sobota 11. května 2013

Na kolejích - Chata s Lukášem 12

Stáli jsme s Lukinem nazí a přivázaní k trámům na půdě. Bylo nám už pořádné horko, které stupňovalo i puštěné péčko na Tomově noťasu. Ač jsme se snažili, nešlo ho prostě ignorovat a na našich ocasech to bylo pořádně znát. Byli jsme oba neskutečně nadržení a nasraní zároveň. 

Tom rozhodně nikam nespěchal. Šel pomalu do obchodu, nakoupil, přečetl si nástěnku obecního úřadu... Pak si dal ještě pivko... a v duchu se náramně bavil představou nás dvou přivázaných k trámům. Vcelku správně ve své představě viděl i ty naše nalitý péra s odkapávající předmrdkou.

"Ten hajzl..." Ulevil si Lukin.

"To jo, kdyby nás aspoň na chvíli rozvázal..." Přitakal jsem. "Aspoň na chvíli se protáhnout...!" Začínalo mně to pomalu vadit.

"Šukal bys mě?" Zeptal se mě po chvilce ticha Lukin nadrženě.

"Až by měl o tebe Tom strach..." Ušklíbl jsem se.

"Tak proč si to od něj necháváš líbit?"

"Jako co?"

"No todle!" Škubl svázanejma rukama. "A vůbec všechno... Mě... To přece nemusíš, ne?"

"To máš pravdu, nemusím," odpověděl jsem mu klidně. "A 'todle,'" škubl jsem rukama, "to nebude trvat dlouho, neboj..."

"Myslíš, že se z toho dostaneš jako? Já bych neřekl, že to Tom odfláknul..."

"Tom nemá ve zvyku věci odflakovat, takže pokusit se můžu, ale spíš si počkám, až mě odváže sám... docela jsem zvědavý, co má za plán, ten hajzlík..." Ušklíbl jsem se.

"Stejně bych tě chtěl mít jenom pro sebe... Aspoň na chvíli..." Usmál se Lukin po chvíli mlčení a podíval se na mě.

Usmál jsem se taky. "Nezáviď Tomovi..." Sledoval jsem jeho tělo a opravdu na něm nebylo nic, co by mi vadilo. Ani v nejmenším. Jen prostě nemám potřebu šukat s každým, kdo se namane, i když Lukáš byl skoro "rodina." Prostě měli jsme s Tomem jasnou domluvu a hotovo. "Ještě si se mnou zašukáš, nadrženče, neboj. Se na toho tvýho macka těším," mrkl jsem na něho po chvilce.

Tiše zasténal a v rámci možností se protáhl.

Vyrušily nás kroky na schodech. Po dobrejch dvou hodinách se náš Tomášek konečně uráčil vrátit. 

"Jak je, kluci? Co péčko, dobrý? Kolikrát stříknuli?" Spustil sotva došel na půdu.

"No to je dost, jsme se tu málem upekli," zavrčel jsem a sjel ho pohledem.

Byl pěkně zpocenej. "Neboj, koupil jsem vám nanuky, tak jsem celou cestu zpátky utíkal, ať neroztajou... Akorát vy je s těma svázanejma rukama asi těžko budete jíst, co?" šklebil se.

"Svině jedna..." zavrčel jsem opět. Měl jsem sto chutí na něho skočit, za to peklo co nám tu připravil, a ne s ním špásovat.

"Jak to uděláme s nanukama, Honzíčku, co bys tak jako myslel?" usmíval se na mě a lehounce mi pohonil péro.

"Nevíííím....." zasténal jsem a propnul jsem se. Ještě chviličku na mě bude tak šahat a vybílím to tady celý!

"Dáš si nanuka?” pohladil mě po zadku.

"Jo, prosím..." Zakňučel jsem toužebně. Doslova jsem planul touhou olízout ten kus zmrzliny na špilce.

Tom se usmál znovu, rozbalil eskymo... a pak mi s ním přejel mezi půlkama. "Tak povol, miláčku :)" ozval se sladce.

"Hajzle..!." Vyjekl jsem a ucukl, jak mi nanuk ochladil půlky.

"Nenadávej..." Ušklíbl se Tom a začal mi pomalu tlačit nanuka do díry. "Neboj, Luki, seš druhej na řadě..."

"Aaaaaaaaaaaaa!! To studíííííííííí!!" cukal jsem s sebou, co mi jen provazy dovolily.

"Chtěls přece nanuka, ne?" Ptal se mě Tom sladce a zarazil mi ho tam, takže trčelo jenom dřívko.

"Ty vole jeden...!" Skučel jsem a svíjel se. Byl to hodně nestandardní pocit. Je vám děsný vedro, potíte se jako v sauně... a najednou vám někdo do rozhicovaný díry nacpe ledový nanuk! Chce se vám vraždit, chce se vám nadávat, chce se vám... Prostě udělat COKOLIV, ale Tomášek si vás přiváže! Grrrr! Soptil jsem jak špaček.

Ten ale v klidu vzal druhýho nanuka, stejně tak ho vrazil do díry Lukimu a jen se na nás koukal. "No ne, vy se ale kroutíte... :)" Vyloženě se bavil.

"Kurvo jednááááá...!!!" nadával Lukin a mlel sebou jak list ve větru

"Co ti to teče z díry, Honzíku? To není moje mrdka... :)"

"Hádej, jasnovidče..." zaskučel jsem. Studilo to jako prase.

"Nenadávej, Lukine... Chceš ochutnat nanuka?" Zeptal se Tom Lukáše. Ten na něho jen vrhl hnusný pohled. Tom na něj vyplázl na něj jazyk a pak mu rozvázal ruce: "Tak utíkej, támhle tě čeká nanuk!" kývl hlavou ke mně.

Seš pěkná svině, Luke si na tebe sám netroufne a ty to moc dobře víš... Probodával jsem ho pohledem. Navíc byl Lukáš tak nadržený, že se téměř hned hrnul k mému péru!

Jistě, přesně proto jsem to udělal takhle. Přece neodvážu tebe, nejsem blázen... :) Zazubil se na mě Tom v odpovědi.

"Kreténe..." Zaskučel jsem, když se na mě Luke narazil hubou.

Tom ho ale plácl ho přes pusu: "Nanuk, ne péro!"

Byl jsem rád, že ho Tom odehnal, jinak bych explodoval během pár tahů. Luke se smutně přesunul a vrhl se na lízání tekoucího nanuku. Olizoval mě po vnitřní straně stehen a nevynechal ani příležitost olíznout i koule. Tom se mezitím postavil přede mě a začal si hrát s mýma bradavkama. “ÁAaaaaaaa... Grrrrrr..... Uuuuuuu.....!" skučel jsem, kroutil se a sténal. "Vy zmrdi...!" Bylo to šílený, šílený! Luke se v tom vyžíval a Tom nezůstával pozadu ani o kousek. Snažil jsem se nějak vymanit z jejich rukou, ale bezvýsledně.

"Chutnáš mu, viď?" Zeptal se mě Tom potichu pobaveně.

Propichoval jsem ho pohledem, ale těžko jsem se v této situaci snažil o co nejvražednější pohled. Lukinův jazyk, Tomovy prsty... měl jsem co dělat sám se sebou. "Svině jedna..." Procedil jsem mezi zuby.

"Sluší ti to, když seš nadrženej. Ještě víc než normálně..." Usmál se na mě Tom a políbil mě.

Zachvěl jsem se... Seš tak neskutečnej tyran... zakroutil jsem hlavou a pousmál se na něho. Jak já bych mrdal... jak já bych mrdal! Skučel jsem dál v duchu.

Tom sledoval můj výraz a štípl mě do bradavek, až jsem zasyčel bolestí. "Lukine, odvaž Honzovi ruce, prosím..." řekl a dál se na mě díval, štípal a líbal.

Lukemu se moc od mého rozkroku nechtělo, byl jak děcko s oblíbenou hračkou; ale přece jen se mě snažil rozvázat ruce s jazykem stále u mé díry, což se mu po chvíli podařilo.

Prohýbal jsem se v kolenou a sténal. Ty děvko, ty moc dobře víš jak na mě.... říkal jsem pohledem Tomovi. Jakmile jsem měl volné ruce, objal jsem Toma a pevně si ho přitiskl k sobě, zatím co Luke už dávno slízal všechnu zmrzlinu nejen kolem mé díry a právě se plně věnoval mým koulím.Tom se začal se mnou líbat, jazykem mi zajížděl do pusy... Oplácel jsem mu to a třel se o něho čurákem a hladil jsem ho, kam jsem jen dosáhl. Byl jsem neskutečně nadržený. Neskutečně.

"Chceš šukat, lásko?" Zavrněl Tom.

"Moc, miláčku..." Zasténal jsem a třel se dál o něho pérem.

"Se mnou nebo s Lukem?"

"S tebou.. a pak s ním..." Pousmál jsem se.

"Tak na co kurva čekáš?" Ušklíbl se na mě Tom.

Zasmál jsem se a vrhl se na něho - během chvilky byl nahý, Luke ani nestačil sledovat, co se děje. Předklonil jsem si Toma a začal mu vášnivě lízat díru. 

"Jooooo, to je nádhera, lásko!" Sténal Tom a roztahoval si půlky.

Jazykem jsem mu zajížděl do díry, tiskl jsem si jeho zadek na svůj obličej. Flusl jsem mu na díru a zase ji jazykem opracovával, byl jsem jak zbavený smyslů.

"Neser se s tím tak!" Vrčel na mě Tom. 

Nemusel mě pobízet dvakrát. Plivl jsem si na péro a už jsem ho zarážel do tý nadržený díry. "Joooooo, kurva, to jsem potřeboval...!" Skučel jsem.

"Já taky, vole..." Zasténal jenom Tom a držel.

Zarazil jsem mu ho tam až po kořen, chvíli jsem počkal a pak jsem rozjel mrd na plný obrátky. Lukin dřepěl vedle mě, hladil mě po zadku a zádech a sledoval moje mrdání jak uvytržení. Tom jenom hekal a přirážel proti mně. "Neflákej se a lízej!" Houkl jsem na Lukeho, roztáhl trochu nohy a přirazil si jeho hlavu mezi půlky. Hned jsem ucítil jeho jazyk na díře a koulích. 

Vůbec jsem se s Tomem nesral, mrdal jsem ho tvrdě a pěkně hluboko, prostě celou délkou svýho péra. "Ááááááá, paráda, lásko..." Sténal jsem a pleskal ho po půlkách, až je měl hezky růžové. Jen se pevně rukama chytil trámu a propl záda, aby měl co nejvíc vystrčenou prdel. Okamžitě jsem ho chytl za ramena a tlačil si ho ještě víc na sebe. Sem tam jsem si plivl na čuráka, až to suprově mlaskalo. Sledoval jsem, jak mi jeho prdel rajtovala na péru... Byl to bomba pohled!

"Mrdej mě pořádně... prosíííííím... dělej kurva... šukej!" Skučel Tom a dostával se do pořádnýho rauše.

"Si kuř, ty kundo..." Přidal jsem a koule mi až bolestivě narážely na jeho zadek. Luke mezi tím lízal na střídačku mé a Tomovy koule a vůbec mu nevadilo, že celou prdel, stehna a lýtka má potečený od rozteklého nanuku.

"Jo kurva... Mrdej... Dělej zmrde... Kurvo... Čuráku... Šukej!" Vyrážel ze sebe Tom.

Sám jsem se nepoznával. Mrdal jsem ho dál v tom šíleným tempu a vůbec ho nešetřil. Pot ze mě lil jak kdybych se sprchoval, čůrky se na zádech spojovaly do jednoho proudu a stékaly mezi půlkama přímo na díru a Lukeho jazyk. Na chvíli jsem změnil styl: vytáhl jsem z Toma péro, plivl mu na díru a prudce do něho zarazil čuráka až po kořen, jen vyhekl a propnul se jak kočka. Znovu jsem vytáhl péro a zase ho zarazil, párkrát jsem to tak zopakoval pěkně s chutí. Ten pohled na rozmrdanou díru, jak se nadrženě chvěje na čuráka, to bylo něco, co mě hnalo snad veškerou krev jen do péra. Pak jsem ho chytil za bradavky, pevně stiskl a znovu rozjel mrd v pořádným tempu. Bylo to víc než živočišné... Skučel, hekal, svíjel se, nadával ale já nepolevoval. Vrčel jsem a chrčel, ale mrdal jsem dál, měl jsem pocit, že by mě snad nezastavil ani infarkt.

Nebylo se čemu divit, že za chvíli to už na mě šlo. V péru mi to škubalo a cítil jsem, jak se mi mrdka dere z koulí ven. 

Tom stahoval prdel co nejvíc to šlo. "Stříkej, hajzle, dělej!" Cedil mezi zuby.

Švihl jsem ho rukou přes zadek, přitiskl jsem si ho za ramena ještě víc na sebe a pak jsem už jen s řevem do něho stříkal. Škubal jsem se u toho, ruce se mi svezly z jeho ramen a nehty se zabořily do jeho zad. Uvnitř se mu začalo rozlévat teplo mé mrdky. 

Tom zprudka dýchal, kolena se mu podlamovala a musel se držet trámu, jinak by asi spadl. "Dáš si taky, Luki?" Zeptal se po chvilce, když se mu zklidnil dech.

Oddechoval jsem a popadal jsem dech. "No jen pojď..." kývl jsem na Lukeho. Vytáhl jsem péro z Toma a z díry začla pomalu vytékat pěkná dávka mrdky. Tom si sáhl na díru, přejel ji prstama a pak je s přivřenýma očima olízl.

Luke si dřepl k jeho zadku a jazykem začal hezky od stehen lízat pramínek mrdky až k díře, hezky ji vytíral. Vyloženě si tu mou mrdku vychutnával, čemuž se Tom rozhodně nedivil a už vůbec se tomu nebránil. Pak se ale postavil a natvrdo ho tam zarazil.

"Heeej!" Vyhekl jenom překvapený Tom.

Štěkl jsem na Lukeho a plácl jsem ho po zadku. Od něho to Tom rozhodně nečekal. Ale na druhou stranu, měli jsme nárok být nadržení oba...

Luke se nenechal dvakrát pobízet a už Toma pořádně zpracovával. Snažil se co uměl, chtěl předvést stejně parádní šukání jako jsem před chvíli předvedl já. Chvíli jsem je pozoroval a pak jsem se přesunul před Toma. Políbím jsem ho a pak jsem mu s úsměvem vrazil čuráka do huby. Pořád se opíral předkloněný rukama o trám. Chytl jsem ho za ně a držel jsem si ho pevně. Vděčně polknul mý péro a nechával si promrdávat hubu.

Prošukával jsem mu hubu a sledoval při tom Lukina, fakt se snažil, borec! "Mrdej tu kundu pořádně!" Popichoval jsem ho schválně. "Nějak se s ní mazlíš! Ty vole to ho šukáš poprvý nebo co?"

Zasmál se, přetáhl Toma přes prdel a šukal dál. Úplně vytahoval ocas ven a pak ho zas celej zarážel dovnitř. "Jo, to je ono a pěkně tvrdě, na doraz, dělej!" pokračoval jsem dál, "Rvi tam tý děvce toho čuráka pořádně!" Předváděl se přede mnou, čubka, vytáhl ocas, přetáhl Toma pérem přes díru a zas ho tam zarazil, dával si záležet. "A teď pořádně mrdej! A pěkný tempo chci vidět!!" Komandoval jsem ho. "Žádný flákání, dělej!" Natáhl jsem ho a trochu jsem mu potahal bradavky. 

Jen přimhouřil oči, chytl Toma za prdel, zaklonil hlavu a jel v pořádným tempu. Tom jenom hekal a držel, nic víc mu ani nezbývalo, když jsem mu furt pevně držel ty ruce.

To je ale malej zmrd... Honilo se Tomovi hlavou, takhle tvrdě jsi mě nešukal ani ty... Ale však to koneckonců nemohlo dopadnout moc jinak :.-)

"No tak, už jsi jako začal?" Dráždil jsem dál Lukina a přitáhl si víc Toma na sebe.

Koukl na mě a ušklíbl se: "Sklapni, čuráku!" Odsekl mně.

Liskl jsem mu. "Mrdej a nekecej!"

Chňapl po mojí ruce jazykem a přirazil tak, že Tom zařval i s ocasem v puse. Ušklíbl jsem se na něho a poplácal jsem ho po tváři: "Hodnej mrdák..."

Spokojeně se na mě usmál a ke svému čurákovi vrazil do díry dva prsty. To už Tom nevydržel a kousl mě do péra. Vytáhnu jsem mu péro ven z huby: "Co to mělo jako znamenat?!!" Liskl jsem ho. Neměl ani sílu mi odpovědět, jak ho Luke mrdal, a tak na mě jenom plivl.

Chytl jsem mu jednou rukou obě ruce a druhou jsem ho držel za vlasy. "Jak chceš..." zavrčel jsem. Vzal jsem provaz a přivázal jsem Toma v předklonu k tomu trámu, co se ho držel. Vůbec se nebránil, koncentroval se jenom na Lukeho ocas ve své díře.

Ta podívaná Lukeho ještě víc napružila. Mrdal mu kundu a přitom v ní kroužil palcem, hajzl.

Setřel jsem Tomův flusanec a rozetřel jsem mu ho po ksichtu. Ještě mi plivl do dlaně, když jsem jsem mu jezdil po hubě, děvka...

Přesunul jsem se k Lukemu a Tomovými slinami jsem si namazal péro. Položil jsem ruku na Lukeho zadek a lehce ho zmáčkl. Pochopil to a zastavil se s pérem v díře. Zatlačil jsem Tomovi na pánev a donutil jsem ho mírně podřepnout. Obkročil jsem ho, Luke se zaklonil a já jsem mohl pomalu zasouvat svůj klacek do Toma.

“No tyyyy voleeeee....” Zachrochtal spokojeně Luke a se zájmem to celý sledoval.

"Aaaaaaaaaa..." Sténal Tom, jak jsem se do něho zasouval vedle Lukova ocasu.

"Copak, to ti chybělo, co kundo?" ušklíbl jsem se jen.

"Mrdej a nekecej, zmrde!" Odsekl mi Tom. "Kdybych tě neodvázal, tak kňučíš a prosíš o výstřik ještě teď, čubko..." Vrčel.

"To se neví, zmrde." Smál jsem se a tlačil jsem se do něho vcelku tvrdě a nekompromisně.

"Aaaaaaah... Joooooo... si hraješ na drsnýho?" Skučel Tom a stále se snažil mít navrch.

"Nemusím si hrát, narozdíl od některých." Ušklíbl jsem se.

"Nedělej se, kundo."

Dotlačil jsem ptáka na doraz. Tom jenom zasténal a prohnul se.

"Pro tebe cokoliv, lásko," ušklíbl jsem se. "Jedem, Luke, ta kunda potřebuje pěkně vyčistit komín!" A pořádně jsem liskl Toma přes zadek.

"Jooooo," zasténal Tom spokojeně.

Pěkně jsme se s Lukem střídali - on dovnitř, já ven... napřed pomalu a ztěžka, ale postupně jsme to zlepšovali. Tom pod náma sténal, hekal, kňučel, skučel, kroutil se, bylo to na něj fakt dost silný kafe.

Todle nemůžete dlouho vydržet, pěkně jste mě rozmrdali, za chvíli budete... Honilo se Tomovi hlavou a nebyl daleko od pravdy.

Po chvilce se Luke začal cukat: "Už budu..." skučel.

"Stříkej, prosíííím..." Řval na něj Tom.

"Jooooo.." Škubal se Luke a já jsem hezky na svým péru cítil, jak se mu cuká klacek. 

Nepolevoval jsem a pořád jsem mrdal stejně dál. Lukáš za mnou sténal a plnil díru mrdkou, takže to krásně čvachtalo. "Zůstaň v něm!" Poručil jsem Lukemu a mrdal jsem dál.

Tom cítil tu horkou mrdku v díře, dva ocasy, mé ruce na prdeli, přírazy... Už jenom neartikulovaně hekal a nebyl schopnej nic říct ani dělat.

Byl to prostě bomba pocit! Mrdal jsem dál Toma a držel si ho za boky, narážel si ho... Luke držel a neměl odvahu vysunout čuráka byť jen o píď. "Joooo, ty kundo..." křičel jsem a fest dřel tu díru. Dlouho jsem to ale nevydržel. Ač jsem se snažil oddalovat výstřik co to jen bylo možné, plnil jsem Tomovu díru za nějakou tu chvilku taky. "Chlemtej, zmrde!" Křičel jsem, plácal ho přes zadek a prudce se do něj zarážel.

Podlamovala se mu kolena, byl úplně hotovej a držel fakt z posledních sil.

Vytáhli jsme z něj péra a stoupli jsem si před něho: "Jedu, čistím!" Křikl jsem po něm. Měl před pusou naše ocasy, z každé strany jeden. Chytl jsem ho za vlasy: "Tak rozuměls??!!" a narazil jsem mu do huby Lukeho péro a jezdil jsem mu po něm hlavou.

Padl na kolena, ruce furt přivázané k trámu a bezvládně lízal Lukemu ocas. Kdybych mu tu hlavu netahal, tak se ani nehnul. Po chvíli jsem mu vrazil do pusy svoje péro a střídal jsem to. Pak se začal dusit, nedával to.

"Copak, kundičko, máš dost?" Pošeptal jsem mu. Jenom kývl. Usmál jsem se a políbil ho. 

Neměl sílu ani na ten polibek. Byl totálně vyřízený. "Nechte mě tu..." Zašeptal.

Luke se na to díval s jistým zadostiučiněním.

"Běž si hodit sprchu a podívej se, co se dá udělat k jídlu, prosím..." Poprosil jsem ho hezky a neodolatelně jsem se na něj usmál.

Kývl na souhlas, usmál se a na odchodu Tomovi ještě vlepil facku. Odešel naprosto spokojeně.

Usmál jsem se - si nějak dovoluje... ale v tu chvíli mi to nevadilo. Odvázal jsem Toma a vzal jsem ho do náruče. Vysíleně se na mě usmál. Políbil jsem ho a snášel po schodech do koupelny.

Na chodbě jsme potkali Lukina, byl ještě v rauši. "Jdeš ho umejt nebo pochcat?" Ptal se.

"To už nechej na mě..." Ušklíbl jsem se.

"Bych se díval..." Pohladil mě po zadku.

"Běž se dívat po sporáku, nebo si dám vejce na měkko, popřípadě býčí žlázy, podle toho na co se cítíš...!" Sjel jsem ho.

"No jo porád..." Sklapl a zmizel do kuchyně.

Položil jsem Toma něžně do vany.

"Nekaž mu radost..." Usmál se na mě Tom.

Usmál jsem se taky a napouštěl jsem vodu. Pohladil jsem ho: "Neboj, nepokazím..." ;)

"Co tím myslíš?" ptal se honem.

Neodpověděl jsem mu hned. Něžně jsem ho umýval a masíroval. "Nic podstatného, miláčku..." Odpověděl jsem mu spíš jakoby pro sebe a usmál se.

Péro měl úplně tvrdý, nějak na něho nedošlo, ale to jsem tak plánoval, tu jeho nadrženost ještě budeme potřebovat...

Když byl umytý vlezl jsem si za ním do vany a umýval jsem se taky. Během toho jsem se mu ještě lehounce věnoval.

"Todle mi můžete dělat častěji..." Spokojeně vrněl Tom, už se vzpamatoval.

"To teda jo..." Ušklíbl jsem se, zase mi stál čurák.

"Ty seš zvíře!" Smál se Tom a plácl mě přes ocas. "Jdeme za Lukem?"

"Ti jako vadí, jo?" Smál jsem se, vylezl z vany a vytáhl ho v náručí ven.

"Hej, já jdu sám :)" Chabě protestoval.

"Ne, ne.. By ses ještě unavil!" Usmíval jsem se a utíral ho důkladně osuškou.

"Přestaň, pusť mě už, hej... :)"

"Říkal's, že očekáváš královskou péči," ušklíbl jsem se.

"Tu už jste mi předvedli, vy dobytci :)"

Doutíral jsem ho a nakonec jsem ho zamotal do osušky tak, že se nemohl ani hnout. "A ještě předvedem," Políbil jsem ho.

"To jsem vás včera tak naštval nebo co?" Usmál se a oplatil mi polibek.

"No, jak koho.." Zasmál jsem se, vzal ho do náručí a snášel do kuchyně.

Žádné komentáře:

Okomentovat