! S řevem do mě zatnul nehty, jedna ruka na prsou, druhá na zádech, a s tvrdými přírazy do mě pumpoval mrdku. Zaskučel jsem, prohnul jsem se a držel, oči zavřené, zuby zatnuté, jenom jsem hlasitě sténal. 

Vysíleně se na mě svalil. Pak mě ale chytil a s čurákem pořád ve mně mě otočil na záda. Pak mě začal odpočinkově promrdávat, pomaloučkým tempem, jako když se běžec nezastavuje hned po proběhnutí cílem. 

Konečně jsme se svalili na postel, ležel jsem na něm, hlavu vedle jeho a užíval jsem si ten dojezd. Byl celý mokrý, teklo z něj, ale bylo vidět, že si to užil. Usmíval se na mě a mlčel. 

"Ty seš brutální šílenec," vydechl jsem nakonec, když jsem popadl dech. 

"Jo, občas," usmál se udýchaně. 

"Ještě, že to přiznáš... Auuu... Dej mi tu ruku z bradavek..." 

"Sorry, se tam nějak zapomněla," pousmál se a hladil mě po těle. 

"Můžeš je dát sem," usmál jsem se taky, chytil jsem mu ruce, jednu jsem si položil na koule a druhou na péro. Naklonil jsem k němu hlavu a políbil jsem ho. "Uděláš mě?" 

"Rád," usmál se. Ležel jsem na zádech, on se ke mně sklonil a začal mě pěkně kouřit. Jenom jsem spokojeně zamručel, dal jsem si ruce pod hlavu, zavřel jsem oči a vychutnával jsem si to kouření. "Joo, prosím, pěkně mě vyhul." Po té mrdačce jsem mu ani nedokázal říct 'děvko,' místo toho jsem ho poprosil. Děsný. 

Spokojeně si to užíval i Robert. Moje péro mu vyloženě chutnalo, mazlil se s ním, dráždil mi uzdičku jazykem a sál mě. Protáhl jsem si koule a pak jsem si začal strkat prst do díry, nějak mi tam ten pocit plnosti chyběl. Spokojeně jsem zasténal a začal jsem se věnovat pořádnému prstění díry, pěkně jsem se u toho kroutil, byl jsem tak rozjetý, že mi bylo úplně jedno, co si o tom bude myslet. 

Hulil mi péro dál, možná jenom o něco živelněji, protože moje prstění a sténání ho dost rajcovalo. Občas mě lehounce přibral zubama. Jednou rukou jsem mu projížděl vlasy, druhou jsem si prstil díru a když mi přejel přes péro zubama, jenom jsem spokojeně zasténal. No tak jsem děvka, a co má bejt. Prohnul jsem se v zádech a hlasitě jsem zasténal. "Jooo... Jooo, Honzo, uuuuuuž!" Vykřikl jsem a začal jsem mu stříkat do pusy. 

Usmál se, ale jakýkoliv jeho komentář zdržela záplava mrdky, kterou jsem mu stříkal do pusy. "Aaaach, ty vole, to bylo dokonalý..." Spokojeně jsem se usmíval s přivřenýma očima a hladil jsem ho ve vlasech. 

Dolízal mě, pusu měl pěkně od mojí mrdky. "Tak Honza, jo?" Zazubil se. 

Překvapeně jsem na něj koukl a přehrál jsem si v hlavě posledních pár vteřin. Lehce jsem zčervenal. "Jo, to je přítel, promiň," usmál jsem se na něj. 

"V poho, nemáš se za co omlouvat," zasmál se a olízl mi péro. "Je taky tak vášnivej jako ty?" 

Hladil jsem ho bezmyšlenkovitě po zádech. "Noo... Asi by se to tak dalo říct," usmál jsem se nakonec. 

"Asi by se to tak dalo říct," vyprskl smíchy. "Co si mám pod tím jako představit, co?" 

"No, představ si, co chceš, mi je to jedno. Vlastně je to tak, že já jsem vášnivej jako on... Nebo jak on chce..." Pousmál jsem se. 

"Až tak? Tak to mě asi začíná mrzet, že musím mizet," usmál se. 

"Proč myslíš, že jsem se tě ptal na tu neděli, vole?" Zeptal jsem se uvolněně, líbilo se mi, jak super pohodově to bere. 

"No to jo, to mi došlo... Ale ne, že je to až tak..." Usmál se. 

"Že je to až jak?" 

"Že je to až tak zajímavý," zazubil se. "A stejně s tím nic nenadělám, produkční by mě zabil," vzdychl si. 

"Produkční?" vykulil jsem na něj oči. "Ne, v pohodě, nemusíš nic říkat. Každopádně, až budu schopnej se pohnout, rád ti napíšu telefonní číslo. A jestli se ozveš, až tu zase někdy budeš, budu ještě radši." 

"Jo, to by šlo!" Usmál se a olízl zbytek mrdky kolem mého péra. "Sice nevím, kdy to bude, ale číslo se hodí vždycky," zašklebil se. 

"Super! Honzovi by ses určitě líbil... A určitě by se rád koukl, jak mě mrdáš." Kousl jsem ho ucha. 

"Hm. Jak říkám, uvidím, kdy budu mít zase volno a cestu někde poblíž," pousmál se a konečně sundal šprcku z ptáka. "Na, ta je tvoje, kundičko," usmál se na mě. 

"To je pěkné oslovení... Chceš trochu nechat?" 

"Nemusíš, já ji mám s sebou, ty ji teď mít nebudeš," ušklíbl se. 

"Hodneej," zamručel jsem a začal jsem si mrdku ždímat do pusy, pěkně jsem u toho tu děvku přehrával. 

"Seš fakt neskutečnej, jestli je ten tvůj Honza taky takovej, tak to tu musí být pěknej bordel," rozesmál se Robert. 

"Honza je... Kapánek jinej... Ale rozhodně se nenudíme," ušklíbl jsem se. 

"Počkej, jak jinej?" 

"Nooo," lehl jsem si na bok a jemně jsem škrábal Roberta po prsou. "Řeknu to takhle. Ne, není taková děvka, z nás dvou jsem děvka já. Ale on toho umí víc než dostatečně využít, stačí?" Usmál jsem se. 

"Řekl bych, že jo," usmál se taky. 

"A to jako má znamenat co?" Ušklíbl jsem se. 

"No že mi to tak stačí," vyplázl na mě jazyk a pleskl mě po zadku. 

"Tak to jo," cukl jsem sebou lehce. "V kolik vstáváš?" 

Podíval se na hodinky. "V šest musím vypadnout..." 

"Takže když dám budíka na pět, stihnu tě vyhulit a ty stihneš sprchu, souhlas?" 

"Jo, to by šlo," spokojeně se zasmál a ještě mi olízl bradavku. 

"Můžu tě ještě o něco poprosit?" 

"Zkus to," pousmál se. 

"Přitiskni se ke mně, jednou rukou mě pevně objímej a druhou mě chytni za koule a pevně je drž, jo?" Podíval se na mě tázavě, ale udělal, co jsem chtěl. Objal mě, chytil mě za koule a zvědavě čekal, co bude. 

Spokojeně jsem zavrněl a přitiskl se k němu. "Nee, to není to, co dělá Honza. To je jenom, že seš kluk, kterej mě neuvěřitelně dokonale vyšukal, a takhle mám pocit, že ti víc ... patřím. Aspoň do rána... Blbý, co?" Usmál jsem se lehce. 

"Ne, vůbec. Jen je fakt, že bych to od tebe moc nečekal," pousmál se a trochu víc mě zatáhl za koule, zapletl se do mě nohama a pevněji si mě tím přitiskl k sobě, takže jsem se skoro nemohl hnout. 

Spokojeně jsem zasténal. "Jo, většinou tak nepůsobím, to je fakt. Ale řekl bych, že s tebou si to můžu dovolit. A hlavně, prostě se k tomu tak nějak hodíš, ty frajere sebevědomej." A lehce jsem ho kousl do ruky, kterou mě držel. 

"Dík!" Rozesmál se, lehce se o mě otíral hlavou a hladil mě, dokud jsme oba neusnuli. 

2 komentáře:

  1. No pěkný pěkný. Tomáši, Honzo, vy dvě vytříbený kundičky věčně nadržený :D Kdy odhalíte, co jsme spolu prožili my, hmmm? ;P

    OdpovědětVymazat
  2. Nadhera hezky jsem se u toho vycakal

    OdpovědětVymazat