pátek 11. ledna 2013

Na kolejích - Výlet na kolech 3

Po nějaké době jsem žduchl do Honzy. "Musím se jít vychcat, jdeš taky?"

"Hmmm," zamručel souhlasně ještě se zavřenýma očima. Začal jsem se pomalu škrábat ze stanu a Honza koukal za mnou. Pak si natáhl kraťasy a vyšel ven taky. Udělal jsem akorát dva kroky k nejbližšímu stromu a začal jsem chcát. Honza se ke mně přitiskl zezadu, hladil mě a pozoroval.

"Nechce se ti náhodou taky?" Zašeptal jsem mu do ucha.

"No jo," odpověděl a za chvilku už byl vedle mě a chcal taky. "Jsem se na tebe akorát nějak zahleděl..."

"Klidně jsi mohl zůstat tam, kde jsi byl," popichoval jsem ho a sledoval proud chcanek tekoucí z jeho péra.

"Hmm, to jsem možná mohl," usmál se.

"Seš praséééé," zasmál jsem se.

"Sám jsi," šťouchnul do mě.

Ještě pořád jsem stál u toho stromu. "Tak co, nejdeme nazpět?"

"Tak asi jo, ne? Akorát to vezmeme malou procházkou kolem jednoho stanu," mrknul na mě.

Pokrčil jsem rameny a usmál jsem se. "No tak jo..." Potichu jsme se blížili ke stanu Petra a Jardy, držel jsem Honzu za prdel. "Co tu vlastně jdeme dělat?"

"Zajímá mě, jestli fakt spí... Nebo co dělají..."

"A není to jedno? Pojďme zpátky..." Ale Honza byl neodbytnej a táhl mě blíž. Šel jsem s ním, i když jsem byl nahej. Kluci nesvítili, byla tam tma... a ticho. Honza byl evidentně zklamaný, zřejmě čekal jiné zvuky. Jak jsme tam tak stáli, začal jsem si lehce honit péro. Bylo to docela rajcovní, ta představa, že spí jenom za tenkou látkou stanu.

"No nic, jdeme," zašeptal Honza a otočil se na mě. "Co to děláš, děvko?" Šeptnul překvapeně a pobaveně.

Ušklíbl jsem se na něj. "Vykuř mě tady," zašeptal jsem taky.

"Ses posral?" Šklebil se Honza. "Je probudíš svým sténáním, děvko..."

"Tebe to nerajcuje? A budu potichu, neboj..." Honza se na mě rezignovaně podíval, usmál se a pak mi klekl k nohám. Jazykem mi lehce oblízl koule, rukou zvedl čuráka a pak mi do nich jemně kousl. "Super, lásko," vydechl jsem. Pak obkroužil jazykem moje péro. "Prosííííím." Usmál se a pokračoval, špičkou jazyka objel žalud, pohrál si s uzdičkou, prolízl dírku, a pak teprve vzal ocas hluboko do pusy. Neovládl jsem se a zasténal.

Honza vytáhl čuráka z pusy a jemně mi stiskl koule. "Drž hubu, zmrde," zavrčel, zjevně netoužil po tom, aby nás kluci načapali.

"Ano, pane," řekl jsem potichu a zasmál jsem se.

Honzu to evidentně taky rajcovalo, ale nejspíš se nechtěl nechat chytit. "No proto," zavrčel vážně a pak pokračoval v jízdě po mém klacku. Snažil jsem se být zticha, a Honza pokračoval v sání, jazykem se mi mrskal po ocase a zasouval si ho poměrně hluboko do krku. Jemně mi mačkal koule, mírně je napínal, pak mi zajel prstem do díry.

Zapotácel jsem se a vzal mě balanc, chytnul jsem se stanu. "Do prdele!"

"Vole," zahučel Honza potichu a rychle mě táhl pryč, vypadal pěkně naštvaně.

"Sorry, no, mě vzal balanc," nevydržel jsem to a vyprskl jsem smíchy.

"Chjo... Příště se zas nechám překecat," tvářil se Honza jakože naštvaně, ale culil se taky. Bylo to vlastně docela rajcovní, a potom útěk jak dva malí kluci, které někdo načapá.

"Jdem do stanu, ne?" mrknul na mě Honza.

"Joo," usmál jsem se a pohladil jsem ho po prdeli.

"Tak pojď děvko, máš jediný štěstí, že kluci spí tak tvrdě," ušklíbl se Honza, chytil mě za čuráka a táhl si mě jako na vodítku.

"Vlastně ani ne," ozval se v tu chvíli ze stanu Petr a začal se škrabat ven.

"Co teď ty vole?" Zašeptal jsem vylekaně. Honza nás pohotově zastrčil do houští a čekali jsme, co bude dál. Pořád mě držel za ten ocas, a asi jak byl nervózní, podvědomě mi ho honil. Zajel jsem mu jazykem do pusy.

"Počkej," usmál se a pozoroval, co se bude dít.

"Hej, tak kde jste, vy dva?" Ptal se Petr pobaveně, ruku měl na rozkroku! Čuměli jsme na to s Honzou oba jak zjara. "Tak kde jste?" Usmál se znovu Petr a vytáhl péro ven, ve světle měsíce bylo pěkně vidět.

Honza se na mě podíval a já jenom pokrčil rameny. "Tak jdeme, ne?" Na nic jsem nečekal a začal se škrábat ze křoví směrem k Petrovi.

"Kde máš kámoše?" Zeptal jsem se Petra nenuceně, což bylo docela srandovní, protože jsem tam stál nahej, a on s ocasem vytaženým z kraťas.

"Záleží, kterýho myslíš..." Odpověděl pomalu. "Jeden je tu," a ukázal na svý péro. "A druhej je ve stanu," usmál se.

"Právě teď mě víc zajímá tady ten," ušklíbl jsem se a pohladil jeho péro.

Honza to sledoval, ve světle měsíce byl na Petra docela pěkný pohled. Podíval se na mě a ušklíbl se. Děvko! Přečetl jsem si jeho pobavený výraz. Pak si stoupl těsně vedle Petra: "Měl by ses možná trochu věnovat tady kamarádovi, ne?" Řekl mi a pohladil mě po zádech.

"No, neškodilo by to," odpověděl Petra a lehce zavrněl.

"Ano," odpověděl jsem poslušně, klekl jsem a začal lízat Petrovo péro a koule. Pak jsem ho lehce chytil za koule a začal hulit.

Honza ho dál hladit až na zadek, mě držel za vlasy a narážel mě na Petrovo péro. "A nedělej mi ostudu," zavrčel panovačně. Poslušně jsem hulil, vůbec jsem se nebránil. Hrozně se mi líbilo, jak mě Honza naváděl na ocas jinýho kluka.

Honza se koukl na Petra a usmál se na něj. Bylo jasné, že Petr je naprosto spokojenej, měl zavřené oči a užíval si to. Pak je otevřel a usmál se na Honzu: "Dobře to umí..." Usmál jsem se taky a pokračoval v kouření.

"Bych prosil," odpověděl pyšně Honza a pohladil mě. Ohnal jsem se po něm pusou a lehce ho kousl do prstu, ať si o sobě hajzl moc nemyslí. Pak jsem dál hulil Petra. Honza mu vytáhl triko přes hlavu za krk a začal si jazykem a prsty hrát s jeho bradavkama. Pěkně nám kluk sténal pod rukama.

Cítil jsem, jak mu škube v péru. Už??? pomyslel jsem si trochu překvapeně, ale nezpomalil jsem. Najednou začal Petr sténat a bez varování mi vystříkal pusu. Nádhernej výstřik, krásně mi zaplnil pusu. Honza ho při tom stříkání kousal do bradavek a teď ho líbal.

Pak se Honza sklonil ke mně a hluboce se líbal se mnou, převaloval jazykem v mojí puse Petrovu mrdku a spokojeně jsme oba mysleli na to, jak je dobrá. Pohladil jsem ho po zadku. "Super mrdka, co?" zamručel jsem.

Trochu nabral a zvedl se k Petrovi, políbil ho a dopravil mu jeho porci. "Hmm," zamručel souhlasně už s jazykem v Petrově puse.

"Jdeš s náma do stanu? Nebo si lehneme ven?" Zeptal jsem se Petra, klečel jsem před klukama a honil si ocas. Pak jsem si najednou všiml Jardy, který byl taky venku ze stanu, koukal se na nás s úsměvem a honil si ocas. Vůbec jsem si nevšiml, kdy se tam objevil.

"No," ušklíbl se Petr, "stan máte už tak malej pro dva, ne? Takže zbývá ten venek!" Smál se.

"Tak jo," odpověděl nevinně Honza. "A co kámoš?" Pohodil hlavou směrem k Jardovi, který se zatím do debaty nijak nezapojil.

"Myslím, že Jarda se přidá, jak se tak dívám," prohodil Petr a hladil mě ve vlasech.

"Sakra," usmál jsem se.

"Copak, kotě?" ušklíbl se na mě Honza a pohladil mě ve vlasech.

"No tak jo, já si klidně ještě dám," olízl jsem si rty a koukl jsem na Jardu. Ten se pomalu přesunul od stanu směrem k nám, pořád si honil ocas.

"V tom případě tu pro tebe něco mám," usmál se a zamával mi svým klackem před hubou. Pro jistotu jsem se ještě tázavě podíval na Honzu: ten mě jenom pohladil, koukl mi do očí a přikývl. Usmál jsem se spokojeně a oplatil jsem Honzovi pohlazení. Pak už jsem se natáhl k Jardovi, chytil jeho péro a začal ho olizovat.

Honza s Petrem to fascinovaně sledovali. Honza se tvářil... jako kdyby byl na mě pyšnej. Už tak jsem se cítil bezvadně a todle mi ještě dodalo. Prostě mě to bavilo. Užíval jsem si Jardovo péro ve svojí hubě. Svoji nahotu. To, že na mě všichni koukali. Venku. Bylo to děsně rajcovní, hulil jsem, péro mi stálo a kapalo mi z něho.

Honzovi při tom vystoupení pěkně ztvrdl ocas, vylovil ho z kraťasů a přisunul se blíž ke mě. Petr nezůstal pozadu a za chvíli jsem měl na výběr ze tří ocasů, Honza spokojeně sledoval můj překvapený pohled. Ale tak co, co jsem měl dělat. Hladil jsem je po prdelích a na střídačku hulil, občas dva ptáky naráz, občas po jednom.

"Chlapeček dostal moc lízátek, co?" Šeptnul mi Honza pobaveně do ucha. "Asi jsi byl hoodně hodnej..."

"A jedno lepší než druhé, miláčku, díky..." Usmál jsem se na něj a pohladil ho. "Víš, že umím být vděčnej," mrknul jsem pak na něj.

Honza se usmál. Když jsem je zrovna nekouřil, honili si s klukama vzájemně klacky, hladili se, občas si promnuli bradavky. Chvíli jsem je ještě hulil a sledoval ty jejich hrátky, pak jsem si lehl na záda na zem, roztáhl nohy a začal jsem si pomalu honit péro, sledoval jsem přitom ty tři ocasy nad sebou.

Kluci pokračovali v honění, Honza se občas ke mně sklonil a projel mi rukou mezi půlkama. "Tyy děvko," zamumlal jenom a usmál se. Kluci vypadali trochu překvapeně, ale snažili se to nedávat moc najevo. Usmál jsem na Honzu taky a olízl si rty. Kurvaaa, tak vymrdáš mě před nima, nebo tě o to mám prosit? Křičel jsem na něj v duchu.

Honza se podíval na kluky. "Tak se ukažte, pánové!" A pokynul rukou k mý vystrčený prdeli. Skoro jsem zakňučel spokojeností, týýý vole, tak to je velkorysost! "Pro jistotu vám to ukážu," mrkl pak na ně Honza a zaklekl ke mně.

"Jsi myslel, že do tebe prvního takhle venku pustím někoho jinýho, jo?" Zašeptal mi a pak už do mě bez zdržování zarazil ocas a začal mě mrdat. Spokojeně jsem ho držel za zadek a vychutnával jsem si tu mrdačku. Kluci stáli nad náma a pomalu si honili klacky, sledovali naši mrdačku, nespouštěli z nás oči. Po chvíli se Petr odhodlal, klekl si nade mě a vrazil mi čuráka do huby. Nezaváhal jsem ani vteřinu a začal ho hulit. Jednou rukou jsem hladil Petra, druhou Honzu.

Honza mě mrdal a honil mi ocas, díval se přitom, jak mi Petr promrdává hubu. Usmál se na mě a bezhlasně mi zašeptal "Děvko." Pak se otočil na Jardu, "Pojď blíž," přitáhl si ho k sobě a vzal ho do pusy. A já jsem děvka jako jo? Nespokojeně jsem zamručel, JÁ chci kouřit Jardu! JÁ chci všechny ty ocasy!

Honza vytáhl Jardovo péro z huby. "Copak? Nejsi spokojenej?" Přitom mu dál honil ocas u svýho obličeje a přirážel do mě.

Přestal jsem kouřit Petra a ušklíbl jsem se na Honzu - "Naval sem to péro!" a přitáhl jsem si Jardu k Petrovi.

Kluci se jenom zasmáli. "To je děvka," řekl Petr.

"Moje," zavrčel Honza naoko.

"Tvoje, ale ty se rád rozdělíš, viď?" Ušklíbl jsem se na Honzu a pak jsem se podíval na Petra. "A tos ještě neviděl zdaleka všechno," zasmál jsem se.

"OK, změna!" Zavelel Honza a vytáhl ze mě kládu. Zřejmě chtěl honem něco vymyslet sám, než přijdu s nějakým nápadem já. Jak jsem byl rozjetej, nebyl si moc jistý, jaký nápad by to mohl být. A asi měl pravdu :).

"No konečně, už by to chtělo jinej ocas!" Provokoval jsem s úsměvem.

"Jistě, lásko!" Odpověděl Honza a pleskl mě po zadku. Jenom jsem zasténal a péro mi poskočilo. "Vstávej, na čtyři!" Zavelel.

"To na vás ale neuvidím," protestoval jsem naoko.

"Dělej," pobídl mě a pleskl mě znovu, tentokrát silněji. Kluci se na to pobaveně dívali a honili si klacky.

"Hele, nech mě bejt," zakňoural jsem ublíženě. Honza se se mnou moc nemaloval a postavil mě na čtyři vlastníma rukama. Chytil mě za vlasy a pleskl přes zadek. Vlastně jsem se ani nebránil, trochu jsem protestoval, ale poslušně jsem klekl a vystrčil prdel. Byl jsem docela zvědavej, kterej ocas tam budu mít jako první.

"A drž!" Zavrčel.

"Seš hnusnej," odsekl jsem ještě, aby se neřeklo.

Žádné komentáře:

Okomentovat