pátek 18. ledna 2013

Na kolejích - Výlet na kolech 5

Honza si klekl nade mě, flusl si do ruky a pořádně mi naslinil ptáka. Pak si na něj najednou nasednul. Vyhekl jsem a překvapeně na něj vytřeštil oči. Todle teda rozhodně nedělal často! Ušklíbl jsem se a provokativně se ho zeptal. "Už ti to chybělo, co? Záviděls mi, že jo?"

Pomalu se po něm vozil a díval se na mě. Usmíval se a neodpovídal, jenom mě hladil po prsou a vozil se mi po péru.

"Co vole, neumíš odpovědět? Takovej drsnej chlap a jak má rád ocas v píči," pokračoval jsem provokativně, usmíval se na něj, hladil ho po prsou a přirážel.

Liskl mi, ne úplně něžně, a zavrčel. "Drž hubu, zmrde!"

Byl jsem tak rozjetej, že mi to bylo úplně jedno, a pokračoval jsem. "Vypadáš jako mrdák první kategorie, nikdo by neuhádl, jak rád si necháváš projet kundu, co, prasáku?"

Sklonil se ke mně a políbil mě. "Ale jenom s někým," usmál se.

"Ale, ale, hrajeme si na pána a přitom se mrdáme jako poslední děvka, jo? Trochu schíza, ne?"

"Ty jsi moje schíza, vole," smál se Honza a narážel se na můj ocas.

"Dáš mi ještě facku, děvko?" Usmál jsem se a přirazil jsem.

Vlepil mi dvě pořádný a hned na to jednoho francouzáka. "Zmrde jeden," zavrčel.

Pak zaklonil hlavu a tiše sténal, pomalu si u toho honil ptáka. "Nehoň, prosím... Pak mi cákneš do huby, jo?" Poprosil jsem ho.

"Moc tě miluju, Tome," zašeptal a nechal ptáka být.

"Hlavně, když tě mrdám, co, prasáku?" Ušklíbl jsem se.

"Nejen," ušklíbl se taky a zmáčkl mi bradavku.

Jenom jsem sykl a pak jsem chytil jeho bradavky. "Zařveš si, kurvičko? Ať kluci ví, co se tu děje..."

"Kluci mají svůj sen, bylo by škoda je budit," odpověděl Honza přemítavě a usmál se.

"Klidně je vzbudím. Docela by se mi líbilo, kdyby tě viděli takhle," usmál jsem se taky a stiskl mu bradavky.

Honza měl mýho čuráka hluboko v sobě, sykl, zatnul zuby a stáhl díru. "Ne, ne," zavrtěl hlavou.

"Ale joo, ty prasáku," usmál jsem se, jednou rukou mu dál kroutil bradavku a druhou sjel na koule. "Hmmm?"

"Neměls dost?" Usmál se Honza.

"Já jo, ale ty ne." A stiskl jsem mu pořádně koule.

Zatnul zuby a zavrčel, bylo vidět, že stěží ovládl výkřik. "Hajzle!"

Díval jsem se mu do očí, držel ho za koule a usmíval se. "Řekni, že to nechceš..."

"To je vydírání," vrčel.

"Kdepak. Stačí říct, že nechceš, pustím ti koule a budu jenom pěkně šukat. Slibuju."

"Chci být jenom s tebou," zavrněl Honza a zase se začal pomalu nabodávat na moje péro.

Zmáčkl jsem mu koule jenom zlehka a usmál se. "Tak jo, lásko." Pak jsem ho chytil za prdel a začal tvrdě mrdat. "Takhle to chceš?"

"Dík," zašeptal.

"Nemáš zač, zmrde," usmál jsem se. "Stejně tě vymrdám před klukama, nemysli si!"

"Možná, ale ne dneska," odpověděl přerývaně do rytmu mého mrdání.

Hladil jsem ho po prsou, břiše, zádech i zadku. "Zítra," řekl jsem pevně.

Usmál se na mě. "Kdo ví, co bude zítra a kde budeme zítra..."

"Zítra ráno jdeme ke klukům do stanu a tam tě před nima přefiknu, jasné?" Pokračoval jsem autoritativně.

"Hmm," odpověděl Honza nejistě, moc nevnímal, co zrovna říkám, myšlenkama byl úplně mimo.

Hrál jsem si s jeho bradavkama, koulema a pérem. Dával jsem mu kouřit prst. Rytmicky jsem ho mrdal. Honza byl úplně mimo, v té chvíli by mi kývl na cokoliv. Hulil mi prsty, tichounce sténal a se zavřenýma očima si vychutnával tu jízdu. Stáhl jsem ho ze sebe, položil ho na záda na zem a nalehl na něj. Roztáhl jsem mu nohy a tvrdě zasunul.

Zasténal. "Joooo, Tome," zašeptal.

"Jasně, lásko." Lehl jsem si na něj, mrdal ho a líbal.

Sténal se a svíjel se pode mnou. "Aaaa, jsi prostě úžasný..."

"To ty." Prohnul jsem se v zádech a dál ho šukal. "Už budu, miláčku..."

"Vystříkej se mi do huby, lásko!" Zaškemral.

Usmál jsem se. "Otevři tlamu, kundo!" A vytáhl jsem péro z jeho díry.

Otevřel hubu a lačně čekal na moje semeno. Dvakrát jsem protáhl péro v ruce a už jsem stříkal. Strkal jsem mu do pusy jenom žaluda a stříkal mu na jazyk, aby si to mohl vychutnat, druhou rukou jsem mu cuchal vlasy. Převaloval si moji mrdku na jazyku, polykal ji, vrněl blahem.

Vytáhl jsem péro, sklonil se k němu a dal mu francouzáka. Vrazil mi jazyk hluboko do pusy a tiskl se ke mně. Po chvíli jsem polibek přerušil. "Proč na takový výlety nejezdíme častějc?" Zeptal jsem se, přitisknutý k Honzovi, pořád jsem ho hladil.

"Protože by někteří lenoši museli chtít," odpověděl mi s úsměvem.

Usmál jsem se taky, pomalinku jsem mu zajel do díry dvěma prstama a začal mu v ní kroužit. "A ty budeš chtít ošukat? To by mi pak stálo za to," usmál jsem se.

"Noo... To záleží na okolnostech..." Vrněl a přirážel proti mým prstům.

"Když mi slíbíš, že se necháš na každým výletě ošukat... Tak pojedu, kdy budeš chtít!"

"Ty seš vůl," zasmál se Honza.

"To je seriózní nabídka, nesměj se, kundo!" Zamračil jsem se na něj.

"Bych se od tebe nechal ošukat kdykoliv, nejenom na výletě." Usmíval se Honza dál. "Ale pravidlo to je dobrý, beru!" Ušklíbl se nakonec.

"Kdykoliv, jo?" Zakřenil jsem se. "Než stihnu vytáhnout ocas, pokaždý už mrdáš ty mě!" Klekl jsem si nad něj a otíral se o něj. "A ráno teda jdeme ke klukům, platí, jooo?" Zavrněl jsem.

"No dobře," usmál se Honza. "Ať je teda jednou taky po tvým..."

Chytil jsem mu ruce a držel mu je nad hlavou. "A mně jsi říkal, že jsem děvka, jo?"

"Jistě, a jaká!" Smál se Honza.

"To odvoláš, hajzle!" Smál jsem se taky.

"To těžko, když je to pravda!" Cukal se Honza pode mnou.

"Ale máš bejt taktní a neříkat to nahlas, zejména ne před lidma!" Držel jsem ho symbolicky jednou rukou a druhou ho lehce šimral v podpaží.

"Koneckonců to říkali i kluci dneska... Heeeej, nech tohoooo!"

“Říkal to jenom Petr, Jarda je slušnej a neřekl nic. A i Petr to říkal jenom proto, žes mě donuitil jim držet, takže za to můžeš ty!" A zase jsem ho polechtal.

"Ne, tys chtěl cákat u jejich stanu, tys neustál moje hulení, takže za to můžeš ty, děvko!" Smál se Honza. "A nech toho, slyšííííííš?" Chechtal se.

Pustil jsem mu ruce, lechtal ho jednou rukou v podpaží a druhou pod koulema. "Máš mě pořádně držet, když mi mrdáš tlamu!"

"Kurva nech tohoooo!" Smál se Honza a zlehka se bránil.

"Ani náhodou, miláčku, ještě tě zlechtám, vyprstím, pohulím... A při troše štěstí se mi tady vychčiješ," ušklíbl jsem se.

"Ne, to ne," strkal do mě Honza a začal se bránit trochu vážněji.

Zasmál jsem se. "Podej mi z batohu něco na svázání, vsadím se, žes něco vzal. A přestaň se prát!"

"Ještě ti budu podávat věci... to víš! Si je podej, jestli se k nim dostaneš!" Odsekl Honza a naoko výhružně se přitulil ke svému batohu, jako by ho chtěl bránit.

Chytil jsem ho za bradu a vrazil mu palec do pusy. "Uhni, děvko, a začni si mastit píču, ať je nachystaná!" Řekl jsem asi víc tvrdě, než jsem zamýšlel. Každopádně Honza se zarazil a přestal dělat blbiny. Než se stihl vzpamatovat, chytil jsem mu jednu ruku a stáhl mu ji za záda k díře. "Jsi neslyšel, nebo co?" Zavrčel jsem na něj a natáhl se pro batoh.

"No sorry, no," pokoušel se Honza opatrně o smířlivý tón. Málokdy na něj takhle vyjedu, a většinou mu chvilku trvá, než se vzpamatuje a začne reagovat. Takže je důležité být rychlej a nedat mu na vzpamatování čas. A já byl ten večer tak rozjetej, že jsem mu určitě čas na vzpamatování dát nechtěl.

Prohraboval jsem se batohem. Provazy, umělák, dildo, kolíčky... "Kurva, ty si teda chceš ten výlet pěkně užít, prase, co?" Jen se na mě nevinně podíval a prstil si díru. Chytil jsem ho za tu ruku a zatlačil víc. "Tak se předveď, zmrde!" Ušklíbl jsem se.

Podíval se na mě trochu vylekaně, jak říkám, na takové věci ode mě není zvyklý. A většinou si je teda nenechává líbit...

"No co je, neumíš si vyprstit kundu?" Pokračoval jsem v provokacích.

Honza přidal další prsty, já ho sledoval a pomalu jsem si honil péro. "Stačí šmejde, nepotřebuju, abys tady stříkat. Ruce za záda!"

Poslechl mě a podvědomě z něho vypadlo: "Ano, pane!"

Naklonil jsem se k němu a políbil ho. "Přesně tak, zmrde..." A pak jsem mu svázal ruce za zády. Díval se na mě trochu nejistě, neměl tušení, co chystám, a takové situace nemá rád. Klečel s rukama za zády, já klečel proti němu a hladil mu ocas a koule. "Slíbil jsem ti pochcání, že jo?" Usmál jsem se a polechtal ho pod koulemi.

"A-ano, pane," vykoktal ze sebe a tím si podepsal rozsudek. Honza nemá chcaní nijak zvlášť rád, spíš ho teda nemá rád vůbec. A já, no, většinou to nemusím, ale když jsem dobře rozjetej, tak mě to docela rajcuje. Každopádně jsem to původně celé myslel fakticky jako provokaci. Ale jeho reakce ve mně něco přepnula...

Natáhl jsem se pro svoje propocené trenky. "Otevři hubu!" Okamžitě ji otevřel a já mu do ní naprudko narval ty trenky. "Jsi nechtěl vzbudit kluky, tak je budeš potřebovat," ušklíbl jsem se. Jednou rukou jsem ho držel zezadu na ruce a druhou ho začal lechtat na koulích a kolem ocasu. Cukal sebou, házel sebou na všechny strany a evidentně se mu to vůbec nelíbilo. Pevně jsem ho objal, jednou rukou jsem ho lechtal zezadu v podpaží a druhou na koulích. "Si myslíš, že to můžeš dělat jenom ty?" Zašeptal jsem mu.

Zamručel něco, co mohlo znamenat, že si to nemyslí, ale taky to mohl být protest nebo výhrůžka. Kroutil se mi pod rukama.

Žádné komentáře:

Okomentovat