čtvrtek 7. února 2013

Na kolejích - Výlet na kolech 11

Honza se na mě usmál, políbil mě a pak mě opatrně otočil a zvedl na čtyři.

"Prosím... Fakt to potřebuju," zasténal jsem.

Roztáhl mi půlky, flusnul mezi ně a palcem začal masírovat svěrač.

"Dělej... Mrdej mě, kurva... Prosííím..." Škemral jsem.


Honza si nade mě stoupl, naslinil si péro a tvrdě ho do mě v podřepu narval až po koule. Pak začal divoce mrdat. Sklonil jsem hlavu k zemi. "Joooooo," zasténal jsem, Honzův klacek ve mně jezdil jako píst, od žaludu až po kořen, bez milosti a slitování. A pěkně hluboko. Cítil jsem Honzův vztek, zuřivost i adrenalin. Neuvěřitelná mrdačka!

Cítil jsem, jak se mi stahujou koule, šel na mě výstřik jenom z toho Honzova mrdání. Jeho koule mi pleskaly o prdel, lepily se na ni. A já jenom stahoval díru, přivíral oči a tiše sténal. Z díry mi vytékal malý pramínek šťávy a stékal mi po koulích. Najednou jsem celý ztuhl, zaskučel - a pak jsem pod sebe začal mohutně stříkat.

Honza mě celou dobu upřeně sledoval, každou moji reakci. Přitlačil a mrdal ještě usilovněji. Moje díra lačně obepínala jeho čuráka a on v ní mizel a zase se vynořoval. Nádhera, tak úžasný orgasmus, s Honzovým pérem v sobě. A on mě dál mrdal, dával mi co proto. Nechtěl jsem, aby se udělal, chtěl jsem, ať mrdá dál. Bolelo to. Bylo to nádherné. Pode mnou kaluž mrdky a ocas mi zase tvrdl.

Honza vytahoval celé péro ven a zarážel ho zase prudce do mě. A zase a zase. Jenom jsem sténal. Mrdal tak úžasně! Je nejlepší! Pokračoval dál, tvrdě a hluboce, a mně blesklo hlavou, že by kluci měli být vzhůru. Aby slyšeli, jak fantasticky dokáže Honza šukat. Chtěl jsem, aby to viděli. Mrdal mě celou svojí energií, soustřeďoval ji jenom na to. Rukama se mi zarýval do rozedřených zad. Měl jsem to před očima, jako bych se na nás díval shora - díval se na pohyby Honzova parádního zadku, jeho zpocená záda, ruce na mých bocích, rytmické přírazy, pleskání jeho koulí...

Honza nevnímal okolí, mrdal mě dál a dál. Po zádech mu tekly čůrky potu, ruce, nohy, všude byl pot, všechno bylo mokré. Pleskal mě po zadku, ať ho pořádně stáhnu. Jeho rány mě probraly z tranzu. Začal jsem zase přirážet a svírat prdel. "Poooojď," zasténal jsem. Mrdal a cítil, že se blíží i jeho vrchol. Ještě pár zásunů a pak už vytáhl péro ven a mohutným proudem mi skrápěl záda. Otočil jsem se jak kočka a vzal jsem jeho ocas do pusy. Honza s výkřikem stříkal, bylo toho strašně moc, mnohem víc než jindy. Všechno jsem to polykal, prsty zaryté v jeho zadku. Potom jsme se oba vysílení svalili se zavřenýma očima a jenom jsme popadali dech.

"No ty vole, to teda bylo něco," ozval se nevěřícně do našeho oddychování Petrův hlas.

Otevřel jsem oči a kouknul ke vchodu do stanu. "Tys nezavřel stan, Honzo?" Usmál jsem se.

Oba kluci měli hlavy ve stanu a vyjeveně na nás hleděli. "Zavřel, ale my jsme si ho otevřeli," začervenal se Jarda.

Vyplázl jsem na něj jazyk a najednou jsem byl úplně v pohodě. "Taky bys chtěl, co?" Usmál jsem se. Honza ležel vedle mě, hladil mě a jen se pobaveně usmíval. Uvědomil jsem si, že ho majetnicky objímám. "No tak pojďte k nám, když už jste tu... Že jo, Honzo?" Dodal jsem honem.

Honza se jenom uchichtnul mému rychlému dodatku. Petr mlčky hleděl, byl na ně na oba docela vtipný pohled. "Jistě," zašklebil se Honza.

Uhnul jsem, aby měli kluci místo, ale pořád jsem se k Honzovi tisknul. On mě objal, políbil a posunul nás ještě víc stranou. Takže na mě vyšlo místo na kraji, no jo, ale co jsem taky mohl čekat. Kluci lehali vedle nás s jistým respektem a Honzovi to podle jeho výrazu očividně přišlo vtipný. Mně ani ne, mně to přišlo samozřejmé.

Kluci po nás trochu nejistě koukali, jakoby čekali co bude. Vlastně fakt trochu zábavná situace. Jako kdybychom se viděl poprvé. "Můžu vykouřit Jardu? Prosííííím," otřel jsem se o Honzu, nenapadlo mě nic jiného, jak tu atmosféru uvolnit.

"Je jen tvůj, lásko, že Petře?" Usmál se Honza a podíval se na Petra.

Ten upřeně sledoval Honzovo péro a jenom mechanicky kývl hlavou. "Jo," přitakal a pak si uvědomil, že ho Honza sleduje, a zrudl.

Vlepil jsem Honzovi pusu a přelezl přes něj a Petra k Jardovi. "Čau, kluku," zazubil jsem se na něj a pak už jsem se sklonil k jeho ocasu.

"Noo, myslím, že můj junior taky na něco čeká," pobídl Honza Petra, který nezaváhal ani chvilku a hned se ujal vzorné péče o Honzovo péro.

Ty dobytku, tobě už zase stojí, blesklo mi hlavou na Honzovu adresu, ale dál jsem kouřil Jardu a hrál jsem si s jeho dírou. Pořád byl ještě nějaký nervózní, potřeboval uvolnit.

Honza mezitím ležel s rukama za hlavou a plně si užíval Petrovu péči. Bylo mi jasné, že ho bude za chvíli šukat. Přál jsem mu to ... a těšil jsem se na to.

Líbilo se mi, že můžu hulit Jardu před Honzou. Bylo to hrozně prima, nemuset před ním zase nic tajit! A navíc Jarda byl děsnej sympoš. Občas jsem zkontroloval pohledem, jak si Honza užívá s Petrem a těšil jsem se na to, až do něj bude zasouvat. Honza se zas po očku občas koukl po nás a sledoval, jak si užívá Jarda. Ten byl vyloženě v sedmém nebi, ale při vší skromnosti musím říct, že na tom nebylo nic k divení, protože kouřit fakt umím.

Honza mě jednou rukou hladil a druhou si přirážel Petra na péro. Přestal jsem na chvíli Jardu hulit a vzal jsem do pusy Honzovy prsty a díval jsem na něj, Jardu jsem jenom lehce hladil po koulích. Nevěděl jsem, jestli si kluci řekli, co se stalo, a jak to vyřešili. Ale bylo mi to celkem jedno. Koule mě sice ještě pořád bolely, ale věděl jsem, že je všechno v pořádku.

Honza se na mě díval přivřenýma očima, jezdil mi prstama v puse a užíval si ten rajc, péro mu tvrdlo ještě víc. Oplácel jsem mu ten pohled a uvědomil jsem si, že je vlastně dobře, že jsem Jardu opíchal. Aspoň jsme si s Honzou potvrdili, co pro sebe spolu znamenáme, takže nakonec to stálo za to. 

Dívali jsme se s Honzou vzájemně do očí a mysleli jsme oba dva na to samé. Lehce se zamračil a zavrtěl hlavou - Doufám, že tě nenapadne zase někdy udělat podobnou pičovinu, nevím pak už jak bych to rozcházel a neručil bych za sebe. Sděloval mi. Nevydržel jsem to, přestal jsem Honzovi kouřit prsty, přesunul jsem se nad něj a začal mu sát bradavky. Zasyčel blahem, bradavky má hodně citlivé. Promiň, nejspíš zase časem něco vymamlasím. Občas zahodím mozek a myslím pérem... Omlouval jsem se mu v duchu, lehce mu okusoval bradavky a dával mu svůj prst k puse.

Jarda se mezitím přesunul pode mě a začal mi opracovávat moje péro. Jenom jsem spokojeně zasténal, Jarda se staral o mě a já o Honzu. Petr dál kouřil Honzovo péro, ten se lačně vrhnul po mém prstu a hrál si s ním v puse, rukou mě hladil ve vlasech.

Trochu jsem roztáhl nohy od sebe, ocas vražený pěkně v Jardově puse a hezky jsem mu do ní přirážel. Vnímal jsem Honzovu vůni a lízal jeho bradavky. On tiše sténal se zavřenýma očima, lehounce mě masíroval po koulích a prsty přejížděl i k uvolněné dírce. Zasténal jsem a zachvěl jsem se, koule byly strašně citlivé. Vlastně je divné, že si toho kluci nevšimli. Ale Honzova ruka na mojí prdeli to všechno víc než vynahradila.

Petr se snažil, hulil Honzu docela obstojně (ne že by byl srovnatelnej se mnou, samozřejmě :D) a střídal to s lízáním a cucáním jeho koulí. Položil jsem Petrovi ruku na hlavu a tlačil ho víc na Honzovo péro, aby ho vzal do huby celý. Trochu se cukal, dusilo ho to, ale co co, přišel sám od sebe, tak ať se snaží, Honza je zvyklej na svůj standard!

Jarda mezitím přebral veškerou iniciativu v mém rozkroku - hulil mě, lízal mi koule a lehce mi dráždil díru. Ke koulím se choval obzvlášť jemně. Buď si netroufal na víc, anebo si všiml v jakém byly stavu a proto byl tak něžný. Jenom po nich lehounce přejížděl jazykem. Bylo to hrozně příjemné, ale já jsem měl chuť na něco jiného... "Omrdáš Péťu?" Zašeptal jsem Honzovi.

"Před tebou víc než rád," odpověděl mi taky šeptem.

Trochu jsem zamručel a žduchl jsem do něj, nechtěl jsem, ať mi to připomíná. Naštěstí to Honza nemyslel jako výtku, bral to tak, že prostě přede mnou rád šuká. Otočil jsem se k Petrovi. "Pojď podržet!" Řekl jsem mu a kousnul ho do ucha.

"Tak jako ty to ale asi nezvládnu," usmál se, ale pak si hned klekl. Chytil jsem ho za prdel a začal mu roztahovat půlky - ne teda, že by Honza někdy potřeboval pomoct s tím někoho opíchat. Jarda se převalil na bok, pomalu si honil péro a upřeně to celé sledoval. Honza vstal a začal se chystat na Petra, jak viděl moji přípravu, byl jako nadržený hřebeček. Pěkně ho vyrajcovalo sledovat, jak mu Péťu chystám. Ještě jsem mu flusnul na díru a pak Honzovi na péro.

Honza si rozetřel sliny po péru a sledoval tu vystrčenou prdel. "Díky," podíval se na mě.

Já ještě trochu víc roztáhl Petrovi prdel a palcem mu zkraje projel díru. "Rádo se stalo," usmál jsem se na Honzu.

Vůbec se s tím nechtěl párat, byl na to příliš nadržený. Nasadil žalud na díru a zatlačil. Pořád jsem držel palec těsně u díry, krásně jsem cítil jak mi kolem něj projela celá délka Honzova ocasu. Ten cítil palec na svém péru, podíval se na mě s úsměvem a lehounce zakroutil hlavou. Ušklíbl jsem se - copak můžu za to, že mě takové situace děsně rajcujou?

Honza začal pomalu mrdat. Rychle jsem ho zlehka kousl do bradavky až zasyčel, a pak jsem si prostě lehl na bok a koukal na ten mrd. Objal jsem Jardu a měli jsme to jako divadlo. Nic jsme nedělali a jenom jsme se dívali. Miluju koukat na Honzu, když šuká!

Honza zavřel oči a začal pomalu zvyšovat otáčky. Držel Petra za boky a ještě si ho pěkně dorážel k sobě. Ten jenom sklonil hlavu k zemi a hekal u Honzových přírazů. Honza vysunul celé péro ven, lehce si ho pohonil a pomalu ho zase zasunul zpět. Zasténal jsem, když jsem viděl jak mizí v jeho díře. Nádhernej ocas! Pak ho Honza zase vytáhl a prudce ho zarazil zpátky až po kořen. Zase ho vytáhl, popleskal jím Petra po zadku a pěkně zostra zase zasunul. Jenom jsem pevně objímal Jardu a sledoval tu nádhernou show. Hleděl úplně stejně fascinovaně, jak mu Honza promrdává Petra.

Honza to párkrát zopakoval a podíval se na nás s Jardou. A pak to konečně rozjel naplno. Koukal jsem na to s pootevřenou pusou a jazykem venku, Honza ho chytil za boky a začala pořádná mrdačka. Tlačil se na Petra a jeho zadek jenom kmital, Petr se při každém přírazu pěkně zachvěl.

Pustil jsem Jardu. "Běž lízat Honzovi prdel!" Poručil jsem mu, chtěl jsem, aby si to Honza užil úplně parádně a chtěl jsem se na to dívat. Honza nás moc nevnímal a tak ho trochu překvapilo, když se Jarda začal věnovat jeho zadku. Jenom na mě sjel pohledem a vděčně se usmál.

Usmál jsem se taky, dál jsem ležel vedle kluků a koukal jsem se na to, ani jsem si nehonil, jenom jsem jednou rukou lehce hladil Honzu zezadu po stehně. Petr hekal, zarýval hlavu do spacáku pod sebou a zatínal pěsti - na takové mrdání očividně nebyl zvyklý, Jarda mu to tak rozhodně nedělal.

Honza se vysunul z Petra, prstama se mu otřel o díru, zajel s nimi dovnitř a lehce ho popleskal po koulích. Pak se zvedl nad něj do podřepu, pohonil si péro a pěkně zostra zase zasunul. Petr jenom vyhekl u toho nového úhlu zásunu. Jarda tím získal mnohem lepší přístup k Honzovým půlkám a nejenom k nim, fascinovaně mu lízal prdel a koule a přitom si zuřivě honil, Petrovo sténání ho neskutečně rajcovalo.

Honza mrdal Petra se zavřenýma očima a jednou rukou si u toho dráždil bradavky. Uvědomoval si můj pohled a Jardova péče to všechno korunovala. Pohrál bych si s těma jeho bradavkama, ale chtěl jsem všechno dobře vidět. Bez hnutí jsem sledoval, jak Honzovo péro zajíždí dovnitř a ven. Jak se Petrovi roztahuje a svírá prdel. Jeho napjaté, zpocené tělo. Bolestivé sténání. Nadrženej Jarda. Honza mrdal dál a nepolevoval. Po zádech mu stékal pot a mířil do rýhy mezi půlkama, kde se o něj staral Jarda. Nešlo to vydržet, Honzova mokrá záda lesknoucí se potem, zpocené zatnuté půlky... Začal jsem si pomalu honit.

Pak najednou přišla změna, Honza se rozhodl potrápit Petra ještě víc. V té poloze jak byl ho chytil za ramena a přitáhl si ho k sobě. Zajel tak do něj ještě hlouběji a Petr mu nemohl nijak "utéct." Pevně ho držel za ramena, přitáhl si ho k sobě a rychle a hluboko ho mrdal. Petr byl neuvěřitelně prohnutý, hekal a vyrážel ze sebe úplně zvířecí zvuky. To už Jarda to nevydržel, přesunul se k Petrovi a začal ho líbat. A Honza dál šukal se zaťatýma zubama a vlasy mu lítaly ze strany na stranu. Byl v tom taky pěkný kus zvířeckosti.

Dal jsem ruce pryč ze svého péra a zase jsem to jenom sledoval. Honza mrdal úplně parádně, Petr byl totálně mimo sebe. Obličej měl zkřivený bolestí a slastí zároveň. Jarda byl dojemný, hladil ho a mazlil se s ním a líbal ho, jako kdyby ho chtěl uklidnit.

Pak ho Honza nechal na chvíli vydechnout a jenom ho tak pomalinku protahoval. Oba kluci popadali dech, Honza se vrátil do původní polohy a zase si za něj kleknul.

Přitulil jsem se k němu a nadrženě jsem se o něj otíral. "Přitvrď, prosííím..."

"Ty seš ale chlípnej," odpověděl mi Honza s úsměvem a políbil mě.

"Jo," usmál jsem se a předvedl jsem Honzovi svoje péro, ze kterého tekl pěkný pramínek předmrdky.

Usmál se, chytil mě za ocas a pohonil mi ho, já jsem mu lehounce přirážel do ruky. Pak prsty sebral tu šťávu a s požitkem si ji vychutnal. Olízl se a uznale pokýval hlavou, u toho pořád pomalu mrdal Petra.

Najednou jsem mu sjel rukou na koule a stisknul mu pytel. Zaťal zuby. "Ty hajzlíku jeden," procedil skrz ně, vysunul se z Petra, palcem mu projel mezi půlkama a zase do něj zpátky zasunul péro.

"Sklapni, takhle to máš přece rád, hajzle," zašeptal jsem mu s úsměvem.

Usmál se na mě taky, sjel rukou níž k Petrovým koulím a promnul je. Pak je najednou lehce stiskl. Petr se prohnul v zádech a zakňoural, Jarda ho dál držel a líbal. Honza ho dál držel za koule a pleskl ho pořádně přes zadek. To už sebou Petr začal trochu škubat, ale já jsem ho jednou rukou pevně sevřel kolem pasu a usmíval jsem se na Honzu.

Honzu to očividně pobavilo. Usmál se na mě a chytil Petra za pytel těsně nad kulkama. Lehce stáhl palec s ukazováčkem k sobě a Petrovy koule se mu krásně napjaly v ruce. Jenom jsem hladil Honzu po stehně a pozoroval ty napjaté koule. Honza si flusnul na prsty druhé ruky a začal ty sliny po napjatých koulích roztírat. Trochu víc za ně zatáhl a dál ho po nich hezky hladil. Sklonil jsem se k nim a začal jsem je lízat. Honza mu je pevně držel a zatímco jsem je lízal, pěkně rukou Petra párkrát lisknul přes jednu i druhou půlku. Ten u toho jenom rajcovně zatínal zadek.

Pak jsem začal Petra do koulí lehce kousat. Kňučel bolestí a Honza to vylepšil tím, že mu vrazil dva prsty do díry a začal ho pořádně prstit. Jarda nevěděl, jestli ho to rajcuje, nebo jestli má miláčka bránit, ale Honza to vyřešil tím, že na Jardu kouknul a pohodil jemně hlavou k Petrovi, jakoby říkal Uklidňuj ho. Jarda jenom přikývl, objal Petra a začal se s ním mazlit.

Já jsem si lehl pod Petra, chytil jsem ho za koule místo Honzy a lehce jsem mu je okusoval, Honza měl krásně k dispozici jeho díru, a taky toho okamžitě využil. Postavil se nad jeho zadek, pomalu si honil péro a prsty mu stále projížděl díru, která se mu pěkně stahovala, jak jsem ho kousal do koulí. Flusnul si na péro, rozetřel to a pak bez varování surově do Petra narval péro. Jak jsem zahlídl ten pohyb, ještě jsem kousnul a Petr jenom zařval.

Honza v něm byl pěkně zabořený až po kořen a vychutnával si to, i ten pocit jak Petr stáhl díru, když jsem ho kousl. Vypadal vyloženě spokojeně. A pak začal pěkně tvrdě mrdat. "Joooo," zasténal jsem, líbilo se mi jak Honza dělá z Petra svoji děvku. Protože tím pádem dělá přeneseně svoji děvku i z Jardy a tím pádem prostě bude všechno super! Rukama jsem mu roztahoval půlky od sebe a pořád jsem držel v puse jeho stisknuté koule.

Měl jsem Honzův mokrý ocas kousíček od obličeje a pozoroval jsem zblízka ten parádní mrd, poslouchal jsem Honzovo slastné sténání a Petrovo hekání. Pak jsem se usmál na Honzu a pomalu jsem Petrovi do díry natlačil ukazováky obou rukou a roztáhl ji.

"Ty děvko, to jsem tě měl co naučit," zasmál se Honza a mrdal dál pěkně celou délkou klády, užíval si ocas svíraný mezi mými prsty. Petr z toho byl tak trochu mimo, celkem se nebylo moc co divit, protože něco takového asi ještě nezažil a nejspíš zas tak hned nezažije.

Jarda naštěstí Petra držel a bylo vidět, že se u toho skvěle baví, vyloženě si užíval, jak mu prasíme jeho kluka. Pustil jsem Petrovy koule, kousek se posunul a začal jsem chňapat po Honzových. To ho vybičovalo k ještě většímu výkonu na Petrovi a samozřejmě taky uspíšilo jeho vrchol. "Svině," zavrčel Honza a usilovně obdělával Petra. Přesně jsem věděl, že ho to vyhecuje a přijde výstřik. Místo odpovědi jsem se jenom trochu víc zakousl do jeho koulí.

Honza zase chytil pevně Petra za ramena, prohnul si ho a napíchával si ho na sebe. Skvostná poloha! "Áááááááááh," zasténal Honza. Přesunul ruce na Petrovy bradavky a vyloženě ho držel za ně, pevně mu je tisknul a mrdal a mrdal. Přestal jsem Petra prstit a místo toho jsem začal mlátit Honzu rukama po prdeli. Užij si výstřik, lásko!

Honza se hodně snažil vydržet mrdat co nejdýl, ale mému snažení už nemohl dlouho odolávat. Zatínal půlky a Petr měl pocit, že má Honzovo péro až někde v krku. Honzovi škubalo v péru a bylo jasné, že už to nemůže dlouho vydržet. Vrazil jsem mu prst do díry, dál mu kousal koule a druhou rukou mu propleskával prdel. Zaskučel a napnul se jako struna. Pak zařval a začal plnit Petra mrdkou, přitom ho stále mrdal a z Petrovy díry pomalu vyháněl ven svůj výstřik.

Nádherný pohled! Pustil jsem Honzovy koule a lízal mrdku od Petrova zadku. Honza vytáhl z Petra péro a narval mi ho do huby, ještě z něj pořád vytékala šťáva. Prsty mě hladil ve vlasech a díval se na mě. Jooo, parááááááda, měl jsem Honzovo péro až v krku. Z ocasu mi pořád teklo a měl jsem pocit, že mi snad prasknou koule.

Žádné komentáře:

Okomentovat