pondělí 14. ledna 2013

Na kolejích - Výlet na kolech 4

"Já vím, děvko," odpověděl mi s úsměvem, pak mě políbil, klekl si přede mě a vrazil mi ptáka do huby. "Prosím, pánové, máte prostor!" Pobídl kluky gestem k mému zadku.

Chytil jsem Honzu pevně za prdel a vrazil si ho hluboko do pusy. Joooo, todle péro bych mohl mít v hubě furt! Honza jenom vyhekl překvapením, jak jsem ho začal hulit. Kluci stáli nad mým zadkem a honili si péra, koukli na sebe a mlčky se domlouvali, kdo půjde první.

Pak se Petr začal chystat, flusl si na péro a pomalu si to po něm roztíral. Honza ho fascinovaně sledoval, miluje totiž zásuny. Pořád jsem držel jeho péro v hubě až po koule, prdel vystrčenou. Petr mi párkrát propleskl půlky, palcem přejížděl mezi nima, občas zajel do díry. Byl to fantastickej pocit, nevěděl jsem, kterej z kluků to je, ale bylo to super. Pořád si honil, prstama si hrál s mojí dírou, já přirážel proti jeho ruce. Nemít v hubě Honzovo péro, tak sténám.

Pevně jsem svíral Honzovu prdel rukama a hrál si s ní. Blesklo mi hlavou, jestli Honza není naštvanej, bylo mi jasné, že se chovám jak nadržená děvka, ale nemohl jsem si pomoct, něco takového jsem si nehodlal nechat ujít, ať si o tom Honza myslí co chce. Konečně Petr vytáhl palec z mý díry, nasadil špičku čuráka na její kraj a zastavil se. Honza uznale zamručel.

Jak jsem ucítil čuráka na díře, neovládl jsem se a zajel jsem prstem do Honzovy díry. Přesně tak jsem tam to péro chtěl. Honza zaskučel. "Děvko," řekl potichu, ale usmál se. V duchu jsem se mu omluvil, ale prostě jsem potřeboval ocas v díře a nemyslel jsem na nic jiného.

Petr měl pořád nasazeno a čekal... Čekal i Honza, jestli se na to péro sám nabodnu nebo ne, bavil se tím, hladil mě, a dál si narážel moji hlavu na svůj klacek. Petr se usmíval na Honzu a nic se nedělo. Tak jo, hajzli, řekl jsem si konečně, vysmekl jsem se Honzovi, pustil jsem jeho ocas z pusy a pořádně jsem přirazil proti Petrovi. Jedním pohybem jsem se narazil na celýho jeho čuráka, jenom jsem zasténal.

Petr začal mrdat, Honza se na to díval a honil si ocas. Podíval jsem se na něj vyčítavě. "Co to má jako být, to mě necháš tak?"

Omluvně se usmál, přisunul se ke mně a já ho okamžitě vzal zase do pusy. Sklonil se nade mnou a políbil mě na záda, Petr zatím v podřepu s přivřenýma očima protahoval moji díru. Chytil jsem Honzu za stehna a tiskl se k němu, chtěl jsem se s ním mazlit, zatímco mě kluci promrdávali. Honza mi vytáhl péro z huby, sklonil se ke mně a líbal se se mnou.

"Nevadí ti to, miláčku?" Zeptal jsem se ho přerývaně.

"Nevadí, lásko," políbil mě znovu. Viděl, jak si to užívám, jak jsem spokojený, díval se na to a užíval si to taky.

"Seš skvělej," zasténal jsem. "Vrazíš mi ho tam až po koule? Prosííím..." Usmál se a zajel klackem pěkně hluboko do mojí pusy, hladil mě po zádech, jemně mě škrábal.

Po chvíli si vzal Petr pauzu a na jeho místo nastoupil Jarda. Péro měl trochu kratší, ale zase tlustší. Pomalu ho do mě zasouval, prohýbal jsem se, hubu až u země, prdel vystrčenou a držel jsem. Honza mě rukama hladil po půlkách a roztahoval je. Bylo to parádní, krásně mě držel za prdel a nastavoval moji díru pro kluky. Lízal jsem mu nohu, kterou jsem měl kousek od huby.

"Pojď, pojď, to dáš," pobízel nás Honza oba.

"Narvi mi ho tam!" Sténal jsem, ani jsem nevěděl, kterému klukovi to vlastně říkám.

Jarda se nenechal dvakrát pobízet a rval mi ho tam. Objímal a držel jsem Honzu, bylo to fantastický. Skoro anonymní, nevěděl jsem, který z kluků mě zrovna šuká. Rval mi ho tam pěkně po svým, jako kdyby mě znásilňoval. A Honza se na to akorát koukal, bylo to neskutečně rajcovní.

Honza mě propleskával po zadku, pak mě chytil za bradu a vlepil mi jednoho francouzáka. "Líbí se ti to, kundo?" Zašeptal a díval se mi do očí, kluci se mezitím celkem pravidelně střídali v mé díře.

Líbal jsem ho taky. "Moc, pane," usmál jsem se a pokračoval v líbání. "Mohli by kluci přitvrdit? A ty taky..." Zašeptal jsem mu do ucha a trochu se začervenal. Fakt jsem děvka...

"Ty seš fakt kunda," zasmál se Honza.

"A to máš na mě rád, ne snad?" Usmál jsem se taky.

"Tak toho nezneužívej," řekl naoko vážně, pak mi vlepil, spíš symbolickou, facku a políbil mě. "Změna, pánové," řekl a vstal ode mě.

"Zneužíváte akorát vy mě," spokojeně jsem se ušklíbl.

Kluci zpozorněli, když mlaskla facka, a přestali mě šukat. "Ty běž dopředu," řekl Honza Jardovi a ukázal mu místo. "Užiješ si hulení, jakýs ještě nezažil!" Pak se otočil na Petra. "A ty mrdej pořádně!"

Spokojeně sledoval, jak mě kluci před ním šukají každý z jedné strany. Petra nemusel pobízet, pěkně v podřepu mě zezadu nabíral na ten svůj kůl po celé délce, jen ho ještě pár plesknutíma po zadku vybídl k větší rychlosti. S předkem ale nebyl úplně spokojený. "Mrdej ho pořádně do tý huby! Co ho šetříš?" A přirazil mu zadek na moji hubu. "Pěkně až po kořen, tak to je správně..."

Joo, Honza přesně věděl, co potřebuju. Petr přirážel mohutnýma přírazama a já se jenom narážel na Jardův ocas, který jsem měl v hubě až po koule. Sotva jsem popadal dech. Honza se spokojeně usmál, viděl, jak se prohýbám a přišlo mu to skoro dokonalé. Pěkně kluky párkrát poplácal, pak se sklonil a jemně mi ho pohonil.

Aaaaah, kurvaaaaa, ještě chvilku a stříknu, honilo se mi hlavou. Honza viděl, že mi moc nechybí a začal mi v rytmu jejich mrdání mačkat koule, druhou rukou mi surově drtil bradavky. Kňučel jsem v rytmu toho mačkání, bylo to neskutečně rajcovní, Honza přesně věděl, co se mnou.

"Jedeme, nepolevujeme tempo, pánové!" Pobízel kluky. "Mrdejte tu děvku pořádně, potřebuje to." A víc mi zmáčkl koule. Klečel u mě a liskal kluky po zadku. "Makej, makej, zpomaluješ!" A pak se zase věnoval mým koulím a bradavkám. Snažil jsem se co nejrychleji přirážet proti klukům, Honza mě ještě občas přetáhl přes prdel, abych pěkně stáhl svěrač. Povoloval jsem a stahoval díru, Honza měl situaci fantasticky pod kontrolou a my jsme mrdali pod jeho rukama.

Oba kluci krásně sténali u mých děr. Byl jsem nádherně uvolněnej a rozmrdanej a jenom jsem držel, byl jsem zvědavý, který z nich stříkne jako první. Kluci vůbec nevnímali okolí, todle teda určitě ještě nezažili, tím jsem si byl jistý.

Honza mě nehtama štípal do bradavek, já jsem ho hladil po ruce a snažil jsem se o něj otírat, jak to jenom šlo. Pak mi ještě párkrát pohonil péro... "Aaa...aaaaaaaaaa... kurvaaaaaa," začal jsem křičet, stříkal jsem pod sebe pořádnou dávku mrdky a stahoval u toho prdel.

Honza sledoval kluky a pak je najednou chytil za koule a začal jim je mačkat. Nocí se ozvaly jejich výkřiky, na todle nebyli zvyklí. Honza se spokojeně usmál, ještě trochu je potrápil a pak je pustil, ale stačilo to. Pumpovali do mě mrdku z obou stran a hlasitě u toho křičeli. Trvalo to pěkně dlouho, než kluci konečně odpadli, lehli do trávy a jenom oddychovali, oči zavřené, točil se s nimi celý svět.

Spokojeně jsem se usmál a podíval jsem se na Honzu, taky se tvářil spokojeně. Z díry mi tekla Petrova mrdka a v hubě jsem cítil chuť Jardovy. Byl jsem neskutečně spokojenej, navíc jsem věděl, že Honza bude chtít stříknout taky. Znovu jsem se na něj usmál a políbil ho.

Honza mě ale popadl do náruče. "Půjdeme," zašeptal mi do ucha a nesl mě k našemu stanu.

"Heej," zaprotestoval jsem chvilinku, ale pak jsem se k němu přitulil. Usmál se a zase mě políbil. Koukl jsem po ležících klucích a pak po Honzovi, moc jsem to nechápal. Měl jsem trochu pocit upíra, který vysál oběť a nechal ji napospas osudu. "Už se nechceš dělit, lakomče?" ušklíbl jsem se na Honzu.

(Tak mě napadá, může být upír homosexuál? No asi může, proč by ne, že jo... Koneckonců, Interview s upírem mluví samo za sebe. Teda, Tom Cruise skutečně není někdo, od koho bych se chtěl nechat pokousat. Zato tomu klučinovi z Twilight Ságy bych celkem ochotně nastavil nejenom krk. I když, beru zpět. Vlastně chci toho vlkodlaka! Omlouvám se, ale nějak jsem se místo psaní zamyslel. Zpátky na tábořiště.)

Došli jsme ke stanu, Honza mě postavil na nohy a podíval se směrem ke klukům. "Možná," odpověděl mi neurčitě a pak kývl hlavou do stanu.

Vlezl jsem dovnitř a zůstal ležet. "Hmm, fakticky se nezlobíš?" Zeptal jsem se trochu nejistě, ale pořád jsem se u toho usmíval a tvářil jsem se kompletně spokojeně.

Honza si sundal kraťasy a lehl si vedle mě. "Vole!"

Otočil jsem se k němu a začal ho hladit po prsou. "Co pro tebe můžu udělat?"

Hladil mě po těle a líbal mě. "Teď nic, teď jenom lež a zavři oči," zašeptal mi.

"Rozkaz!" Usmál jsem se a zavřel jsem oči.

Honza mě dál hladil a líbal. Od prstou na noze přes lýtka, stehna, břicho, prsa. Hladil mě a poséval moje tělo polibky. Nevynechal ani ruce, prsty, prsa, krk, uši, tváře, čelo. Vnímal jsem ty doteky a polibky a úplně jsem se uvolnil. Dál mě líbal a přesunul se ke koulím, začal je lízat.

"Seš úžasnej," vydechl jsem a pak už jsem jenom spokojeně mručel. Péro už mi zase pěkně ztvrdlo.

1 komentář:

  1. :D Ta vsuvka o upírech..
    Supr, pokračování nezklamalo a nákup hygienických potřeb se vyplatil :P

    OdpovědětVymazat