středa 20. března 2013

Na kolejích - Chata s Lukášem 5

Honza se ušklíbl a začal pomalu lít vosk na naše prsa a břicha. Lukáš zasténal, já jsem jenom zavřel oči a zatnul zuby. Honza pomalu pokračoval směrem k našim rozkrokům. Objel ptáky a zamířil na stehna, pomalu sjížděl po nohou až k chodidlům, kapal nám vosk mezi prsty u nohou.

Lukáš sebou docela škubal, já jsem zprudka dýchal. Natáhl jsem se zase k Lukimu a začal jsem se s ním líbat. Honza se pomalu se svíčkama vrátil k našim rozkrokům, pak na chvíli přestal a jednu svíčku odložil. Chytil mě za péro, stáhl mi předkožku, chytil mě za žaluda a lehce ho zmáčkl, aby se pootevřela dírka.

Pak mi nalil vosk přímo na uzdičku a do dírky. "Auuu," škubl jsem sebou. Honza se jenom zasmál a zopakoval to. "Hajzle," syknul jsem na něj se zaťatýma zubama. Neskutečně mě štvalo, jak to všechno dělal úplně nezúčastněně.

Honza se přesunul k Lukimu, chytil ho taky za péro a stáhl předkožku. "Promiň," řekl mu omluvně a pak mu kápl vosk na žaluda, v jeho případě nemířil na dírku a uzdičku.

"Hej!" Ozval jsem se, už jsem toho měl opravdu dost. S/M mě celkem baví, ale očekávám, že se u toho se mnou bude komunikovat :). Honzova odtažitého přístupu jsem měl akorát tak dost.

Honza ovšem zareagoval jenom tím, že mi vrazil facku a pak mi dal přes pusu chodidlo, dál nezaujatě pokračoval v kapání vosku po Lukášovi, tentokrát pokrýval jeho koule. Měl jsem pusu otevřenou kolem jeho nohy, zkoušel jsem se mu do ní zakousnout, protože jsem určitě neměl náladu mu tu nohu dráždivě lízat, to si nezasloužil.

Honza mi sjel do pusy patou a zatlačil, pak odložil svíčku a začal Lukiho jemně hladit po těle. Kurva, co je jako todle! Pomyslel jsem si. Takové neosobní jednání se mi vůbec nelíbilo. Navíc, ty kolíčky začínaly docela dost bolet.

Honza začal Lukimu pomalu odepínat kolíčky z těla, hezky pomalu, odshora dolů. Lukáš u toho krásně skučel a Honzu to zjevně rajcovalo. Mě ostatně taky. Lukášovo sténání přešlo pomalu do křičení, Honza se pořád spokojeně usmíval a jemně Lukáše hladil po těle v místech, kde byly původně kolíčky. Pak zase pokračoval v odepínání. U hlazení se Lukáš usmíval, pak zas začal sténat. Konečně byl dole poslední kolíček, Honza Lukáše pěkně hladil a pak se s ním začal líbat.

Přitom taky povolil tlak paty na mojí puse. "Na co si to hraješ jako?" Ohradil jsem se, už jsem byl docela vzteklý.

Honza zase nic neřekl, postavil se, vzal malý bičík, postavil se nade mnou a beze slova začal jednotlivé kolíčky z mého těla odstřelovat bičíkem! "Auuu, kurvaaa!" Sykal jsem, nadával jsem a škubal jsem sebou. Lukáš sebou solidárně taky škubl při každém švihu.

Honza bez zájmu pokračoval, dokud jsem neměl všechny kolíčky dole. To už jsem fakt křičel a nadával. "Pičooo, přestaň! Ses posral, ne?" Aniž by si z toho něco dělal, Honza mě ještě pořádně propleskal po těle, na místech, kde byly předtím kolíčky, to pekelně bolelo. "Jsi normální?" Vyrážel jsem ze sebe.

Konečně Honza odložil bičík a pak se něžně sklonil k Lukimu. "Promiň, že jsem se ti nevěnoval," zašeptal mu, jemně mu honil péro a hladil ho přitom po prsou.

"Co to děláš, Honzíku?" Ptal se Lukáš opatrně.

"No užívám si s tebou, víš?" Políbil ho Honza.

"A s Tomem?" Vydechl Lukin, zatímco ho Honza hladil po stehnech a opatrně odlupoval vosk. Lukášovi se ty doteky zjevně líbily, pěkně u toho mhouřil oči.

"S kým?" Zeptal se Honza zamyšleně.

"Se mnou, pičo!" Ozval jsem se nasraně.

"Jo s toudle děvkou, s tímdle zmrdem?" Ušklíbl se Honza. "Toho si nevšímej, Lukášku," sklonil se k němu a lehce mu pohulil péro.

To teda neznělo moc dobře. Zmlknul jsem a sledoval jsem kluky, byl jsem pěkně nasranej. Co jako děláš, ty šašku? Honilo se mi hlavou, trochu jsem ale začínal mít podezření, o co Honzovi jde.

"Moc mě totiž zajímá," pokračoval Honza a vzal do ruky anální kolík, "čím ho tak rajcuješ, krasavče." Mrknul na Lukiho a něžně ho pohladil po tváři. Pak namazal kolík a zbytkem gelu na prstech pěkně promazal i Lukinovu díru. Ten jenom sténal a vrtěl se. Honza mu pomalu začal zasouvat kolík do díry a rukou od gelu přitom klouzal po jeho péru. Ještě než kolík úplně zasunul, párkrát jím Lukiho díru promrdal. Tomu se to vyloženě líbilo, díru měl pořádně rozmrdanou a tak si to užíval.

"Abyste se neucukrovali, vy dva!" Zavrčel jsem vztekle.

Konečně Honza zasunul kolík nadoraz a jemně přes něj Lukiho poplácal. Tomu z péra akorát vytekl pramínek předmrdky. Honza se k jeho péru sklonil a olízl ho. "Chutná dobře, další kladný bod," zamručel si spíš pro sebe, ale mně bylo jasné, že to oznámení patří hlavně mi.

"To mám jako za to, jo?" Ušklíbl jsem se.

Jenom se škleb, kurvo, pomyslel si Honza, vzal do ruky šňůru a přesunul se zase ke mně. Drsně mě chytil za koule a začal mi je pevně podvazovat. Za chvilku byla vidět jenom varlata s pěkně napnutou kůžičkou. Honza mě přes ně pleskl a vstal.

"No ne, tys na mě nezapomněl?" Zavrčel jsem a bolestivě jsem zasténal při tom plesknutí. Pečlivě jsem přitom sledoval Honzu, na co se chystá.

Pohonil si péro a pak se přesunul rozkrokem nad můj obličej, čelem k mému rozkroku. "Jenom ucítím zuby na péru a ukousnu ti koule!" Varoval mě ledově a chytil mě za koule. A pak už mi vrazil čuráka hluboko do krku. Jenom jsem heknul, tak tvrdě jsem to opravdu nečekal. Honza na mě pořádně nalehnul, prsty mi přitom bubnoval po koulích. Na napjatých koulích to hrozně bolelo, škubal jsem sebou, v očích jsem měl slzy, z pusy mi tekly sliny a nemohl jsem pořádně dýchat.

Ani Lukimu se tadle akce moc nepozdávala. "Honzo..." oslovil ho potichu.

Honza se po něm ani nepodíval a začal mi promrdávat pusu. Díky tomu jsem mohl aspoň trochu popadnout dech, čehož jsem okamžitě využil, ale o moc lepší to nebylo. Ještě chvíli mě takhle trápil, pak ze mě slezl a plivl mi do tváře.

Dal jsem hlavu na stranu a odplivnul jsem si, měl jsem pusu plnou slin. "Dokazuješ si něco?" Vyjel jsem po něm zuřivě.

Honza se mlčky přesunul k Lukimu a hrál si s kolíkem v jeho díře. Podložil mu zadek polštářem a pak kolík vytáhl ven.

"Mně se to nelíbí, Honzo," řekl mu Lukin tiše, ale vážně.

"Přece toho hajzla nebudeš prosit!" Vyštěkl jsem na Lukáše zuřivě, byl jsem jak přetopenej kotel.

Honza se na Lukáše jenom usmál. "Slyšíš ho, ne?" Pak ho pohladil po bocích a docela něžně do něj zajel pérem. Hezky ho mrdal a přitom mu honil ocas. Lukáš hlasitě sténal a užíval si to, i když se mu nelíbila celá ta situace, Honzovo mrdání mu dělalo moc dobře. Zejména když ho Honza u toho něžně hladil po koulích a bradavkách.

Já už jsem měl mezitím koule pěkně modré. "To mi to teda nandáváš, šmejde!" Zavrčel jsem na Honzu.

Honza se natáhl pro odloženou svíčku a začal mi kapat vosk na koule. Přitom dál šukal Lukiho, který si to pořádně užíval. Držel jsem bez hlesu, nemínil jsem dělat Honzovi radost nějakým sténáním nebo dokonce prošením. Honza klidně šukal dál, kapal mi vosk na koule a sledoval mě. Bylo mu jasné, že v tédle náladě mě jenom tak nezlomí... i když, v duchu se ušklíbl. Pak odložil svíčku a začal mi koule masírovat rukou. Sténal jsem, koule byly hrozně citlivé. To Honzu vyrajcovalo a začal Lukáše šukat o dost tvrději. Lukinovi to vyloženě vyhovovalo a bylo mu úplně ukradené, co se současně děje se mnou.

"Svině," zasyčel jsem na adresu jich obou a Honza mě jenom tvrdě štípnul do bradavky. "Si to užij, hajzle, když tě to baví," začal jsem nadávat, abych potlačil bolest.

Honza chytil Lukáše za boky a začal ho mrdat fakticky tvrdě, hluboko a prudce přirážel. Lukin přestal sténat a místo toho začal křičet. Křičet slastí.

"Tý šlapce je úplně jedno, kdo ji mrdá!" Štěknul jsem po Honzovi, ten to nijak nekomentoval a jenom zvýšil výkon. "Se mnou řval včera úplně stejně!" Byl jsem úplně vytočený z toho, jak si mě Honza vůbec nevšímal, vadilo mi to mnohem víc, než bolest v koulích.

Honza dál opracovával Lukina a mě totálně ignoroval. "Jo, joo, joooo... Pojď do mě... Pořádně, Honzooo," vyrážel ze sebe Lukáš a házel sebou, co mu provazy dovolily. Oči měl zavřené a v obličeji se mu zrcadlila rozkoš. Moc dobře jsem věděl, jak se cítí.

"Si to užijte, vy zasraný děvky!" Vyštěknul jsem zase. "Jak se ti mrdá ta díra? Ještě by v ní měla být moje mrdka od rána!" Pořád žádná reakce. "Pak si na něj nasedneš a projedeš se na jeho péru, co? Díra už tě určitě svrbí!" Vztekal jsem se na Honzovu adresu.

Ten si mě dál nevšímal a pak najednou vyklouznul z Lukina a začal ho odvazovat. "Ne, prosím, ne, nekonči, to je něco úplně jinýho, Honzo," skučel Lukáš jak ta poslední nadržená děvka. Objímal Honzu, hladil ho a plazil se po něm. Pak si Honza lehl na záda a Lukin okamžitě naskočil na jeho péro.

"S tebou jsem skončil, ty svině proradná," zavrčel jsem na Lukáše, který rajtoval po Honzovi, s přivřenýma očima se nad ním skláněl, vášnivě ho líbal a mě vůbec nevnímal. Byl jsem kompletně vytočený, to se mi snad ještě nestalo, abych byl tak vzteklý a bezmocný.

"Nechcete se odstěhovat vedle, koloušci? Už mě ta vaše láska unavuje!"

"Boože, aby ses nerozplynul rozkoší, Lukine!"

"Je to jenom obyčejnej ocas, co máš v kundě, není to žádný božstvo!"

Nereagovali na žádnou moji provokaci. Honza na chvíli přerušil Lukiho jízdu, vyklouznul zpod něj a otočil si ho na čtyři. Pak nasadil žaluda klečícímu Lukášovi na díru a nic víc udělat nemusel, protože Lukin se okamžitě sám napíchnul a začal přirážet.

Bylo mi jasné, že Honza mě naprosto cílevědomě provokoval, ovšem Lukáš na mě v tu chvíli doopravdy zapomněl a jenom si užíval. No todle fakt ne! Myslel jsem, že vyletím z kůže. Honza si byl dobře vědomý mého stavu a jenom se na mě ušklíbl.

"Jdi do piči, Honzo!" Štěknul jsem na něj vztekle.

"V jedné už jsem," odpověděl mi ledově.

"Tak tu si vem s sebou na cestu, ty zmrde zajebanej!" Pokračoval jsem zuřivě.

"Zapomněl jsem, že si s ní můžeš užívat bezstarostně jenom ty!" Odsekl mi Honza.

"Můžu si dělat co chci, ty šmejde!" Ztrácel jsem už nad sebou kontrolu.

"To beze všeho, i si opakovaně nevážit svých přátel," odtušil Honza suše.

Byl jsem tak vytočený, že už jsem si ani neuvědomoval co říkám, chtěl jsem prostě Honzu nasrat, urazit, ponížit. "To by ovšem museli za vážení stát!" Štěknul jsem po něm.

"Jenomže to se někdy s čurákem v kundě špatně rozeznává, co?" Smutně se na mě usmál Honza.

"Závidíš, co?"

"Tobě nemám co závidět... Opravdu ne..." Odpověděl Honza a znělo to absolutně zhnuseně.

"Super, ale toho půl roku, co jsem ti dělal služku, to jsem ti byl dobrej, co?"

Místo odpovědi Honza jenom zívl.

"Taky odpověď!" Křiknul jsem po něm.

Honza najednou pleskl Lukina přes zadek. "Konec představení!"

"Klidně si mrdej dál, akorát mě odvaž, já jdu pryč, nehodlám se na tebe dívat, pokrytče!" Zavrčel jsem na Honzu.

Lukáš se zatvářil překvapeně a neochotně se otočil. "Ještě ne, prosíím..."

"Řekl jsem konec," zopakoval Honza důrazně.

"Ježíš, však ho klidně dodělej," zívnul jsem okázale.

Lukin pomalu sklouznul z Honzy, totálně zmatený. Pomalu mu začalo docházet, co vlastně právě slyšel. "Kluci, neblbněte, prosím... Oba!" Řekl nešťastně.

"Nech nás, prosím, o samotě, Lukáši, ano?" Odtušil Honza hlasem, který neočekával žádnou jinou odpověď než souhlas.

Lukáš ho chytil za ruku. "Honzo, prosím tě, nechej toho, ano?"

"Prosím," zopakoval Honza mírněji. "To, co tady teď je, to je mimo tebe. I když," ušklíbl se najednou, "i tys v tom měli svoji roli."

"Ale já nechci, abyste se hádali!" Zaprosil Lukáš nešťastně.

"No to nechce nikdo z nás. Prosím, odejdi. Pak tě někdo z nás zavolá," naléhal na něj Honza.

"Běž pryč, Luki, prosím," přidal jsem se unaveně a Lukin konečně odešel, skoro s pláčem.

Žádné komentáře:

Okomentovat