pondělí 11. února 2013

Na kolejích - Výlet na kolech 12

Konečně ho vytáhl ven a vlepil mi krásného francouzáka. Líbali jsme se a Honza mi u toho lehce honil péro a hladil koule. Petr jen ležel svalený na zádech a snažil se popadnout dech. Oplácel jsem Honzovy polibky pěkně vášnivě, byl jsem neskutečně nadržený z toho, co předvedl.

Konečně Honza přerušil líbání a podíval se mi do očí. "Chci to taky vidět," zašeptal a pohodil hlavou směrem k Jardovi.

Péro mi poskočilo. "Připravíš mi ho?"

"To víš, že jo," zašeptal Honza a usmál se. Jarda se jenom usmíval a spokojeně na nás hleděl. "Ukaž se mi, krasavče," obrátil se Honza na Jardu. "Myslím, že Petr teď potřebuje chvíli odpočinout," zasmál se.

"Souhlas," usmál se Jarda, péro měl taky pořádně tvrdé.

"Klekni si tu na čtyři," přikázal mu Honza tónem, který nepřipouštěl žádný odpor. Jarda se ale ani nepokoušel protestovat, kleknul a vyšpulil zadek přímo na mě. Koukal jsem se na to, bylo to fantastické, jak Jarda poslouchal. Honza si stoupl obkročmo nad něj čelem ke mně a pěkně mu roztáhl půlky od sebe. Masíroval mu je a občas je propleskl. Pak sjel rukou k ocasu, pohonil ho a lehce zmáčkl koule. Jarda jenom spokojeně zasténal.

To celé dělal Honza jenom pro mě a já na to měl nádherný výhled. "Už můžu?" Zeptal jsem se nadrženě.

"Ještě ne, lásko," odtušil Honza a pak roztáhl Jardovi půlky od sebe trochu drsněji. Díra se mu hezky uvolnila, viděl jsem ji v celé kráse. "Chci, aby ses na to ještě chvíli jenom díval."

Sledoval jsem to pěkně zblízka, ale poslušně jsem čekal. "Ano, Honzo."

"A žádný honění!" Dodal Honza s úsměvem.

"Ano," přitakal jsem a pohladil ho.

Honza pomalu pustil z huby slinu a ta dopadla přesně na Jardovu díru. Roztíral ji po ní prstama a jezdil po okraji svěrače. Pak mu zase chvíli roztahoval půlky. A zase přidal pár ostřejších ran, Jarda měl na každé půlce pěkně červený otisk Honzovy ruky. Jenom sténal a prohýbal se, Honzova příprava byla fakt parádní.

Pomalu mu zajel prstem do díry, opravdu pomalu... a podíval se na mě. Jenom jsem si olízl rty a fascinovaně to sledoval. Honza se usmál a začal ho tím prstem šukat, pořád se díval na mě. Nevydržel jsem to a přitiskl se k němu. "Prosííím, pusť mě k němu," zaškemral jsem.

"Ještě ne, lásko, ještě se dívej!" Pousmál se Honza a pomaloučku přidal druhý prst.

"Já už to nevydržím, chlape, víš jak mě trápíš?" Zasténal jsem.

"Vím. Ale zkus to ještě vydržet, prosím..." Odpověděl Honza potichu, pohladil Jardu po zadku a přidal třetí prst.

"Tak jo, pro tebe..." Přikývnul jsem.

"Jo, pro mě!" Kývnul Honza taky, promrdával Jardovi díru třema prstama a sledoval mě, jak to fascinovaně pozoruju. Jarda hekal jako děvka, Petr to vysíleně sledoval taky a pobaveně se usmíval. Konečně Honza skončil s tím prstěním, strčil mu do díry dva ukazováky a táhl od sebe. Díra se krásně otevřela a Honza s úsměvem sledoval moji reakci.

"Zveš mě?" Zeptal jsem se taky s úsměvem.

Honza přikývnul a já nic víc nepotřeboval. Na nic jsem nečekal a kleknul jsem za Jardu. Péro jsem ani nemusel pohonit, rovnou jsem ho o něj opřel a zatlačil. Jak byl nachystanej, vklouzlo tam úplně samo. Honza nechal prsty v díře a užíval si tlak mého péra. Jakmile jsem přirazil, políbil mě. Začal jsem Jardu pomalu projíždět, třít se v jeho prdeli o Honzovy prsty. Zasténal jsem, oplatil jsem Honzovi polibek a mrdal jsem Jardu pomalými tahy. Honza sledoval, jak můj čurák projíždí mezi jeho půlkama a roztahoval mu díru prstama ještě víc.

"Pojď mi ho lízat," řekl jsem Honzovi potichu. Usmál se, sklonil se k Jardově díře, vyplázl pěkně jazyk a nasál tu omamnou vůni. Vytáhl jsem péro skoro celé ven, nechal ho chvíli tak, pak jsem zase zasunul... a vytáhl... Honza jenom zasténal, jak to viděl. Zásuny péra do prdele miluje, na to by se vydržel dívat celé hodiny.

Vytáhl jsem ho úplně a nabídl jsem Honzovi mokrej žalud. Lačně se po něm natáhl pusou a pěkně si ho ulovil. Nechal jsem mu ho ale jenom chvilku a pak jsem ho zase vrazil do Jardy. A pak do Honzovy pusy. A do Jardy. Pěkně jsem je šukal oba na střídačku, Honza klečel nad Jardou, pevně ho objímal v bocích a hlavu měl položenou na jeho zadku. Nádhera, takové střídání! Nespěchal jsem, promrdával jsem je oba pomalými dlouhými pohyby. Nešlo to ale vydržet dlouho. "Potřebuju stříkat, lásko!" Zasténal jsem na Honzu.

"Tak si vyber kam," ušklíbl se a pevně mi jednou rukou stiskl koule.

"Auuuu," zasténal jsem. "Do něj. A ty to pak vylížeš!" Vrazil jsem ocas do Jardy, začal jsem zrychlovat a za chvíli jsem do něj bušil jako stroj.

"Joo," zamručel Honza souhlasně, znovu mi zmáčkl koule a druhou rukou mě hladil po prsou.

Díval jsem se mu do očí. Zrychloval... A pak jsem zakňučel. "Uuuž!"

Zase mi koule přimáčkl a držel je stisknuté, druhou rukou mi drtil bradavku a lehce s ní kroutil. Stříkal jsem do Jardy, přirážel a hlasitě křičel, ty koule mě děsně bolely. Honza jemně povolil stisk koulí, o trošku. "Promiň," zašeptal, "jsem zapomněl..."

Pomalu jsem vytáhl ocas a položil ho Jardovi mezi půlky. "Lízej, kundo!" Usmál jsem se na Honzu. Okamžitě roztančil svůj hbitý jazyk na mém klacku, sbíral z něj mrdku a vychutnával si ji. Sklouznul jsem níž, zabořil žaluda do Jardovy díry a zase jsem ho vytáhl. "Dělej!" Honza se ho hned ujal a sál, otíral ho jazykem. "Chutná ti, děvko?" Usmál jsem se na něj.

"Tvoje vždycky, mrdáku," tlemil se s pusou celou od mý šťávy.

Uhnul jsem. "Tak mu vylízej tu díru!" Honza se bleskově přesunul k Jardovi zezadu a jazykem mu začal vybírat moji mrdku z díry a celého okolí. Zezadu jsem ho objal, líbal ho a mazlil se s ním.

Petr to s úsměvem pozoroval a pak si podepřel hlavu rukou. "Hele, ale my bysme si taky chtěli zastříkat, co vy na to?"

"A co vám brání, kluci, ruce přece máte, ne?" Ušklíbl se na něj Honza od Jardova zadku.

"To nemyslíš vážně, že ne?" Zazubil se Petr na Honzu, natáhl se k němu a přejel mu nehtem po bradavce.

"Naprosto," usmál se Honza, nechal konečně Jardův zadek a natáhl se k Petrovi. Zajel mu rukou do vlasů a zaklonil mu hlavu. "Nebo máš snad jiný plán?" Dodal s pohledem do jeho očí. Potom pomalu špičkou jazyka obkroužil jeho bradu a zblízka se díval Petrovi do očí, ve kterých se mu lehce jiskřilo.

Petr mu oplatil úsměv. "A co kdybys mi vyhulil péro, frajere? A ta tvoje čubka Jardovi..." Nadhodil jen tak do ztracena.

"A co kdybyste tu spíš předvedli vy dva, jak to u vás chodí, hm?" Povytáhl Honza obočí a promnul Petrovi bradavky.

"Musíš poroučet celej večer?" Usmál se Petr.

"Neporoučím, jen tak říkám." Odpověděl mu Honza věcně, stále ho držel za vlasy, otočil si ho k sobě zády a přitiskl si ho na sebe. Rukama mu sjel na prsa a břicho, hladil ho a hrál si s jeho čurákem. "Co kdybys předvedl, jak mrdáš tu svou děvku?" Vrněl mu na šíji a krku. "Rád bych viděl, jak tady tendle buchar zajíždí do tý kundy..." Pokračoval podmanivým tichým hlasem a stáhl Petrovi předkožku. Znovu se o něj otřel. "Nedopřeješ nám tu podívanou?" Olízl mu ucho.

"Po tom, jak ho Tomáš rozmrdal?" Ušklíbl se Petr.

"No právě, máš ho skvěle připraveného, tak to přece nemáš každej den, ne?" Usmál se Honza a lehce Petrovi zmáčkl koule.

"Ale výstřik tobě do pusy, platí?" Upřel na něj Petr vyzývavý pohled.

"Nemám nic proti tomu," pokrčil Honza rameny a pleskl Petra po zadku, čímž ho popostrčil k Jardovi.

Petr okamžitě pleskl Jardu. "Prdel, dělej!" S úsměvem jsem tu výměnu sledoval, Jardův tvrdý čurák vypadal lákavě, akorát na vykouření, ale nechával jsem to na klucích, rozhodně jsem nehodlal zasahovat do Honzovy přestřelky s Petrem.

"Heej," zaprotestoval Jarda chabě, přece jenom už měl toho mrdání celkem dost.

"Vydrž, za chvilku vycákáš Tomovi pusu," pohladil ho Petr a pak ho otočil na břicho. "Vystrč tu prdel, dělej!"

"Hmmm," podíval se na mě Jarda a daleko ochotněji vyšpulil zadek. Usmál jsem se na něj, olízl jsem si rty a v očích se mi zajiskřilo. To víš, že tě vyhulím, už se těším. Jarda si roztáhl rukama půlky od sebe a Petrovi se tak naskytl nádherný pohled na jeho připravenou díru. Přitiskl jsem se k Jardovi, políbil ho, zajel mu do pusy jazykem a jenom jsem ho držel.

Honza plivl Petrovi na čuráka. "Tak se ukaž, kanče!" Pleskl ho znovu po zadku a pak ho přes něj lehce škrábnul.

"To ani nebylo potřeba," zazubil se Petr a jedním zásunem vrazil péro do Jardy.

"No, co kdyby. A navíc mám rád, když to čvachtá. Když už jsme u té vody." Ušklíbl se Honza, hladil Petra po zádech a přejížděl mu po nich lehce nehty.

Petr pěkně přirazil. "Jo, to já taky," zamručel a pak začal Jardu prošukávat. Pěkně slušně přirážel, ale pořád to nebylo nic proti tomu, co předváděl před chvílí Honza. Ten jenom Petra dráždil a sledoval tu mrdačku. Podíval se s úsměvem na mě, zase jsme mysleli na to samé - No jo, přece jenom je to jiný level než my dva. Honza to ale nijak nekomentoval, chtěl, ať se Petr pěkně udělá a ne ať se cítí trapně. Kromě toho, nepochyboval jsem, že by to Petr zvládl mnohem líp, ale bylo vidět, že se snaží Jardu šetřit. Oplatil jsem Honzovi úsměv a zase jsem se začal líbat s Jardou.

Honza pomalu sklouzával prstama z Petrových zad mezi jeho půlky, poslouchal Petrovo funění a Jardovo skučení a hekání. Jarda si užíval moje mazlení a Honza to všechno spokojeně sledoval, užíval si ten pohled a jeho věčně nadržený péro mu už zase začínalo tvrdnout.

Konečně sjel prstama Petrovi na díru, a ten se najednou prudce otočil, vytáhl péro z Jardy a chytil Honzu za ruku. "Nee, my dva jsme už dneska byli za děvky dost. Lehej na záda!" Poručil Honzovi se smíchem v očích.

"No nee!" Rozesmál se Honza. "Padej a nevyskakuj si tu, není to tvůj stan!" Svalil Petra na záda.

"Nekecej a dělej... A ty taky!" Plácl mě Petr po zadku a smál se u toho taky. "Neper se, něco jsi mi slíbil!" Oznámil pak rozesmátě Honzovi.

Honzu ten Petrův přístup očividně potěšil. Obkročmo si na něj sedl a Petrovým tvrdým mokrým čurákem si projížděl mezi půlkama. "Tak todle bys jako chtěl, joo?" Vyplázl na něj lehce jazyk.

"Nee," zasténal Petr. "Chci po tobě, ať si lehneš na záda. A Tom vedle tebe!"

"Tak to budeš muset chvíli vydržet, než to projde schválením," ušklíbl se Honza a začal si na Petra nasedat, šlo mu to docela snadno. Nadzvedl jsem se na loktech a koukal na to. Klidně bych si teda lehl na záda přesně tak, jak to Petr říkal, ale pohled na Honzu, jak se narážel na cizí ocas... To je fakt něco jako státní svátek. Jenom jsem pevně objal Jardu, držel ho a sledoval Honzu. Ten dosedl a rozhoupal se v bocích, pak se sklonil, opřel se a začal se Petrovi na péru pořádně vozit. Stahoval díru, užíval si ocas v prdeli i Petrův výraz. A bezpochyby taky trochu předváděl divadlo pro mě.

Petr chytil Honzu za bradavky a začal ho za ně tahat. "Tak se pěkně mrdej, čubko, sluší ti to!" Zamručel a pořádně proti Honzovi přirazil. Honza jenom hlasitě zasténal a pohladil Petra po prsou, očividně si to parádně užíval.

S Jardou jsme na to koukali a navzájem se hladili. Nakonec jsem ho chytil za ocas. "Dej sem to péro," usmál jsem se, lehl jsem si na záda a otevřel pusu.

"Co... Jo, jo!" Vzpamatoval se rychle, přetočil se a zasunul mi klacek do pusy. Chytil jsem ho za zadek, přitáhl jsem si ho k sobě, poočku jsem sledoval Honzu vozícího se na Petrově ocasu a užíval jsem si Jardovo péro. Jarda mi přirážel do pusy a taky sledoval kluky.

Najednou se Honza přitiskl k Petrovi, objal ho a přetočil se i s ním na záda. "Hulení se schvaluje!" Ušklíbl se.

Petr se usmál a chytil Honzu za bradavku. "Tak jo. Mrdáš se dobře... Ale teď lehej pěkně vedle toho svýho zmrda!" Klekl si nad Honzu a zajel mu ocasem do pusy. S Jardou byli pěkně vedle sebe a projížděli nám huby, já jenom s úžasem sledoval, jak Honzovi zase ztvrdlo péro. Honza si vyloženě to hulení Petrova péra užíval.

Najednou na sebe Petr s Jardou mrkli... chytili nás za ruce a pak nám vrazili ocasy až do krku. Tak tak jsme se stačili nadechnout, kluci pěkně překvapili. Honza sebou trochu cuknul, ale nakonec se Petrovi podvolil, přece jenom to byl rozumnější přístup. Kluci nám promrdávali pusy pěkně hluboko, snažili se spolu sesynchronizovat. Jakž takž jsem to zvládal, nebo jsem se aspoň snažil. Dýchat jsem pořád ještě mohl, ale slintal už jsem docela slušně. Pořád jsem si to ale docela užíval, spíš jsem poočku kontroloval Honzu, na hluboký prošukávání pusy přece jenom moc není.

Nicméně, i když byl pěkně červený a uslintaný, pořád držel a nechával si Petrovo péro zajíždět až do krku, očividně se jim chtěl trochu odvděčit za to, co jsme s nimi zatím prožili. Kluci mrdali fakt pěkně sehraně, já jsem trochu víc zaklonil hlavu, aby mi tam Jarda mohl líp vklouznout, a poslintanou tlamu jsem už vůbec neřešil.

Spacák a věci kolem Honzy už byly taky pěkně mokré, Petr ho vůbec nešetřil, zatímco Jarda byl ke mně přece jenom trochu ohleduplnější. Ale bylo vidět, že se tomu Honza pěkně podvolil a snažil si to taky užít. Zjevně nechtěl Petrovi zavdat žádný důvod ke stížnostem.

Najednou se klukům ten tandem rozpadl, vypadalo to, že Petr už hodlá stříkat. Začal Honzovi promrdávat hubu dlouhýma tahama a pak mu vrazil ocas do pusy až po koule. "Polkni kurva, dělej!" Zavrčel na něj.

Honza se zakuckal a bylo vidět, že s tímdle už má docela problém. Než ale stihl jakkoliv zareagovat, Petr mu explodoval do krku. Jenom jsem zasténal, když jsem to zaregistroval, ale Jarda mi nedal moc prostoru k další reakci, zvládl jsem akorát chytit Honzu za ruku. Dost sebou házel, ale Petr to v tom rauši vůbec nevnímal.

Jarda mi ještě párkrát projel krk, ale pak péro milosrdně vytáhl, dohonil si ho pár rychlýma tahama a už mi jenom stříkal do pusy. Honza ještě pořád snaživě polykal Petrovu dávku, fakt to byl obrovskej výstřik. Jarda nestříkal o nic míň, měl jsem toho plnou pusu i obličej všude kolem, ale jenom jsem se u toho spokojeně šklebil.

Konečně i Petr vytáhl péro z Honzovy huby a tvářil se mimořádně spokojeně. Honza celý rudý popadal dech a vyloženě bojoval s touhou po Petrovi skočit. Nakonec se ale široce usmál. "No, nebylo to nejhorší," podíval se na Petra a olízl si zbytky mrdky z pusy.

"No to bych prosil," zasmál se Petr a poplácal Jardu po zadku. "Pojď, mladej, jdeme se vyspat, ráno se brzo vstává a vyjíždí... A vám bych radil to samý." Ušklíbl se a plácl Honzu po tvrdým péru.

Spokojeně jsem se protáhl a koukal klukům na zadky, když se soukali ven z našeho stanu. Z příjemných myšlenek mě vytrhlo plesknutí Honzova péra po puse. "Na dobrou noc, děvko..." Zavrčel a já rezignovaně otevřel pusu. To mi mohlo být jasné, že se Honza nenechá připravit o poslední slovo. Jenom jsem se zakuckal, když mi ho vrazil hluboko do krku...

Žádné komentáře:

Okomentovat