sobota 17. listopadu 2012

Na kolejích - První mrd

Chytil jsem se za ně a stočil se do klubíčka. Byl jsem úplně v šoku. Z bolesti. Z toho, co mi provedl. Ležel jsem tam pro něj a byl jsem ochotný udělat pro něj cokoliv... A on mě kopl do koulí! Proč? Nechápal jsem to, přece jsem viděl, že mě taky chce.

Dřepl si ke mně, chytil mě za vlasy a natočil si mě obličejem k sobě. "To aby tě pro příště přešla chuť po mně vyjíždět a mlátit do mě, jasný?"


Podíval jsem se na něj ublíženě, nevěděl jsem, co mám říct, v hlavě jsem měl kompletně zmatek. "Já... já... promiň," sklopil jsem oči. Tos jako fakt nepochopil, proč jsem to udělal? To jako vůbec nechápeš, co cítím?

Honza mě chytil za bradu a zvedl mi hlavu, abych se mu musel podívat do očí. "Možná prominu, ale nezapomenu!" Dodal ledově, zatímco já jsem se snažil netvářit se vůbec nijak. Vstal a díval se na mě, jak ležím na zemi. Počítám, že ho docela vzrušovalo mít mě takhle u nohou. Nevěděl jsem, jestli mám ležet dál, nebo jestli můžu vstát. Co vlastně bude chtít. "Tak pokračujeme! Ruce za hlavu a nohy k sobě!"

"Co... co mám udělat?"

"Neptej se a dělej!" Honem jsem si lehl a trochu vylekaně Honzu sledoval, jestli si nebude chtít zopakovat ten kop. Když jsem dal nohy k sobě, cítil jsem se trochu bezpečněji. Honza si stoupl nad moje boky, stál nad mým nahým tělem rozkročený jenom v bermudách a díval se na mě dolů. Já koukal nohavicí bermud dovnitř, zase jsem se olízl a trochu nesměle se usmál.

"Jedeme sedlehy, jasný? Tak začni!" Řekl najednou Honza dost rázně.

Hleděl jsem na něj, jako by spadl z višně, to přece nemůže myslet vážně. Ale neměl jsem odvahu odporovat a začal jsem pomalu dělat sedlehy. Honza mě pozoroval a jak stál nad mýma nohama, pomalu se přesunul blíž k mé hlavě.

Začal jsem se usmívat, Honzu to zjevně provokovalo... Při každém sedu jsem hlavou narazil do jeho rozkroku. "Nezpomaluj, tempo, tempo!" usmíval se. Užíval jsem si to, pokaždé jsem se zhluboka nadechl. Taky by mohl toho čuráka vyndat, honilo se mi hlavou.

"Leh, sed, leh, sed, leh, sed..." udával Honza rytmus a pomalu zvyšoval tempo. Zformoval jsem rty do kroužku jako bych kouřil péro, pokračoval jsem v lehsedech a díval se na Honzu s jiskřičkama v očích.

Ten dál udával rytmus a pozoroval mě. Jak zrychloval tempo, přestával jsem stíhat a nelehal jsem úplně na zem. Pak Honza najednou shodil bermudy a potvrdilo se to, co jsem viděl už nohavicí, totiž, že je naostro. "Leh, sed, leh..." Zvolnil tempo a já dál pokračoval lehsedama, teda spíš hlavně sedama, a při každém pohybu jsem vzal jeho péro kousek do pusy.

Honza mě tak chvíli nechal a pak se najednou otočil a stál proti mě s mírně vyšpuleným zadkem. Tím mě dorazil. Chytil jsem ho za kyčle a zabořil hlavu mezi jeho půlky. Nechal mě nějakou dobu v klidu lízat jeho díru, pak se ale vytrhnul a podíval se na mě. "Mám pocit, že jsi při lehu nebyl až na zemi, že?" zeptal se naoko přísným tónem.

"Nech toho," odsekl jsem mu s úsměvem.

"Odpověz!" zopakoval přísně.

"Ne, nelehal jsem si až na zem, protože jsem chtěl být co nejblíž tvému péru, stačí?"

"Lehni!" Poručil mi Honza.

Lehl jsem si zase na zem a ruce si dal za hlavu. "Prosím, Honzo..." Usmíval jsem se na něj, ocas jsem měl úplně tvrdý a pěkně mi z něj kapalo.

Honza se usmál a pomalu si honil péro. "Tak si té země užij!" řekl, stoupl se nade mě čelem k mým nohám a pak si zadkem dřepl na moji hlavu. Pěkně se mi na puse zavrtěl a dál si pomalu honil ocas. Začal jsem mu lízat díru, jak nejlíp jsem to zvládal. Zjevně jsem to dělal dobře, protože Honza spokojeně vzdychal a nepřestával honit. Po chvilce jsem se osmělil, chytil mu ruku, kterou si honil, a přitiskl jsem mu ji k tělu.

Najednou Honza vstal, posadil se na židli a kývl na mě, ať k němu dojdu. Vstal jsem ze země a postavil jsem se těsně k němu, pérem jsem se mu opíral o prsa. On si pomalu honil čuráka a druhou rukou začal honit mi.

"Není to škoda ho jenom tak vyhonit, když je tady taková krásně vylízaná díra?" usmál jsem se na něj.

"Klekni si a nekecej," odsekl Honza a roztáhl nohy. Přestal jsem se usmívat a klekl jsem si před něj. Podíval se na mě a nemusel mi nic říkat, bylo mi jasné, co mám dělat. Péro mu stálo jako stožár a na vrcholku se leskla kapka. Pomalu jsem ho chytil za koule a jemně je objal. Pak jsem mu slízl kapičku z péra a začal ho lízat po celé délce.

"Ááách," uvolnil se Honza a zaklonil hlavu. Vzal jsem jeho péro do pusy a pomalu ho začal kouřit. Dál jsem mu masíroval koule rukou a zlehka je promačkával, Honza mi mezitím rukama projížděl vlasy. Napnutým ukazovákem jsem zajel až k jeho díře.

"Ty děvko," zašeptal Honza skoro neslyšně. V duchu jsem se usmál. Já mu ukážu, hajzlovi. Vrazil jsem si do pusy celé jeho péro, pustil jsem mu koule, zajel jsem rukou víc pod něj a prstem jsem mu přitlačil na díru. Hned jsem vzal uvolněné koule do druhé ruky a zase je zmáčkl.

"Otoč se a předkloň!" pokoušel se mě Honza přerušit a odsunout. Ignoroval jsem to, hluboce jsem ho kouřil, dráždil mi díru i koule.

"Ááááá, ty hajzle!" skučel Honza, prudce dýchal, bylo jasné, že todle moc dlouho nevydrží. Usmál jsem se a zasunul mu prst do díry. Honza se vzpamatoval a odkopl mě.

Seděl jsem na zemi a smál jsem se. "Co je? Líbilo se ti to tak moc?"

Honza sklouzl ze židle, otočil mě na břicho a ze šuplíku vytáhl provaz. "Ty svině...," zavrčel a svázal mi ruce za zády, pak k nim přivázal pokrčené nohy. Neměl jsem strach, bral jsem to jako prima hru. "Neboj, ještě se mi to bude líbit...," dodal Honza tiše.

"Určitě bude," zasmál jsem se. "Vylekalo tě, jak moc to ta tvoje díra začala chtít, co?" Provokoval jsem. Honza se díval na mě jak ležím a jeho výraz naznačoval, že bych svých provokací mohl zanedlouho litovat. Ale nedokázal jsem odolat. "Chtěl bys ošukat, viď? Ale nejde ti to dohromady s tvým egem, co?"

Zatímco Honza fascinovaně pozoroval můj zadek a koule, pokračoval jsem v provokacích, i když možná trochu ostražitěji. "Neboj, já nikomu neřeknu, jak se mi tvoje díra hladově svírala kolem prstu..."

Na Honzovi bylo vidět, že ho moje kecy pěkně štvou a začíná ho to srát. Vzal ponožky, co měl ten den na sobě a izolepu. "To neřekneš, to máš pravdu," zavrčel a vzápětí jsem měl ponožky v puse a hubu přelepenou. Hleděl jsem na něj a ocas jsem měl pořád tvrdý, i pod izolepou jsem se trochu usmíval. To by bylo něco, šukat tu jeho díru, honil se mi hlavou.

Honza po mně střelil ošklivým pohledem, jako by mi četl myšlenky. "No počkej," zavrčel potichu, sáhl do šuplíku a vytáhl anální kolík a lubrikační gel, rozetřel gel po kolíku a zbytek otřel o moji díru. Ty vole, kde todle vzal? pomyslel jsem si akorát užasle, jak to bylo rychlé. Honza mi prstem jezdil pěkně po okraji díry, mírně tlačil na svěrač. Díra mi povolovala, spokojeně jsem hekal do ponožek a vystrkoval zadek proti Honzovi. Strkal si ten kolík někdy do vlastní díry? napadlo mě a ocas mi ztvrdl ještě víc.

Ve stejnou chvíli do mě Honza vklouzl prstem a za chvilku přidal i druhý. Kroužil mi v ní prstama, neskutečně mě to rajcovalo. Za chvíli Honza usoudil, že je díra už připravená, přiložil na ni kolík a lehce zatlačil. Jen jsem vyhekl, díra ale povolila a kolík krásně vklouzl dovnitř. Představoval jsem si, jak měl tendle kolík v díře Honza.

Honzu zřejmě štvalo, že si jeho péči tak zjevně užívám, takže přestal brát ohledy a zarazil mi celý kolík do díry jako špunt. Zasténal jsem do ponožek, zásun byl trochu tvrdý, ale díra se s tím rychle vyrovnala. Honza si otřel prsty o moje koule. "Jenom počkej, ty hajzle," řekl polohlasem, vzal provázek a začal mi jí omotávat koule. Pěkně místo vedle místa, nikam nepospíchal, vyloženě si to užíval.

Trochu jsem zasténal, jak se mi koule napnuly. Co mu to zas vjelo do hlavy, blbovi? honilo se mi hlavou. To ho tak vzalo to prstění? Vždyť to bylo super, kurva, mohli jsme si to parádně užít oba... Zkurvený ego...

Moje zasténání vrátilo Honzovi sebevědomí. Podíval se na mě pohledem "však ty uvidíš..." Zbytkem provázku uvázal moje koule ke provazu, který mi svazoval ruce a nohy. Pěkně mi je napjal, ne úplně moc, ale dost na to, aby to bylo poměrně nepříjemné.

Honza vstal a zhodnotil svoje dílo, vypadal spokojeně. Čurák mu pěkně stál. pohledem sklouznul na moji prdel a trochu si ho pohonil. Jeho spokojenost byla očividná. Holt si dokázal, že je "chlap," asi měl pocit, že by ho deklasovalo, kdyby připustil, že bych ho mohl mrdat. No tak omrdá on mě, proč ne, pousmál jsem se v duchu.

Pak ale najednou Honza vzal pravítko a střídavě mi vysázel pět ran na každé chodidlo. Štípalo to, ale to na tom nebylo to nejhorší. Jak jsem sebou cukl, škubl jsem si za koule tak, až jsem zaskučel. Kurva, má to dobře vymyšlený, ten hajzl!

Honza se spokojeně zasmál a začal mi hladit nohy. Pak najednou přidal jednu ránu pravítkem naplocho přímo na podvázané koule. Zařval jsem tak, že to bylo slyšet i přes ty ponožky. Honza mě jemně pohladil po koulích. "Copak, něco špatně?" zeptal se s předstíranou účastí.

Jenom jsem se na něj zašklebil.

"Snad to nebolelo, to by mě moc mrzelo," dodal ještě a znovu mě pleskl přes chodidla. Kurva jedna zasraná, zavrčel jsem v duchu a dával jsem si velký pozor, abych si neškubal za koule. Honzovi neušlo, že se snažím neškubat a u dalších dvou ran obzvlášť přitlačil. Ty byly! U druhé jsem to nezvládl a škubnul jsem si pořádně za koule. "Auuuuuu," bylo mi jasné, že takové zacházení dlouho nevydržím.

Honza mě ale nechal chvíli odpočinout. Párkrát vysunul a zase zasunul kolík, zkoumal, jak je na tom moje díra. Pěkně mě to rozdráždilo. "Mrdej mě," snažil jsem se říct i s ponožkama v puse.

"Jo, to by šlo," zamručel Honza potichu, jako kdyby mi rozuměl. Přikývl jsem, a stáhl jsem a zase povolil díru. Honza nechal kolík v díře a poodešel, neviděl jsem na něj a netušil jsem, co dělá, docela mě to znervózňovalo. Právem, jak se za chvíli ukázalo.

Honza si natáhl na péro gumu, pohonil si ho, a pak na něj nasadil speciální latexový nástavec s měkkými bodlinkami. Usmál se při vzpomínce, jak vyváděly některé holky, když je s tímdle píchal. Tos ještě nezažil, ty kundo ... aspoň doufám, říkal si v duchu na moji adresu.

Co tam kurva dělá? honilo se mi hlavou, ale to už ke mně Honza zezadu přistoupil a vytáhl mi kolík z díry. Spokojeně jsem zasténal, zatímco on mi ještě nahonil péro a pohladil mě po zadku. Spokojeně jsem se prohnul, co mi to pouta dovolila. "Teď dostaneš to, na co jsi tak dlouho čekal," řekl a já jsem zapředl jako kočka.

Nasadil péro na moji díru a začal pomalinku zasouvat, přitom sledoval moji reakci. Co to je??? zpanikařil jsem a stáhl díru. Bingo! zasmál se Honza v duchu, chytil mě za pouta a tlačil se do mě neúprosně dál.

Jak mi přejížděl pérem po díře, došlo mi, co to asi tak je. Kurva, to je ale zkurvenej zmrd. Kde měl tydle věci schovaný? honilo se mi hlavou a začínal jsem kňučet, protože to fakticky nebylo příjemné.

"Jo, to tě naučí, ty kundo!" řekl Honza nahlas a nestaral se o to, co cítím. Pomalu se dostával do tempa a pořádně mi projížděl díru tou "štětkou."

Hajzl zasranej, svině jedna! Kousal jsem do ponožek a hekal jsem. Snažil jsem se povolit díru, ale proti takovému šukání není obrana. Zabiju ho, kurva! Nee, nezabiju... znásilním ho jak bude spát... Svině! Natrhnu mu prdel! "Auuuuuuuuu..."

"No copak, problém? Aspoň vidíš, jaké mají bisexuálové výhody... a zkušenosti..." smál se mi Honza a ještě zrychlil. Užíval si tu parádní jízdu, a zároveň pomstu na mně.

Bisexuál, jo? No to mě poser, stejně ho jednou ošukám... honilo se mi hlavou, zatímco Honza mě dál mrdal a zjevně si to užíval. Zařekl jsem se, že to prostě vydržím, že se před ním nesložím.

"Nevydržíš to, buď si jistý," řekl, jako kdyby četl moje myšlenky. Zaťal jsem zuby a snažil se uvolnil, ignorovat bodání v díře. Vlastně to není tak hrozné... Minimálně na prostatu je to super... Díra sice bude rozedřená... "Nikdo před tebou to nevydržel!" dodal Honza.

Jak nikdo přede mnou? Kolik těch kluků takhle mrdal? honilo se mi hlavou, ale neměl jsem důvod mu nevěřit, bylo to fakt hrozný.

"Ani ony, ani oni!" Sklonil se u toho nade mnou a políbil mě na záda. "Ale neboj, todle mám jenom pro opravdu výjimečné situace! Todle jenom tak někdo nezažije," dodal ještě s maximálním uspokojením.

Do hajzlu, todle nejde vydržet, fakt ne... Čurák jeden, má to přesně pod kontrolou... A ještě mě u toho líbá, svině jedna. To nejde ... nejde to ... nejde ... konec hrdinství, Tome... Začal jsem normálně ječet, akorát to trochu tlumily ponožky. Škubal jsem sebou a tahal jsem se tak za koule a ječel jsem ještě víc. Do piči, dostal mě... napadlo mě posledním fungujícím kouskem mozku.

"Krása," okomentoval to Honza a spokojeně zasténal, svíral jsem ho kundou tak, že mu bylo jasné, že brzo stříkne. Já už myslel jenom na tu bolest a na to, aby se Honza co nejdřív udělal. Pořád jsem řval. Najednou Honza vykřikl a několika mocnými přírazy se do mě pořádně zabořil. Málem jsem si urval koule, jak jsem sebou škubl. Kurvaaaaaaaaa.

Honza ze mě rychle vyklouzl a sundal nástavec i gumu. Joooo, konečně, popadal jsem zoufale dech. Honza mě bleskově otočil a začal mi cákat mrdku na hubu, přitom mě docela tvrdě štípal do bradavek. Byla to pořádná dávka mrdky. Proč mám zacpanou hubu? napadlo mě a přivřel jsem oči.

I Honza věděl, že by bylo lepší stříkat mi přímo do huby, ale nebyl si jistej, jestli bych nezačal vyvádět. Ale rozhodně si v duchu poznamenal, že časem to tak určitě udělá, až bude vědět, na čem se mnou je.

Bolest v bradavkách byla... no vlastně rajcovní. Uvědomoval jsem si množství mrdky, kterou mě Honza zaplavoval a přese všechno jsem se začal usmívat. Jestli ze mě stříká takhle, je to fakticky pocta. Honza se svalil vedle mě, sundal mi pásku z pusy a vytáhl ponožky.

Díval jsem se na něj a usmíval jsem se, s hubou celou od mrdky. I on se usmíval a oddechoval. "Ty kundo jedna!" usmál se na mě, odvázal mi pouta a uvolnil podvázaný koule.

"Hajzle zasranej," usmál jsem se taky, protáhl jsem se, masíroval si ruce a koule. "To bylo jako za to, že jsem tě chtěl opíchat, jo?"

"Jo, za to. Ale jinak dobrej trénink," poplácal mě po rameni. "To abys pro příště věděl, že mě nemáš srát," usmál se.

"Ale já pořád chci," usmál jsem se, čurák už mi zase stál, změkl jenom na chvíli při to mrdání. "Nebudeš kvůli tomu o nic míň chlap," mrkl jsem na něj.

"Ty jsi děvka," procedil Honza mezi zuby.

"Úplně stejná jako ty, nemyslíš?"

"A to si myslíš, že ti jako nastavím a podržím jenom tak, jo? Pro tvoje krásný oči?" Začal se smát. "Zapomeň, tak lehko se já nedám."

"No, nebyl bys první," ušklíbl jsem se a rozesmál se taky.

"Nejsem kurva roku, to by ses musel joo snažit."

"Hmm, OK, beru to jako výzvu. A teď už mi konečně řekni, jak dlouho víš, že jsem na kluky?"

Přistoupil ke mně, ruku mi vnořil do vlasů, přitiskl se ke mně a dlouze mě políbil. "To jediné ti dnes, Tome, neřeknu."

Líbal jsem se s ním, přejel mu tváří po tváři a pak jsem mu zašeptal do ucha - "Stejně tě dostanu! A ... dík za toho Toma." Honza zhasl a s úsměvem vklouzl do své postele. Chvíli jsem seděl na své posteli a pozoroval ho. "Hele... Myslíš... že bych mohl jít k tobě?"

Místo odpovědi jsem ale slyšel jenom pravidelné oddechování, Honzu asi naše mrdačka pěkně vysílila, protože fakticky usnul. Pěkně jsem se nasral, hajzl jeden, on si chrápe a já jsem ještě ani nestříkal! Ještě chvíli jsem ho pozoroval, pak jsem se usmál a došel k jeho posteli, chytil jsem péro do ruky a začal honit. Trvalo to jenom pár vteřin, a vzápětí jsem mu už stříkal na pusu a do vlasů. Jenom zavrněl do peřin a peřina mu sklouzla z boků. Ve světle měsíce jsem viděl jeho krásnou prdel.

Žádné komentáře:

Okomentovat